Megy ez neked! Lehettünk volna többen is akár Rf-el is de majd csak alakul. Nagyon köszönöm Imi és Iminé részvételét.A Plébiét nem tudom megköszönni mert nem ért oda a rendezvényre sajna.Jövőre két napos és remélem nívósabb bulit tudunk összehozni!
Hali! Gyertya pucolás illetve ha nem tudod mikori csere.
Ha továbbra is csinálja imi írt linket. DE ha csak 2-3ig dadog akkor nagyon ne ess neki szerintem. Tetején a schubert tű-n állíts az enyém is ezt csinált olyan 3e fordulatig illetve az enyém sokat is evett. "Schubert tű: Némi fórumozgatás után meg tudtam, hogy a középső állásban kell lenni ( Gyárilag). Alulról és felülről is a 3. pozíciót jelenti. Viszont a tapasztalat, fogyasztás és gyertya kormolás szemszögéből felülről a második pozíció ami az optimális. Így melegen meg szűnik ha van benne esetleg egy kis le morgás vagy dadogás. "
Ha továbbra is dadog akkor szed szét a karbit pucol és még a CO csavar állítás van vissza! De ezek le vannak írva a linken! Szerintem ha sokat eszik a schubertes moka megoldja a dadogás. Anno nekem 7-8L volt alapból amit evett. Karbi a leírás szerint meg csináltam és azóta olyan 5-6L között mocorog a nagy átlagban.
Gyertyáknál vagy karburátoroknál.
De ez elég tág dolog, hogy néha bedadog.
Mekkora fordulaton,
ha elváltasz megmarad a dadogás,
ha visszaengedsz a gázból és lassabban nyitod rá mit csinál?
Ketten voltunk Kojakkal. Helyi média folyamatosan fotózott, de nem találom még a publikált képeket. Talán Kojak megossza a forrást.
RF nem volt több, viszont tizensok SIMSONra jutott egy darab robogó a fiatalok között ami nagyon tetszett! Tudják minek van értelme!
Sajna a hajnali fél négyes kelés meglátszott rajtunk délutánra.
Sziasztok! Rf 400-asom hidegen, melegen néha bedadog. Olyan mintha 2 hengerezne, vagy nem tudom. Hol keressem a hibát? Karburátor szennyeződés, vagy benzincsap? Vagy netán mindkettő?
Megcsináltam! Lecseréltem az olajat az új Röfimen! :D Ekkora hülye méretet: 22-es csavar a teknő alján. 3 boltot jártam be mire találtam megfelelő kulcsot.:)
Az igen! Az szép km már. Hát nem tudom kicsit a fiatalabb lenne a cél. Meg motorba azért a Honda az bizony fogalom. Bár az RF-emre se panaszkodhatok mert csak olaj gumi és benzin kell rá. megfelelő időközönként :D
Fújás után még biztos babusgatom kicsit hisz végre szép is lesz majd.
Azért a csere még odébb van mert olyan 5-8 év körüli motorokat nézegetek. Majd meg látom.
Hát ja... jó motor az RF, de ha már ott buzog a sajtkukac, hogy
másik kell, akkor előbb vagy utóbb úgyis lesz másik .
Szerencsére én az esztétikai alapokat lefektettem februárban,
még kellene egy fém fékcső szett a mozdonyra, meg rendbe kellene
tennem a hátsó kerékagyat... már megvan a 2 szimering, a
csapágyakat megveszem, csak elszántság kellene meg idő...
Amúgy az is összeállt, a tömítéscserék óta száraz a blokk is.
És átlépte az óra a 90.000-et.
Sajnos átfordulás csak jövőre várható .
Szeptemberbe én is kipofozom végre a gépet. Aztán meg látjuk.
Tervezgetem hogy a spórolt pénzem befektetem egy Hondába.
Rf-et meg jó lenne bnmnek meg tartani... Bár kérdés hogy ő akar e motorozni. Nála még ez nem dőlt el
Bandita éppen kap egy ülésfelújítást, mert 100km-t se bírok már rajta,
annyira ki van ülve. Most értelmes pénzért "hurkásítják", ami nagy
eséllyel nem lesz szép, viszont annál kényelmesebb.
Ja, és amiért ezt az előbb leírtam, az az, hogy 400-500-600 ellenére,
ez a kis 500-as 3x olyan élményt nyújt nekem mint a sornégy 400 vagy 600, vagy akár az 1.2-esem.
Ami persze ízlés dolga, de nem okvetlen kell nagyobb köbcenti a nagyobb élményért.
Még annyit hozzá, hogy a Kawát kakucson 4-5 kör alatt letettem
lábtartóig, a VFR-t meg vagy 20-25 körön keresztül nyüstöltem,
mire hajlandó volt karcolni végre, viszont pont addigra el is fáradtam
a küzdelemben, meglepően nehéz volt vele rendesen fordulni.
A héten nálam van a GPZ 500S doboztartó gyártás miatt.
Hát ez mekkora marha jó motor . Akkora élvezet vele motorozni, hogy
besz@rás. Könnyű, agilis, relatíve hosszú, messze ülök a kormánytól,
tehát kényelmes, a csutka kormány ellenére nem fekvős és 3000-től lágyan, de húz.
Ami kretén, az a váltókar-lábrató-oldalsztender triumvirátus
egymástól 10 centin belül lévő elhelyezése.
Szerintem valami 33-as Japó lábra tervezték... ez szimplán sz@r.
A hangja ennek a 2 hengernek eszméletlen és a futóműve is jó
feszes, a gödrös-huplis utakon is simán átgördülök vele, nem
hintázik, az első dupla tácsafék szépen megfogja, szóval marha jó.
Váltó melegen kicsit "kawás", meg picit nehezen melegszik, a virsli
gumik miatt meg nem nyomvályú barát, de munkába be meg haza,
ma én voltam Rossi az tuti, legalább is az érzés megvolt .
Tiltásig szépen lepörög (11.000) és 5.0L / 100km mintha máshogy
nem is tudna fogyasztani. És ebben volt Kakucs is !
Sose voltam Kawa párti, de ez a motor most nagyon úgytűnik, hogy
hálás a sok belefektetett munkáért és pénzmagért.
Japán belpiacos motor,szervízben sem vállalják el mert nincs hozzá semmi adat,rajz stb ugyhogy ez a kapcsolási rajz a nem változó szelepvezérlésüé de azért köszi a segítséget :)
Igen,biztos hogy az rossz! Ez egy indítás időzítő relé Sajna már nem vagyunk"szomszédok" kiköltöztem ausztriába. A motorom 2 hónapja egy szerelőnél áll még neki sem állt.már műszaki sincs rajt.szombaton megyek haza elhozom tőle mert így semmi értelme.
Jó puha, mint egy párna. Ég és föld ahhoz képest, amilyen volt.