Nem azt mondtam hogy csak 9est vegyen mindenki!
Elmondtam 1 vélemény az enyémben ilyen van és működik fogadd el!
Manuálban 8as van rendben elfogadom.
ezen nem fogunk össze veszni nyugi!
Olajszűrő, fékbetétek ugyan azok mint az RF600-asba. Bármelyik motorosboltban vagy motoros webáruházban találsz.
Gyertya NGK CR8EK. Ez 2 pólusú, ajánlott! Hőértéke meg sokunk tapasztalata a 9-es helyett. Sokan DENSO-t használnak, jelölését nem tudom. Mindkét márkánál fordult elő menet-leszakadás, rád van bízva melyiket.
Most vagy én vagyok súlyos skizofrén és beképzelem magamnak,
vagy még mindig keverjük a 600-as manualban olvasottakat a 400-aséval.
A 400-as szériákba még mindig NGK CR8EK vagy DENSO U24ETR való !
Aki 9-es hőértékűt használ, az ne lepődjön meg azon, hogy 10e-enként
cserélni kell, vagy ki kell égetni gázon, meg drótkefézni, meg hasonló okosságok.
A 8-at azért ajánlják gyárilag, mert annak olyan a hőértéke, ami
a 400-as blokk hőterhelésén öntisztulni képes.
Felejtsük már el 400-ba a 9-est... elmegy vele, de nem abba való...
Ne haragudjatok a tolakodásért, de lenne még pár kérdésem.
Milyen olajszűrő kell bele?(nagyvas.hu-n nem találom a katalógusban)
Fékbetétet hol lehet kapni hozzá?
Milyen típusú gyertya való bele?(CR9E?)
Előre is köszönöm!
Köszi szépen. Kicsit túrázgatok vele a nyáron barátnőmmel. A nagy sebesség nem fontos, csak maga a motorozás. Erő azért van benne egy ZXR 250-eshez képest(előző motorom). Tolna Megyében vagyok, Szekszárd környékén. Köszönöm az infókat.
Ha szétcsúszik a csatlakozó a benzincsapnál, akkor nem világít. Valami kosztól megakadhatott az úszó a tankban mert szakadás esetén is a nem jelez történet van. Ki kell venni és megpiszkálni, talán segít.
Analógon csak 2 kábel van.
Tank levételhez ajánlott levenni az ülésidomot is. Aksinál (biztosítékdoboz mellett) 2 csavar és az utaskapaszkodókat leveszed, elöl csúcsban a tankhoz 2 patent amit oldalirányba széthúzol, hátsó világítás csatlakozója jobb hátsó részen. Tankot a konzollal érdemesebb levenni, csapot elzárod és a felső csövet lehúzod. Csapot 1 csavar fogja.
Szia!
Többiek meg válaszoltál de én ki egészíteném:
Tele tankolód, én fel szoktam egyenesre állítani és úgy tele rakom hogy a nyakáig legyen.
Ahogy red írta ha nem alszik ki akkor baj van.
Az első az hogy a csap mellet a csatit nézd meg össze van e dugva.
Ha igen akkor tank le és az alján van 3 kábel az egyik le van szakadva nekem mindig a középső szokott. Ebben az esetben mindig folyamatosan világít.
Szépen fogod meg kapargatod a műanyag gyantás részt én betoldottam puha kábellal és utána tettem vissza a gyárit.
3éve így működik.
Aztán amit tudni illik róla (Ha digitális a tied) de kb szerintem a másikon is ez az arány
Tele tanktól számítva olyan 180-220km fogyasztástól függően illetve hogy mennyire tankoltad tele ki gyullad a lámpa.
Ekkor világító lámpával még on állásba 40-50km között (nekem hajszálra 48kmnél) után kell tartalékra állítani. Ami még elég kb 40kmre nekem ez volt a max amit ki próbáltam tartalékon.
Szia.
Üdv a klubban.
Elméletileg, ha van benne elég benzin (nálam pl ha belenézek, és éppen ellepi a középső dombot a tankban, valahol ott a határ), akkor az indítás után el kellene, hogy aludjon. Ha nem alszik el (akkor sem, mikor tele van), akkor nézd meg, hogy a tank bal oldalán alul a benzincsap mellett az elektromos csoki jól van-e összedugva.
Ha még mindig nem, akkor nincs ötletem.
Sziasztok! friss rf 400 tulaj vagyok. Nem tudom értelmezni a narancssárga üzemanyag kijelzőt. Ha rárakom a gyújtást ugye világít. De ha több benne a benzin, mint tartalék akkor is. Akkor most ez hogy van?:D
Fékeim?....mit hallottál?.... ....vagy mit nem?.. ....sajna amikor megyek mindig sietek mert jó ha beleférek a vezetésidőbe, ha van egy kis gáz útközben akkor csak fél óra a tartalékom...
Elmondtam 1 vélemény az enyémben ilyen van és működik fogadd el!
Manuálban 8as van rendben elfogadom.
ezen nem fogunk össze veszni nyugi!