Na én meg fel fedeztem közben az oldalt! Végre kezdem érteni a szerkezetét! Ha be léptek a tudás bázis\szerelési kézikönyvek - feltöltés alatt akkor ott lesznek linkekbe az oldalak külön kellene bontani a 400 600 900 ez menni fog bár nem tudom van e értelme ekkor létrát csinálni?
Biztos meg fog szűnni, mert meg kell neki.
Ami még gond lehet, ha úszó lyukas, nincs elég felhajtóereje ezáltal.
Még a szervíz manual sem írja, de a tűszelepnek nem csak a gumikúpját
kell ám ellenőrizni, mert az egy dolog hogy kiülődik és elkeményedik,
de a tűszelep végén a fém csap ("pöcök") eredetileg rugós.
Nálam az volt a baj, hogy azok bizony beálltak és emiatt az úszó
ferdén nyomta őket. Ha beállt és ki is mozgatja az ember, a rugó
tutira elgyengült és nem fogja kellően nyomni, már rég túlcsordul
mire zárna...
Szóval jónak kell lennie... 10-13 éves motoroknál ez a hiba nem meglepő.
RF-emen is így volt, most a Banditnál is így van.
Ezért a karbikról kár lemondani.
Épp holnap fizetek ki 25k-t különböző tömítésekre, mert folyik itt-ott
az enyém is, de hát ez van... 15 év sok-sok kilométer, ez van...
Köszi a kommentet,elméletileg a furat nincs szétbarmolva,elvileg péntekre meglesz a tűszelep,meg az o gyűrű,úszószintet már megnéztem a leírás alapján belőttem,de a tűszelepek miatt nem zárt el,remélem megszűnik a cserével ez a probléma.
Ami nekem van GSF 400 pdf, azt majd a napokban szétdarabolom
fejezetekre. Úgy fel fog menni. Benne van 91-97 között az összes
specifikáció, VC vezérlésre vonatkozó és sima is. RF-hez tökéletesen
stimmel a blokk leírása. Még az európai fúvókázás is benne van.
Kérek kis időt, mert szerdán van egy (életem első) szóbeli vizsgám.
300 oldal tömény műszaki tudomány, most nem érek rá a pdf-et darabolni .
Na urak hogy legyen? pdf-et egyben nem tudom fel tenni mert nagyok a pdf-ek.
Karbantatásrészt fel teszem képek ként így az oldalon meg találjuk és aki amit szeretne tudja menteni ha jó így ha nem akkor gondolkozok tovább
Jöhet másba is aztán majd valami csoportokra kell bontsuk pl elektromos rész ész akkor gyújtás, kábelezés stb de elöbb a klubb oldalt kell gatyába rázni mert valami nem okés
Fészket, ha nincs szétbarmolva a furat, akkor nem kell venned.
Húzd ki, az "O" gyűrűt cseréld ki (viton anyagúra csak és kizárólag),
és ennyi.
Tűszelepet pedig bázismotornál vettem anno én is.
Az úszószinteket is érdemes ellenőrizni, ha valaki előtted már kókányolta,
akkor valószínűleg elszakértette azokat is...
RFklub oldalon mintha le lenne írva ez... ugye szaktársak ?!
Hozzámkerült 1 hete,aztán odáig eljutottam hogy nem zárnak el a tűszelepek,de sikerült beindítani már ,ami lényeg,csak meg is állt a sok benzin miatt.Köszi a választ.
Na meg néztem! Uraim 2mb os lehet maximum egy ilyen le írás mámint pl pdf fel kell darabolni pl elektromos rész stb és egyegy ilyen darab lehet 2mb amit fel tudok tenni! Tehát ha valaki szeretne az oldalra manuál downloadot akkor küldje legyen kedves garamkalaci@gmail.com-ra és megpróbálom szépen fel tenni. (Lehet csak tömörítettbe fog sikerülni)
nekem annó 9esel volt a 400-as és kormozta mint állat sokat evet és még fulladt is.
A NGK 8as kétkörmös van benne 3éve 15000Km van kb benne pöcre indítja és még mindig jól fogyaszt vele :)
Ami még gond lehet, ha úszó lyukas, nincs elég felhajtóereje ezáltal.
Még a szervíz manual sem írja, de a tűszelepnek nem csak a gumikúpját
kell ám ellenőrizni, mert az egy dolog hogy kiülődik és elkeményedik,
de a tűszelep végén a fém csap ("pöcök") eredetileg rugós.
Nálam az volt a baj, hogy azok bizony beálltak és emiatt az úszó
ferdén nyomta őket. Ha beállt és ki is mozgatja az ember, a rugó
tutira elgyengült és nem fogja kellően nyomni, már rég túlcsordul
mire zárna...
Szóval jónak kell lennie... 10-13 éves motoroknál ez a hiba nem meglepő.
RF-emen is így volt, most a Banditnál is így van.
Ezért a karbikról kár lemondani.
Épp holnap fizetek ki 25k-t különböző tömítésekre, mert folyik itt-ott
az enyém is, de hát ez van... 15 év sok-sok kilométer, ez van...
fejezetekre. Úgy fel fog menni. Benne van 91-97 között az összes
specifikáció, VC vezérlésre vonatkozó és sima is. RF-hez tökéletesen
stimmel a blokk leírása. Még az európai fúvókázás is benne van.
Kérek kis időt, mert szerdán van egy (életem első) szóbeli vizsgám.
300 oldal tömény műszaki tudomány, most nem érek rá a pdf-et darabolni .
Karbantatásrészt fel teszem képek ként így az oldalon meg találjuk és aki amit szeretne tudja menteni ha jó így ha nem akkor gondolkozok tovább
Mindenképp PDF-eket?
http://www.pinkmotors.hu/did/d...
http://www.pink
motors.hu/jt/ar...
http://www.jtsprockets.com/cat...
Húzd ki, az "O" gyűrűt cseréld ki (viton anyagúra csak és kizárólag),
és ennyi.
Tűszelepet pedig bázismotornál vettem anno én is.
Az úszószinteket is érdemes ellenőrizni, ha valaki előtted már kókányolta,
akkor valószínűleg elszakértette azokat is...
RFklub oldalon mintha le lenne írva ez... ugye szaktársak ?!
A NGK 8as kétkörmös van benne 3éve 15000Km van kb benne pöcre indítja és még mindig jól fogyaszt vele :)
Lábra állítanátok a 4kilóst?