Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem azt mondtam hogy csak 9est vegyen mindenki!
Elmondtam 1 vélemény az enyémben ilyen van és működik fogadd el!
Manuálban 8as van rendben elfogadom.
ezen nem fogunk össze veszni nyugi!
Red, mostanában kicsit furán ...... mondták már!?
Ne parázz motorozz!
Apropó manual!
Valaki hozzáértő legyen szíves feltölteni őket a Klub oldalára!
Akkor vegyen mindenki 9-est, mert az nem abba való, de elmegy vele...
Olajszűrő, fékbetétek ugyan azok mint az RF600-asba. Bármelyik motorosboltban vagy motoros webáruházban találsz.
Gyertya NGK CR8EK. Ez 2 pólusú, ajánlott! Hőértéke meg sokunk tapasztalata a 9-es helyett. Sokan DENSO-t használnak, jelölését nem tudom. Mindkét márkánál fordult elő menet-leszakadás, rád van bízva melyiket.
Nekem mióta a karbi problémáim megszüntek azóta semmi baj a gyertyákkal indul megy!(CR9E)
Most vagy én vagyok súlyos skizofrén és beképzelem magamnak,
vagy még mindig keverjük a 600-as manualban olvasottakat a 400-aséval.

A 400-as szériákba még mindig NGK CR8EK vagy DENSO U24ETR való !

Aki 9-es hőértékűt használ, az ne lepődjön meg azon, hogy 10e-enként
cserélni kell, vagy ki kell égetni gázon, meg drótkefézni, meg hasonló okosságok.
A 8-at azért ajánlják gyárilag, mert annak olyan a hőértéke, ami
a 400-as blokk hőterhelésén öntisztulni képes.

Felejtsük már el 400-ba a 9-est... elmegy vele, de nem abba való...
nekem van most itthon 4db NGK CR9E gyertyám ha kell!

olajszűrő Hilfofiltro 138 HF138 kell bele.bármelyik autós vagy motorosboltban beszerezhető kb900Ft.
Fékbetét Ferodo Platinum http://webaruhaz.startauto.hu/...|E
Szép a masina!
Sok sikert hozzá!
Reméljük nem szenvedsz vele annyit mint én az enyémmel!
Ne haragudjatok a tolakodásért, de lenne még pár kérdésem.
Milyen olajszűrő kell bele?(nagyvas.hu-n nem találom a katalógusban)
Fékbetétet hol lehet kapni hozzá?
Milyen típusú gyertya való bele?(CR9E?)
Előre is köszönöm!
Köszi szépen. Kicsit túrázgatok vele a nyáron barátnőmmel. A nagy sebesség nem fontos, csak maga a motorozás. Erő azért van benne egy ZXR 250-eshez képest(előző motorom). Tolna Megyében vagyok, Szekszárd környékén. Köszönöm az infókat.
Ha szétcsúszik a csatlakozó a benzincsapnál, akkor nem világít. Valami kosztól megakadhatott az úszó a tankban mert szakadás esetén is a nem jelez történet van. Ki kell venni és megpiszkálni, talán segít.
Analógon csak 2 kábel van.
Tank levételhez ajánlott levenni az ülésidomot is. Aksinál (biztosítékdoboz mellett) 2 csavar és az utaskapaszkodókat leveszed, elöl csúcsban a tankhoz 2 patent amit oldalirányba széthúzol, hátsó világítás csatlakozója jobb hátsó részen. Tankot a konzollal érdemesebb levenni, csapot elzárod és a felső csövet lehúzod. Csapot 1 csavar fogja.
Nagyon szép, használd egészséggel!
Szépe!
Sok baleset és hibamentes kilométert kívánok hozzá neked!

Ország melyik felén laksz?
Üdv: Nagyon szép!
Ő lenne az enyém.
Köszönöm! Hasznos információk voltak.
Szia!
Többiek meg válaszoltál de én ki egészíteném:
Tele tankolód, én fel szoktam egyenesre állítani és úgy tele rakom hogy a nyakáig legyen.

Ahogy red írta ha nem alszik ki akkor baj van.
Az első az hogy a csap mellet a csatit nézd meg össze van e dugva.
Ha igen akkor tank le és az alján van 3 kábel az egyik le van szakadva nekem mindig a középső szokott. Ebben az esetben mindig folyamatosan világít.
Szépen fogod meg kapargatod a műanyag gyantás részt én betoldottam puha kábellal és utána tettem vissza a gyárit.
3éve így működik.

Aztán amit tudni illik róla (Ha digitális a tied) de kb szerintem a másikon is ez az arány

Tele tanktól számítva olyan 180-220km fogyasztástól függően illetve hogy mennyire tankoltad tele ki gyullad a lámpa.
Ekkor világító lámpával még on állásba 40-50km között (nekem hajszálra 48kmnél) után kell tartalékra állítani. Ami még elég kb 40kmre nekem ez volt a max amit ki próbáltam tartalékon.

ÜDV:Letsgo
Tankold tele, ha kialszik, akkor semmi baja. Ne lepődj meg, ha kb.
a tank 40%-nál megint kigyullad...
Szia.
Üdv a klubban.
Elméletileg, ha van benne elég benzin (nálam pl ha belenézek, és éppen ellepi a középső dombot a tankban, valahol ott a határ), akkor az indítás után el kellene, hogy aludjon. Ha nem alszik el (akkor sem, mikor tele van), akkor nézd meg, hogy a tank bal oldalán alul a benzincsap mellett az elektromos csoki jól van-e összedugva.
Ha még mindig nem, akkor nincs ötletem.
Sziasztok! friss rf 400 tulaj vagyok. Nem tudom értelmezni a narancssárga üzemanyag kijelzőt. Ha rárakom a gyújtást ugye világít. De ha több benne a benzin, mint tartalék akkor is. Akkor most ez hogy van?:D
Ez nagyon szép, úgy is mondhatnám patent!
Fékeim?....mit hallottál?.... ....vagy mit nem?.. ....sajna amikor megyek mindig sietek mert jó ha beleférek a vezetésidőbe, ha van egy kis gáz útközben akkor csak fél óra a tartalékom...
Kösz! De mér nem csináltatod meg a fékeid!?