Hosszú 12-es köracél, jobb oldalit le kell esztergálni 8,5mm re de csak ami belenyúlik a tengelybe. Én álványcsavarokat vettem, de a menetes rész túl hosszú, ott nincs meg az átmérő és meghajolt.
Csak mert mérethiányos (csak nagyon kis méret) kerül ennyibe. Én maradok a scorpionnál, vagy marushin 999. Negyedik szezonját kezdem a 750 exonak, de még olyan a pleximechanikája mint mikor megvettem. Kellően halk, bár nem a legkönnyebb.
999-est multkor próbáltam, az 1100gramm nem hazudik!
Böngészgetem a netet a napokban sisak ügyben és találtam egy ilyet: Astone RT 1000 LED
Az ára itthon elfogadható, viszont semmi érdemlegeset nem találtam róla.
Először olyan vásárinak tűnt az egész, jót röhögtem, hogy "háhá... led... háháá"...
Aztán nézegettem és nem csúnya sisak, a belsejéről is találtam képet,
egész igényesnek mondható.
Este meg sose árt a fejemen még plusz pár piros lámpa... fene tudja,
talán még ötletesnek is mondanám...
A formája is megtetszett, csak kicsit riaszt, hogy semmi infot nem
találni róla...
4,6literre jött ki a Balcsis fogyasztásom, ebben bent a 250km amit egyedül mentem nem kilencvennel.Teljes táv 445km az órám szerint, ami azért kicsivel többet számol és mér mint a valóság, 210km-nél még nem világított a tartaléklámpám.
Sajna az első csoport (kb 4 motor) akkor ment el, amikor mi kikászálódtunk az árokból, de a moci még bent állt, és ezután jöttek az autósok. Gyorsan telt az idő .
Vki segíthetne karbiszinkronban,megmondom őszintén életemben nem csintam még,de egyszer ezt is megkéne tanulni,és most jött el az ideje,ha vkinek van kedved hozzá,leírhatná nekem hogy hogy tudnám megcsinni,előre is köszi.
Fúúú, és még egy jó tanács mindenkinek: (!)
Ha van hova tenni és túrázni mentek, vigyetek magatokkal vontató kötelet !
Én veszek a napokban valamelyik nagyrabecsült hypermarketben,
és a dobozra felaggatom mint kötelező kellék.
Kötél nélkül soha nem húztuk volna ki a motort az árokból, hiába
maradt működőképes, simán ott maradtunk volna, ha nem állnak meg, és nincs kötél !
A parkolóhely megválasztása valóban egyedire sikeredett, a lehető
legváratlanabb helyen és időben döntöttél úgy, hogy off-roadozni
mész a VFR-rel, dehát ez van... fejet hajtunk a döntés előtt .
Én is megijedtem mikor néztem a tükörből, mert fogalmam sem volt
hova mész (hol lesz az alja), szerencsére a megfordulásnál már láttam,
hogy "csak" egy 2m-es árok, nem a hegyoldal...
Ha mindent összeadunk, akkor a lehető legjobb helyen hibáztál,
ennél már csak rosszabb helyen lehetett volna, atom szerencsénk volt.
A segítőknek pedig 1000 hála. Azt azért még hozzátenném, hogy
a motorosok mind akkor mentek el mellettünk, mikor már állt a két
autó és "nyüzsögtünk". De ettől függetlenül nem álltak meg...
na az igen. Azért elfáradtál te is nem? :D
Én kinyúltam nagyon de nagyon jó volt ez a karika!
Majd ha van kedved valamikor Zalában egykét szép helyet egy karikában mutathatnál nekem, nekünk.
Ha van rá mód?
Ajjj ajjj. Az nem jó... Hogy hogy nem jó helyen parkoltatok? :S
Sajnos ez jellemző ma a motorosokra. Ezért is ragaszkodok kicsit az RF klub-hoz és ehhez a fórumhoz. Közületek szerintem 90%ka meg állt volna legalább egy miben segíthetek kérdőmondat erejéig...
Lényeg hogy nektek ne legyen bajotok. Én is meg tanultam a motor veszteség, de ha megy az egészség akkor van a baj. Azt nem lehet csak úgy pótolni.
De van ellen példa is tavaly meg ismertem egy srácot mikor a kuplungomnak el törött a bovden beakasztó része. Mai napig tartom vele a kapcsolatot.
Egy biztos ha baj van kell segíteni... Bár nehéz mert az ember sokszor még a szomszédaira sem számíthat, nem hogy idegen emberekre...
Sajnos vannak ilyenek is. Van az a verzió, akinek hatalmas arca van, pedig a motor árát nem ő kereste és van olyan aki megszakadt érte. A 2 közül az utóbbiak szoktak segítőkészebbek lenni. mindenesetre vigyázz magadra.
Sajna tegnap szomorú tapasztalatokkal lettem gazdagabb.
A Mátrában sikerült rossz helyre leparkolnom a mocit. Szerencsére nekünk semmi bajunk nem lett, egy-két verődésen kívül. Viszont elment mellettünk legalább 6-8 motoros, egy sem állt meg segíteni.
Szerencsére két autó viszont igen, és segítettek kihúzni a gépjárművet a két méter mély árokból. Nagyon hálás voltam nekik, nagyon kulturáltak, rendesek, segítőkészek voltak.
A moci megúszta idomtörésekkel, nem vészes, megcsináljuk. Ott pöccre indult, semmilyen műszaki hiba nem keletkezett, igaz, nem is mentünk gyorsan, de egy úthiba megtréfált egy kanyarban. Lehettem volna okosabb is, de hát ez van.
A lényeg, a motoros összetartás csak egy vízió, valójában egy rakás xar.
999-est multkor próbáltam, az 1100gramm nem hazudik!
https://www.google.hu/search?q...
http://sharp.direct.gov.uk/tes
...
Érdemes megnézni milyenre értékelték őket.
A 'tartó' részével elméletileg megvolnék, érdeklődnék hogy te mivel oldottad meg azt a 'bütyköt' amit a motorba dugsz?
Megmondom őszintén én egy egyszerű fém dűbelre gondoltam aminek levágom a végét vagy pedig ugyan ez a megoldás egy ideális méretű csavarral.
Köszönöm válaszodat
Én ezzel szemezgetek. link
Pontosabban próbálok spórolni rá... új sisakom még soha nem volt de az árát tekintve sajnos egy darabig nem is lesz.
Astone RT 1000 LED
Az ára itthon elfogadható, viszont semmi érdemlegeset nem találtam róla.
Először olyan vásárinak tűnt az egész, jót röhögtem, hogy "háhá... led... háháá"...
Aztán nézegettem és nem csúnya sisak, a belsejéről is találtam képet,
egész igényesnek mondható.
Este meg sose árt a fejemen még plusz pár piros lámpa... fene tudja,
talán még ötletesnek is mondanám...
A formája is megtetszett, csak kicsit riaszt, hogy semmi infot nem
találni róla...
http://taschnergarage.webnode.hu/news/karburator-szinkronizalasa-/
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080813/
https://www.
google.hu/search?q=karbur%C3%A1tor+szinkron&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=
org.mozilla:hu:official&client=firefox-a
http://www.tommot.hu/hu/motorueles-galeria/category/2-tura
Ha van hova tenni és túrázni mentek, vigyetek magatokkal vontató kötelet !
Én veszek a napokban valamelyik nagyrabecsült hypermarketben,
és a dobozra felaggatom mint kötelező kellék.
Kötél nélkül soha nem húztuk volna ki a motort az árokból, hiába
maradt működőképes, simán ott maradtunk volna, ha nem állnak meg, és nincs kötél !
most emelt tempóval, oldaltáskával, túra plexivel, két személlyel 5.7L.
Nekünk is kijött a hétvége olyan 550km körülre.
El is határoztam, hogy a Banditra kerül egy új ülés "kerül amibe kerül".
legváratlanabb helyen és időben döntöttél úgy, hogy off-roadozni
mész a VFR-rel, dehát ez van... fejet hajtunk a döntés előtt .
Én is megijedtem mikor néztem a tükörből, mert fogalmam sem volt
hova mész (hol lesz az alja), szerencsére a megfordulásnál már láttam,
hogy "csak" egy 2m-es árok, nem a hegyoldal...
Ha mindent összeadunk, akkor a lehető legjobb helyen hibáztál,
ennél már csak rosszabb helyen lehetett volna, atom szerencsénk volt.
A segítőknek pedig 1000 hála. Azt azért még hozzátenném, hogy
a motorosok mind akkor mentek el mellettünk, mikor már állt a két
autó és "nyüzsögtünk". De ettől függetlenül nem álltak meg...
Én kinyúltam nagyon de nagyon jó volt ez a karika!
Majd ha van kedved valamikor Zalában egykét szép helyet egy karikában mutathatnál nekem, nekünk.
Ha van rá mód?
Sajnos ez jellemző ma a motorosokra. Ezért is ragaszkodok kicsit az RF klub-hoz és ehhez a fórumhoz. Közületek szerintem 90%ka meg állt volna legalább egy miben segíthetek kérdőmondat erejéig...
Lényeg hogy nektek ne legyen bajotok. Én is meg tanultam a motor veszteség, de ha megy az egészség akkor van a baj. Azt nem lehet csak úgy pótolni.
De van ellen példa is tavaly meg ismertem egy srácot mikor a kuplungomnak el törött a bovden beakasztó része. Mai napig tartom vele a kapcsolatot.
Egy biztos ha baj van kell segíteni... Bár nehéz mert az ember sokszor még a szomszédaira sem számíthat, nem hogy idegen emberekre...
A Mátrában sikerült rossz helyre leparkolnom a mocit. Szerencsére nekünk semmi bajunk nem lett, egy-két verődésen kívül. Viszont elment mellettünk legalább 6-8 motoros, egy sem állt meg segíteni.
Szerencsére két autó viszont igen, és segítettek kihúzni a gépjárművet a két méter mély árokból. Nagyon hálás voltam nekik, nagyon kulturáltak, rendesek, segítőkészek voltak.
A moci megúszta idomtörésekkel, nem vészes, megcsináljuk. Ott pöccre indult, semmilyen műszaki hiba nem keletkezett, igaz, nem is mentünk gyorsan, de egy úthiba megtréfált egy kanyarban. Lehettem volna okosabb is, de hát ez van.
A lényeg, a motoros összetartás csak egy vízió, valójában egy rakás xar.
Nagy fekete a miénken is, csak megy bele 2 kábel. Levágott csonk sincsen rajt?