Tegnap levettem a tankomat először mióta nálam van a motor. A tapasztalatlanságomnak hála kiömlött majd 1 liter benzin, mire rájöttem, hogy a benzincsap nem tankon van. Azt állapítottam meg, hogy az én 400-asomon nincs üzemanyag szintmérő, mert a helyére be van csavarva egy nagy fekete csavar... Gyárilag volt olyan, amin nem volt?
Ha fészket nem jól teszed vissza akkor nem fog jól működni.
Ha magát a kör részt nem fogtad meg fogóval és nincs "összeroppantva" azaz nem ovális akkor jónak kell lennie.
Az új "O" gyűrűkkel nehéz a helyére tenni az a lényeg hogy a külső kis perem a karbi fészkére mindenhol feküdjön fel akkor van szépen a helyén.
Nekem olyan 3-5 szétszedés összerakás után sikerült megcsinálnom és azóta jó gép.
De a leírás amit Imi mutatott abba benne vannak a buktatók...
Táblában kapsz légszűrőszivacsot amiből ki tudod vágni a megfelelő formát. Papírból kifarigcsálod, hogy ne legyen hézag a széle körül és minta alapján vághatod a szivacsot. Szivacsvastagságot mérd meg mekkora kell, hogy támasszanak rendesen a fedél tüskéi!
Felhívnám mindenki figyelmét hogy az www.rfklub.hu oldalunkon van egy olyan rész hogy túrák és találkozók egykét esemény fel is van töltve. Akit érdekel írjon vagy ha tud valami jo kis bulit írja meg és fel töltöm. Tessék szépen jönni rájuk
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Minap megnéztem, hogy milyen állapotban lehet a légszűrőm. Levettem a doboz tetejét és csak egy háló van benne. gondolom onnan hiányzik a betét nem?
Nem kell áttolni. Elfekteted és áttolod alatta oldalról. Zártszelvény is simán jó, mert ezen is tudok segíteni ha rálépek az alsó támasztóra. Kézzel meg húzom hátra hasonlóan mint a középállványos motort.
Emelni kell nekem is, épp kerekeket cseréltem, és a kormánycsapágyat kéne valamikor megnéznem mert fékezéskor kis kattanást hallat (ott valami). Meg a téli pihenés. Nehezebb használni mint a sima hátsó emelőt, de ez emeli az elejét is (persze alá kell emelni a blokknak a súlyelosztás miatt).
Ilyet én is összedobok a közeljövőben.
Ha középre nem csövet raksz akkor nagyon nehéz lenne szerinted felemelni?(átfordítani a zártszelvényt)
Ha jól olvastam te nem is emelni akartad csak szépen egyenesen álljon, ugye?
Találtam hozzá csövet de az bitang nagy (d=6cm) és realizáltam hogy a motort ezen át kell tolni, úgyhogy azt elvettettem
De igazából méretek kellenek meg a főnökömmel való egyeztetés hogy munkahelyi projekt legyen belőle és akkor új világok nyílnak meg előttem
Erdős Csabitól hallottam egyszer: Egyik motor sem túl erős ha nem húzod neki vagy valami hasonlót mondott.
Jó kis karika volt Imi köszi, hogy el jöttél
Ha magát a kör részt nem fogtad meg fogóval és nincs "összeroppantva" azaz nem ovális akkor jónak kell lennie.
Az új "O" gyűrűkkel nehéz a helyére tenni az a lényeg hogy a külső kis perem a karbi fészkére mindenhol feküdjön fel akkor van szépen a helyén.
Nekem olyan 3-5 szétszedés összerakás után sikerült megcsinálnom és azóta jó gép.
De a leírás amit Imi mutatott abba benne vannak a buktatók...
Komplett kitben lehet venni az Ebay-en. De elég drága dolog,
olyan 5-6000 körülre jön ki karbinként.
Gondolom ezt már megtaláltad.
http://www.rfklub.hu/wp-conten...
Biztos nem csak a 4kilós bandithoz használták ezt a tűszelepmegoldást.
Akit érdekel írjon: garamkalaci@gmail.com-ra
Emelni kell nekem is, épp kerekeket cseréltem, és a kormánycsapágyat kéne valamikor megnéznem mert fékezéskor kis kattanást hallat (ott valami). Meg a téli pihenés. Nehezebb használni mint a sima hátsó emelőt, de ez emeli az elejét is (persze alá kell emelni a blokknak a súlyelosztás miatt).
Ha középre nem csövet raksz akkor nagyon nehéz lenne szerinted felemelni?(átfordítani a zártszelvényt)
Ha jól olvastam te nem is emelni akartad csak szépen egyenesen álljon, ugye?
Találtam hozzá csövet de az bitang nagy (d=6cm) és realizáltam hogy a motort ezen át kell tolni, úgyhogy azt elvettettem
De igazából méretek kellenek meg a főnökömmel való egyeztetés hogy munkahelyi projekt legyen belőle és akkor új világok nyílnak meg előttem