Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hosszú lett a szombat. Hajnali kettőkor hazaértünk. Nem hiányzott már a hazaút utolsó 150 kilómétere.
Az a gyújtáskapcsoló reléje. Arra rá van még kötve a sztender, az üresérzékelő és a piros vészleállító kapcsoló nameg a gyújtáskapcsoló és a startgomb. Az összes többi jó és biztos a relé a rossz? Akár melyik hibájától (nem megfelelő poziciójából) már nem is engedi tovább a relé a delejt az önindítórelének.
biztos hogy az az elektroonika rossz?
értem. próbáld meg a bontot meg irj egy e-mail cimet aadok egy emailt ahol bontanak 400asat.
viszont ha megy a gép és gondolod majd össze fuuthatnánk :)
Helló,nem egészen az ülés alatt,az oldalán a burkolat alatt van.Megnézem,de csak a váltózósé jó,másikkal már próbáltam nem csinál vele semmit. :(
háhá most nézem szomszédok vagyunk :D
Ha gondolod egy bontott nekem is van ha az ülés alatti ról van szó csak nem fog menni a fordulatszám mérőd! ki tudjuk próbálni hogy az a gond e tutira. Én Balatonfűzfőn lakok.
Helló! Ez az ülés alatti fekete doboz?
Bontó: info@sugomotor.hu

Nekik lehet hogy lesz max annyit vesztesz hogy nem lesz változó vezérlésű. kérdezd meg tőlük illetve fórumon néz visszább mert valaki írta hogy bont RF 400-ast de nincs meg az e-mailje
Sziasztok,kis segítségre lenne szükségem. Tönkre ment egy relé a motoromban 1997 es változó szelepvezérlésű rf 400r, de sehol nem találok ilyent omron g8d-212s .
Egy barátomnak 400-as van és külfödre is vígan jön velünk.Pedig mi 6-8-1100-as gépekkel toljuk.Persze az egyenesbe gyorsításnál kicsit lemarad, de a kanyarokba meg a szerpentinen ott van velünk, sőt nagyon ott van!Nekem haccázas Hondám van, de a 400-as RF-el nekem élmény a motorozás. A mai kreszhez és a "jó" magyar utakhoz elég.
Csa ha erdekel az enyem surgosbe elado.telefonon vagy eloben elmondok mindent rola vagy itt a forumon visszatekersz.
Ha komolyan erdekel komolyan beszelhetunk az arrol de azt csak szemelyesen.
szia! megoldás rf 600 mindent tud amit kell és olcsó. fogyasztása a 400nak sok a 600 nak keves :) közel azonos nekem 400asom van nem tekerve rekord turan 4,9L atlag helybe varosba 5,2-5,9L de ehhez jó állapotban kell lennie. mikor hozzám kerult 7-8L volt ugy hogy kezdő voltam. szoval:
400 belpiac nagy hátrány
600 ba van ero nincs extrém fogyasztás ha nincs extrémen tekerve. kényelem hát ez mikor hogy... olyan 200km ig 2 személyel szerintem élvezhető utána szoktam érezni hoogy kezd fárasztó lenni.

ha olcsó motoort kersel szerintem legjobb. De 600asat kell venni. imádom a 400asomat. de tudom anno miért mondták a srácok hogy kicsi. pedig nem huzom neki észnélkül. 6ba 50-60at szépen megy ( 1 személyel) gázra is szépen reagál. 2személynél már azért kell váltogatni de ott se kell extrémen sokat. szerintem jol és élvezhetően lehet mmotoroozni vele.
Szép jó estét! Véleményt szeretnék kérni! Nem tudom van-e esetleg olyan akinek van vagy volt RF 400-as gépe, de egy kicsit elgondolkodtatott hogy ilyen masinát vegyek. Esetleg tudnátok mondani párszót róla? 50-100 km motorozásra használnám évente 1-2 hosszabb túrára szoktam csak menni de ott is 300km a maximum távolság 1 nap. Elsősorban a nyomatékossága érdekelne mennyire kezd alul húzni, kényelem 180cm emberhez, esetleg fogyasztás mennyire szereti a hasát, és mennyi ennek a névleges teljesítménye?
Előre is köszönöm a válaszokat.
... rendelhetek megint olajat .
Nekem is eljött az olajcsere ideje, vagyis...
http://www.manualedereparatie....

Vagy innen kikeresed és letöltöd. Asszem innen való a jó minőségű. De ennek a végéről hiányzik az alkatrész katalógus, illetve abból is van egy jobb minőségem meg egy kicsit rosszabb.
Mihejst kitöltöd az adatlapod megtudom az e-mailed és küldöm este mert most irány pénzt keresni!
Nagy pofátlanság lenne ezt a Service Manual-t elkérni tőled? :$ Az enyém valami scannelt példány és nem sok látszik belőle. Ezeket nézve: "Ja hogy ez így néz ki...!" :)
Megköszönném ha elküldenéd email-ben.
7100 a full szintetikus a MOTULnál, az 5100 "csak" rész szintetikus.
Gépkönyvben előírt API teljesítményszintet most már minden forgalomban lévő MOTORKERÉKPÁRHOZ GYÁRTOTT 4T olaj tudja! Lehet fokozni, de túlzásba esni nincs értelme. Több szerelő kifejezetten az ásványit ajánlja még a bölcsővázas GSX-R családhoz is 1985-1996!
Kopás tekintetében igazat mondott. Én elsőre azért javasolnám ahogy írtam mert akkor fel méred mennyire csipegeti és tudod mi duruzsol alattad! De ha csipi is a 10W40-et akkor sem kell kétségbe esni. Ezek már nem új motorok.

A melegítésre kell oda figyelni meg arra hogy 6000ként csere.

De ha ásványit veszel bele akkor annak 3000-3500Km-t szoktak csere intervallumra megadni.
Én lehet kicsit túlzok vele de én full szintetikus Motul 5100-asat teszek bel 4L 9200Ft www.autotéka2000.hu
Eddig a legolcsóbb hely amit találtam!
OK enyém az adatlapomon.
Nyugodtan tedd bele a 10w40-est. Én CASTROL POWER1 GPS-t használok évek óta 6000 km-es csereperiódussal. 75ezer km-rel.

http://www.motorolajbolt.hu/we...

Itt veszem, ez félszintetikus, de elég bele az ásványi ACTEWO is bár az 20w50-es. Szintetikus szerintem fölösleges bele, az úgyis könnyen megtalálja a réseket ami ugye ennyi kilóméter után akad.
Szia.

Suri száma:
harminc,négyszázhárom,nulla,nulla,nulla,négy
Nagyon köszi. Surit én is megtaláltam a neten, nem gondoltam, hogy ennyire jó szerelő. Viszont telefonszámot nem nagyon találok hozzá, nem szereti ha hívogatják? :) Te hogyan vetted fel vele a kapcsolatot?
A 15w50-et azért kérdeztem, mert az alább említett szerelő a 88 ezer hallatán egyből rávágta, hogy a 10/40 már nem elég. Nézem a fogyást ha csipkedni kezdi váltok 15-re. Köszi még 1x, D
Rendben megdumáljuk. tel.számom:06/20-3537767