Tisztán előnyről vagy hátrányról nem lehet beszélni, legfeljebb a szervízköltségek
terén. V4 szervízköltségei nagyobbak, legalább is ha VFR-t nézed, ami a leggyakoribb V4 ugyebár.
Az pedig, hogy sor vagy vé, az ízlés dolga semmi más. Teljesen más élményt
nyújtanak a különböző elrendezésű blokkok, sőt, sokszor még azonos elrendezés
is nyújthat teljesen különböző élményt, lásd sor2 sor4, vagy V2 V4...
Erő alapján nem lehet dönteni, rá kell ülni és érezni kell. Lásd a vigyorgásom a GPZ500S-en....
Ehhez még ad egy jókora adagot az is, hogy bár lehet a blokk maga tetszős,
de a váz- és futóműgeometria, a menetdinamika, a motor méretei az ember
adottságaihoz nem ideálisak, vagy nem jönnek be...
Ebben nem lehet megmondani a frankót, ha valaki nem tudja mit akar, az
üljön rá minden féle motorra, akár utasként és érezze, hogy melyik jön be.
Nálam még mindig a V4 a nyerő, de ez tök szubjektív, ráadásul egy
jókora sornéggyel járok ugyebár.... a sorkettőtől is vigyorgok mint a vadalma...
De anno a DL1000-ről is úgy száltam le, hogy "hűha, ennek dobog a szíve rendesen !".
Viszont, hozzá kell tennem, hogy a VFR a "nagy álmom" kakucson nagy csalódás volt,
ezzel szemben a GPZ-vel nem tudtam betelni (hétköznap sem), a DL1000 pedig nekem annyira
nagy, nem ér le a lábam, nem érzem magam biztonságban rajta.
Ettől persze mindegyik motor önmagában szuper, de pont ezek a különbségek azok,
amitől egy motor egy adott embernek jobb, vagy rosszabb... szerintem...
Sziasztok! Egyik ismerősöm kérdezte és nem nagyon tudtam rá válaszolni. Csak alapvető kicsi tapasztalatom van ezen a téren!
Sor blokk, vagy V blokk?
Sor 4 henger, V blokk 4 henger!
Sor 600, V Blokk 800
Le, pár Le különbség van a kettő között.
Kíváncsi lennék a véleményetekre?
Esetleg egyik előnye hátránya?
Ez a rajz egy hulladék, még skiccnek is rossz.
Ha van élő ember, aki 5000-ért nekiáll ezt neked bekötni és szépen dolgozik,
akkor gyorsan vidd el hozzá.
(A régi Fiestámba is mi raktuk be a riasztót, az is kínai volt, de köszönő viszonyban
nem volt a rajz ehhez a skicchez...)
Hűha, meglátjuk. 600km-ert nem terveztem gurulni, de addig még sok idő eltelik.
Most picit elég volt, a hétvége 800km-re jött ki, úgyhogy nincsenek elvonási tüneteim.
Amúgy jó volt, a magyar szakaszt kihagytam volna, de teleportálni még nem tud a motor .
Apropó motor... nagyon meg vagyok elégedve még mindig. Oda-vissza 5L-rel megjártuk.
Ketten, két oldaltáska, doboz, tanktáska... és csak ennyit evett... mondjuk osztrák
oldalon mindenhol betartottam a kötelezőt, de eszembe sem jutott nem élvezni
a kanyarokat a fogyasztás miatt, viszont meglepődtem mikor 15L-ert tankoltam a 300km-re.
Volt egy-két meglepő 70-es tábla olyan kanyarban, ami itthon 20-as lenne, ott
nem szaroznak... ha tudod, vedd be 70-nel
Sziasztok! Nem tetszik a kawa fórum, nem válaszolnak a kérdésemre. Lehet mondjuk a kérdés hülye... Tehát vettem egy motorriasztót. Gagyi kínai, robogókhoz való de a RFembe is hasonló volt. Namármost nem tudok kiigazodni a kapcsolási rajzon mit hova. Nem akarok fizetni 5 rongyot azért hogy pár kábelt összekössenek (baszki há az egy tank benzin ). Valaki nem tudna kisegíteni melyik kábelt melyikhez kell kötögetni? Nem akarok távirányítós indítást, mi a fasznak, csak annyi hogy riasztásnál menjen az összes index, meg ne induljon el a moci. Na meg jó lenne ha az önindítót blokkolná és nem a piros kapcsolóhoz lenne kötve, azért nem bízok ebben a kínai fosban. Nem lenne vicces ha 120as tempónál véletlen meghülyülne és leállítja a motort... Itt a kapcsolási rajz is. Hálás köszönet érte! Akár privátba is jöhet ha túl hosszú (pintrb@yahoo.com)
Az a baj hogy nekem csak ez az egy "hosszú hétvégém van"
De ha lenne kedved és pl te, ti jönnétek akkor talán mész szeptemberbe beleférne időjárást tekintve.
Lehetne akkor is...
Részemről sajnos nem tud szóba jönni . Egyrészt holnap indulok Ausztriába 1 hétvégére,
ez elvisz némi pénzmagot, másrészt Alfa tulaj lettem, ami megint csak elvisz némi pénzmagot,
harmadrészt 20.-ai héten Balatonon leszek, ahogy írtam is.
Üdvözletem uraim!
Kérdés aug 20ra ki mit tervez?
Van e esetleg kedvetek egy 3-4 napos túrára? ( Sátor puritán módon :) )
Útvonal részemről külföld is lehet. Bár egy olyan ötletem van hogy "körbe menni magyarországot"
De ötleteket is szívesen vennék. Jó lenne ha sokan lennénk de az se baj ha csak 1-2 ember csatlakozik.
Várom válaszotokat.
ÜDV:Letsgo
Fontos!
Itt ugyan nem divat, de másik fórumon divattá vált a vastag és olcsó tesco lekötöző
lánc "rálógatása" a rendszámtáblára, mondván ha megállítanak majd közöljük,
hogy "lecsúszott".
Tegnap megbüntettek, mert a gumi amit reggel lecseréltettem és magammal
vittem a doboz alá felhelyezve, feljebb csúszott, és kitakarta a rendszámot.
Pehjemre elfelejtettem, hogy ott van és elmentem egy rendőrautó mellett ami
leintett és hát jogosan megbüntettek.
A valós tény tehát az, hogy a hatósági jelzést láthatóan kell tartani,
ha nem látható, az 5-50k HUF pénzbírságig terjed.
A rendőrök amúgy teljesen korrektek voltak, a többi részletről nem írok semmit,
az magánügyem, de egy rossz szavam nem lehet a biztosurakra.
Ha szabálytalan amit csináltam, akkor az.
Legközelebb felkötöm a doboz tetejére a gumit és nem alá rakom fel.
Eddig egyébként sose volt ebből gondom, úgylátszik mostmár ezt is komolyan kell venni.
3nap Fonyód, meg utána még valamire biztos rábeszélnek! Vidámparkot, bobozást, meg még sok zöldséget emlegetnek. Én meg örüljek, hogy elvihetem õket az összes ötletüket megvalósítani.
Majd iktatunk egy kis gokartot ha kezdenék befordulni a sok víztôl.
Urak segítsetek!
Tudom, hogy illő lenne tudnom már szégyellem is magam
Rf 400-asba előre fékbetétet kell cserélnem kicsit eláztattam teleszkóp olajjal. Most végre meg van az "új " teleszkóp és betétet is cserélnék.
1: 600asé jó e?
2: Márkásat érdemes e venni ha igen ki mit javasol?
Oks megmutatom szívesen.
De a kört is megbeszélhetjük. Bakony? Vagy délebre? Majd kicsit körülnézek a térképen. Bár most hogy voltam Zalaegerszegen a nyáron még szeretnék vissza menni kicsit körülnézni nagyon megtetszett ez megye.
Szia!
Én most értem haza Zalaegerszegről! Nagyon jó buli volt. Jól nézki az ülésed nekem tetszik.
Összehozhatjuk bár ott ami biztos aug. 18. Zorral Sörolimpia Balatonszemes. link
Amit tervezgetek még az 19-20 kára egy kétnapos túrát szeretnék. De valami egy napos kör is lehet. Ha van elképzelésed merre írj aztán össze hozunk valamit!
Na mi van, mindenki motorozik ?
Letsgo, aug. 20.-a előtti hétvégén valószínűleg megyek le 2 éjszakára Csopakra.
Ha van kedved gurulhatunk valamerre a környéken.
Tisztán előnyről vagy hátrányról nem lehet beszélni, legfeljebb a szervízköltségek
terén. V4 szervízköltségei nagyobbak, legalább is ha VFR-t nézed, ami a leggyakoribb V4 ugyebár.
Az pedig, hogy sor vagy vé, az ízlés dolga semmi más. Teljesen más élményt
nyújtanak a különböző elrendezésű blokkok, sőt, sokszor még azonos elrendezés
is nyújthat teljesen különböző élményt, lásd sor2 sor4, vagy V2 V4...
Erő alapján nem lehet dönteni, rá kell ülni és érezni kell. Lásd a vigyorgásom a GPZ500S-en....
Ehhez még ad egy jókora adagot az is, hogy bár lehet a blokk maga tetszős,
de a váz- és futóműgeometria, a menetdinamika, a motor méretei az ember
adottságaihoz nem ideálisak, vagy nem jönnek be...
Ebben nem lehet megmondani a frankót, ha valaki nem tudja mit akar, az
üljön rá minden féle motorra, akár utasként és érezze, hogy melyik jön be.
Nálam még mindig a V4 a nyerő, de ez tök szubjektív, ráadásul egy
jókora sornéggyel járok ugyebár.... a sorkettőtől is vigyorgok mint a vadalma...
De anno a DL1000-ről is úgy száltam le, hogy "hűha, ennek dobog a szíve rendesen !".
Viszont, hozzá kell tennem, hogy a VFR a "nagy álmom" kakucson nagy csalódás volt,
ezzel szemben a GPZ-vel nem tudtam betelni (hétköznap sem), a DL1000 pedig nekem annyira
nagy, nem ér le a lábam, nem érzem magam biztonságban rajta.
Ettől persze mindegyik motor önmagában szuper, de pont ezek a különbségek azok,
amitől egy motor egy adott embernek jobb, vagy rosszabb... szerintem...