Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rosszat Én sa tudok mondani az enyémről. Belül hatalmas. Kora annyi amennyit keresel.

https://www.google.hu/search?q...
Ezt te tudod! Ez nem traktor. Bent alig hallani hogy jár motor nem ugrál a műszer fal sem! De mondom ha gondolod szívesen meg mutatom ki is próbálhatod. Én nagyon meg szerettem és lehet hogy "nagy" a CCM de kevesebet eszik mint egy kicsi benyás. Anya swiftje 1.3 és ha övezeti akkor eszik 6,5L

Na mindegy ezt mindenki maga tudja, hogy mit meg merre. Én is így voltam vele csak télen meg alig alig aztán 2 hónap alatt autóztam annyit mint elötte fél év alatt.
És mindezek melett kényelmes pontos váltója van kicsit sportos futóműve van viszont ami nagyon tetszik írtó jól reagál a kormányra és nagyon stabil. Bár 225 kerekeken ez elvárható már...

Na mindegy motortól független jó választás volt szerintem. Én meg vagyok elégedve vele minden tekintetben.
Köszi, hogy leírtad a tapasztalataid, de dízelt ameddig tehetem köszönöm nem.
Apuéknak van két 3-as dízel bömös, hát én kiábrándultam belőlük
az első alkalommal mikor vezetnem kellett. Az 525 után rakásfos az élmény.
Keveset megyek, évente max 8e-et autóval. Csak és kizárólag benzinest, traktort nem akarok.
Gyorsan menni meg nem fogok, mivel csak télen használom.

3 év fiesta után túltettem magam azon, hogy mindenki letol az útról,
most olyan autót szeretnék, amiben jól érzem magam és tetszik.
Értem!
Laguna az jó :P Tavaly vettem egyett. Benzinest semmi kép ne vegyél. Nem kell félni a dizeltől... 130-140 meletti taposásal eszik 6-6,3
Ha nem vereted neki 110nél nem mész többet a rekordom pestig nem autópályán 4.7L volt (Télen) de 5-5.5be meg áll helyi használtaban.
1.9DCi full felszereltségű 850e 92e kmvel vettem amit tudtak igazolni és igaz is volt. Renaultban tudok segíteni ha kell csak alváz szám kell csak.
Arról nem is beszélek hogy felsorolt autók között szerintem a leg jobb árértékkel bír. sajna az enyémbe nincs tempómat, de 6 légzsák ABS, ASR menet stabilizátor 2 zónás digit klíma és hűthető kesztyűtartó. xenon gyári és millió olyan extra ami az összes nagy verdában benne van. Azt nem részletezem hogy hogy megy :D ÉN mindig is élveztem a 16 szelepes benyást forgatni kell. De ez meg eszi simán, 6 sebességes 4dbe vissza löki az ember és csak padol egy kicsi pamacs és szét szedi az utat. Mikor hozzám került és el kezdtem használni nekem fura volt nagyon mert nagyon nagyot robban olyan 80ról kegyetlenül meg indul. Na mindegy nem fényezem. Ja még annyit hogy az alkatrész elletása olcsó a minőségéhez képest. Az általad felsorolt autók között ez egyikre se igaz Német autóra alapból drága főleg BMW. Rover is nehéz ügy munkatársamnak van egy 75 diselje nem rossz.

Laguna hátránya amit nem szeretek a kártyás kulcsa egy flanc az egész és semmi értelme!
Ha gondolod és erre jársz vagy megyek Pestre szívesen meg mutatom...
Ahogy nézem a csavaron kicsit még igazítanom kell, mert pont nem éri el.
Ja meg kipróbáltam a napellenzőjével is. Nagyon patent mert ha hátúról süt a nap ki takarom én ha pedig oldalról akkor meg a nap ellenzője így a kontrasztja is király folyamatosan. 120nál ugyan még többet nem mentem vele hogy fent volt de a nap ellenzője se csúszott el. kicsit attól tartottam hogy nagyon fog libegni az az rezonálni fog de semmi ilyen nincs.

Na befejeztem elnézést mindenkitől a sok hozzá szólásért...
Csak kicsit sokallottam 9-10e Ft egy tasakért ami vagy jó vagy nem 5" GPS-hez és csak úgy tudtam volna fel tenni hogy kulcsnak útban van. Na hát remélem másoknak is adott ihletet ha ilyen gonddal küzdött...
Szabad, de még fogalmam sincs.
Van 1-2 elképzelés, a lényeg, hogy fiatalabb legyen, olyan 2001-2003
körüli autókat nézegettem.
Első körben Alfa 147 1.6, az tetszik belülről, mérete tökéletes nekem.
Még szóba jött a Laguna 1.8 és a Fiat Stilo, Rover 25, BMW 520.
Utóbbiból az E34 utániakat nézegettem, az nyilván idősebb valamivel, a Rover meg mindig is rohadtul tetszett és makulátlanokat
lehet venni potom pénzekért, csak... holt márkától már én is félek.
Közepén át van fúrva és egy 5 inbuszos csavar önzáró anyával.
A gyári konzolját csavaroztam fel a gps-nek rá már meg rendeltem az újat hogy a kocsiba is legyen addig feláldoztam a gyáriját....
És mi fogja rá a laposvasra?
A képek!
Teszt majd meg lesz ha megyünk Zalába :D
Jah még a fújása az vissza van mivel fél 10 körül lettem kész vele!
Szabad érdeklődni milyen gépjárművet szemeltél ki?
De mivel most hétvégén nagy valószínűséggel meghirdetem a kocsit,
így most elnapolom a bármiféle nagyberuházásokat, mert ha elviszik
annyiért amennyiért el is adnám idén, akkor kell a sisak tőke valami újabb négykerekűre .
És az számít ?
Én eddig soha nem néztem a súlyát és a külső méretét, most, hogy
komolyabban nézegetem a sisakokat, most szembesültem csak vele,
hogy mennyi paramétert kell(ene) figyelembe venni.

A Nolan N104 amúgy eléggé bejön. Nagyon elgondolkodtam rajta.
Főleg, hogy a C3-mal hasonlítgatják külföldön is, ami mondjuk nem
kicsit drágább.
ááá bocs majd teszek fel jobb képet is csak a telom lüke... nekem nagyon tetszik és jo a helye is mert sotétben nem vakit el. ja 70ig még hallani is amit karatyol eszti
Na ma a nagy melegre való tekintettel neki álltam GPS tarton gondolkozni. hát meg ooldottam :)
Nem kicsi a sisak!
Nem, com szett nem szempont, a zajszint, a kényelem, a minőség a
szempont, semmi egyéb. Meg az N104 a drágák közt az egyik legolcsóbb.
Nézd meg a Caberg Sitesi-t. Annak még biztonsági zárrendszere is van,
nyitott állapotában önzáró, csak megfelelő mozdulatsorral nyitható.
Persze, hogy kibírja az ütközést csak nem mindegy mit mennyire véd meg."E" jelöléshez nem is kell olyan sok mindent teljesíteniük ha azt vesszük, hogy a tescoban 8ezerér árult sisak is kapott minősítést és forgalmazható.
Valószínűleg nem tud annyival többet.
De pl én felnyitható sisaknál ennél láttam nyitott állapotban is E minősítést és azt hogy az nyitva is ki bírja az ütközést. (Bár itt is tudom lehet manipulálni a videókat is)

De ki hangsúlyozom nincs tapasztalatom sisakba soha nem volt márkás új bukom. De szeretnék egyet mert nagyon sokat számít ha baj van. És motoron minden km rizikó.
Én viszont pont nyitott sisakban nem érzem magam jól. Ha Siófoknál felhajtott állrésszel találom meg a Jaguárt, jópár vágással több lenne most a képemen.

Ha Nolan akkor gondolom szempont a kommunikációs szett is. Ahogy nézegettem őket, toronymagasan ezé (N104) a legdrágább. Biztos többet tud mint a többi, de ennyivel?
Pont tegnap nézegettem sima zárt túrasisakokat, de tutira megfulladnék benne...
70 alatt tulajdonképpen folyamatosan nyitott sisakkal járok...

Amúgy igazad van... pont ezen tipródok, hogy vegyek-e nagyon drága sisakot, vagy ne...
Ez a Caberg Konda 45 volt mikor megvettem, mondhatom, hogy
3 teljes évet bírt nálam, mert jövőre már tutira kell vennem egy másikat.
Zajos, ez tény, nehéz mint az öregisten 1690g !, de ezek mind-mind
nem érdekelnek, mert alapvetően szeretem.
Kényelmes volt, jó minőségű, a plexi és áll mechanika kitűnő.
Ha csak napi 2db. le-fel nyitással számolok, akkor is 2200x biztos
nyitottam, zártam, semmi baja...
Viszont a bélés és a műbőr részek sajnos elhasználódtak és idő
közben teljesen szemüveges lettem, és sajnos ez a sisak még nem
"szemüvegesek figyelembevételével" volt tervezve, elnyomja a szemüvegem.
Ami azért kellemetlen, mert cilinderes a szemem, ha nem áll
vízszintesen a hemüveg, akkor megfájdul a fejem...

Szóval nemtudom... el fogok menni próbálgatni sisakokat és meglátom.
Caberg Sintesi nagyon tetszik, vagy egy Nolan N104...
Múlt héten csertem motort pár napra haverral. Meki felnyitható bukója van, másnap panaszkodott, hogy még mindig nem hall a jobb fülére . Biztos van előnye a felhajtható funkciónak, de inkább legyen halkabb és könnyebb a sisakom.
Marushinnak van még pár könnyű de nem drága sisakja amit érdemes megnézni. RS1; RS2;.. jó áron! Ha azt nézed, hogy az igazi csúcssisakok 150ezernél kezdődnek.
Szép ez a bukó. Biztos nem olyan zajos, mint az én Jet-em...:D