Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennek igazán örülök !

Viszont most pofátlan leszek...
Nem adtam el neked véletlen a kulcs csomóval együtt egy ABUS
kulcsot is ?
Azért már kaptam hideget-meleget anno öcsémtől, hogy a szülinapomra
kapott suzukis kulcstartót is rajta felejtettem, de az ABUS kulcsot
ha nem dobtad ki, akkor tudnám hasznosítani .

Ha kidobtad... sebaj....
Sziasztok, Milyen fékolajat javasoltok a 600-as hoz?
Drága fórumtársaim!
Úgy fest, hogy megjöttek az ingyenes tavaszi motormosó napok! Személy szerint én rohadtul utálok elázni /már 2x sikerült/ illetve utána a tűzpiros Ferrarit is törölgetni kell!
A sok munka mellett sikerült végre összerakni a RöFi-t. Így mindjárt csak a legalsó vonalig megy fel a hőfok. Végre jó!
Csak az idő is kedvezne a guruláshoz.
Télen mikor ráért a szerelő ,nem vittem el szinkronra.Most meg sokat kell rá várni.A motorral nincs bajom ,csak a gyertyák nem egyformán kormosak . Mind a négy különbözően néz ki mikor kiszedem.Ez lehet a szinkron hiányától is? Ha nem túl bonyolult megpróbálkoznék vele.Csak fogalmam sincs,hogy: mit ?mikor? merre?és meddig?na meg hogy hol?
Egyik szívócsonk a másiktól. Ahol jobban nyitva a pillangószelep ott alacsonyabban lesz az olajmagasságod mint a kevésbé nyitottnál. Szóval ezt anno hézagmérővel szintezték, most ez a megoldás pontosabb ballanszot garantál. Ha túl nagy az eltérés egy hengernél, előfordulhat, hogy teljesen elveszik az olaj a csőből, máskor akár be is szippanthatja ha túlzárod a pillangót.
Sehonnan!
Ez egy szinkron teszter. Vákuumot mérnek vele...
A karbik tetején van egy kis csöcs gumi dugoval oda kötik rá és meg mutatja hogy melyik karbi mennyit szív. Így szinkronba lehet löni házilag is a karbi sort.
először körülnézek itt nálunk. Úgy se most lesz ez mert még nincs időm megcsinálni, de azért köszi
dee honnan szívja a benyát?
Ha van mélreted írd meg lehet tudok a cégtől olcsóbban ha van olyan méretün!
Egyébként gazdaboltban a legolcsóbb és a nipolán cső is csak 80Ft volt métere nem pedig 120 meg 200 mint pl obiban...
Na utána nézek de olyan 90% hogy nincs rajta...
Legalább is a levegőszűrő házam eredeti nincs kokányolva fúrva törve.
de csőre semmire nem emlékszem hogy lenne rajta +ba...
Na majd meg lesem...
Az első haveré, ami elvileg nem jó a két szélső cső hossza miatt. Piros olajosat csináltam, még nem lett kipróbálva, de bízom benne.
Ja.
T idomot a praktikerben a locsoló részlegen találsz 2 db/ csomag 800HUF körül volt. 90 fokot nem találtam, ezért a szélsőkhöz is T-t tettem.
Lehet nincs, de biztos volt rajt.
Királyság, köszönöm! Na és ilyen T meg derékszög idomot hol tudok venni?
Az enyémből is olaj-víz-benzinbüdös emulzió jön le időnként.
Szerintem tök normális. A forró cartergáz feláramlik, a relatíve hideget
meg szívja, így kicsapódik a mindennemű pára a szűrőház falára,
amit szépen összegyűjt a trutyigyűjtő.
A benzin meg szerintem úgy kerül bele, hogy miután leállítod átpárolog
a szűrőházba, aminek a falára kicsapódott olajpárára rácsapódik,
feloldja, lecsorog.

És kész a finom és éltető trutymó .

Ha nem egy decit eresztesz le minden héten, akkor nincs mitől félni...
Pedig én általában rémeket látok.
jah még annyi alul...
90fokbolt megy T idomba utána T bol T be és végül 90 fok.
persze csak ha 4 hengeres a gép :)
egy szép tábla fa, amire rogzited...
nipolán cső ezt le kell mérni és mind a 4 hengerhez menő csőnek 100% ig azonos hosszùságúnak kell lennie.átmérő meg méred azt ami passzoasan rámegy a karbira.
az én javaslatom:
kell 2db 90fokos konyok, es kell 2db T idom...

le vágod a 4 hengerhez pl 2métert 4X-er utána vágsz 3db egyforma hosszú csovet kb 10-15cm ezzel kotod ossze az alját a 90fok és a T között.
aztán ugy rögzited a tábládon, hogy ne nyomd meg a nipolán csovet mert csalni fog haszükül a kerdsztmetszet.
és végül leg olcsòbb 2T olaj. itt arra figyelj hogy böven legyen nipolán cső a szintedtől ne hogy beszippantsa a gép én ha jol emlékszem féliterest vettem és kb a fele ment bele... kb ennyi atrükje
helló!
ilyet a 400ason is kellene csinálni?

A másik lehet lajikus vagyok nagyon de ha ott ennyi kartergáz van illetve kicsapodó víz akkor ott baj van...
vagy ez nagyon nem hasonlít az autóra...
én motooromból soha nem engedtem le szerintem nekem ilyen fajta kivezetésem talán nincs is. vagy tévedek?
Szépjónapot! Régebben láttam valakinél, de már nemtudom h kinél (talán Iminél) egy házilag barkácsolt szinkrontesztert. Az alkotó le tudná nekem írni, hogy mi kell hozzá? Szert tettem egy Kawa ZZR 600-ra és szükség lesz rá. Annak ellenére h márkát váltottam szívesen járok maJd ide vissza. Visszahúz a szívem az RF-esek közé ! Mégis csak az első szerelem a legnagyobb
Párakicsapódásból és a kartrergázból a levegőszűrőházban összegyűlt folyadék. Légszűrőház oldalán-alján van egy cső le a blokk mellé vezetve a tankszellőző és hűtővíztartály túlfolyó mellé csak ez be van dugózva. Dugót kihúzod és lefolyik a lé.
Enyémből benzinszagú víz folydogál, de haver Milléjéből sima olajat csapoltunk múltkor.

Legókon a 10-es cső.
Bontókat kérdezd körbe!

https://www.google.hu/search?q...