kresz szeritn oldal irányban csak indexek illetve hosszú járműveken oldal fény, magasság jelző fény lehet.
Oldal irányba semmi nem világíthat!
( Ezt én így tudom)
Mai napon sikerült szerezni tengelyt a bontóból /4000,-/. Rá is tették a vízpumpára, már csak be kell szerelni, ami pénteken lesz. Remélem ismét minden rendben lesz.
Azért ez nem így van! Léghűtés igen az de lég és olaj. Akkor az olaj hűtője mint egy átlagos motornak a víz. Ez az egyik a másik pedig az hogy csak jó olaj kell neki na meg hogy mindig legyen benne. régebben én is féltem tőle, de látva kollégám gépét.
Nagyon finom kis gép... Bár nem olyan bivaj mint a 600Rf de jó a fogyasztás és élőben annyira nem is csúnya az nagy lámpa elöl :D
Még annyi ami miért szerintem jobb hogy azért ez már csak csak egy újabb generáció nem mindegy hogy pl 4-5e ért kapsz egy 2002 gépet sok az 4-5 év nagyon....
Én az állításod csak cáfolni tudom.
Nincs semmi bajom városban a motorral, hátrányát én még nem éreztem
a lég-olaj hűtésnek.
A szeretetről csak annyit, hogy 84 óta a Suzuki kincsesbányája a
légolajos GSX-R 750 blokk. Használták sokáig, átültették 1100-ra,
1200-ra, később a bocikba is azt tették 600-750-esbe.
Valamikor 200x-ben vonták ki az utolsó Bandit 1200 szériával.
Ha nem szeretnék ezt a blokkszériát, akkor a szutyuki ma nem tartana ott, ahol tart.
A GSXF baja, hogy léghűtéses és városi közlekedésben nem előnyös. Másrészt pont a léghűtés miatt nem szeretik - én pont emiatt döntöttem a RF mellett és nem bántam meg!
Kuplunggal óvatosan, ha szól, az lehet kiemelő csapágy, vagy a tűgörgő
a kosár alatt.
Utóbbit hiába cseréled, ha már nagyon szól, ugyanis a tűgörgős
csapágy külső gyűrűje maga a kosár, tehát azt csak kompletten lehet
cserélni.
Elég drága, olyan 50-60e egy kuplung kosár kompletten, ha magad rendeled.
Itthon a gatyádat is ráfizeted.
Meg lehet oldani, de nem egyszerű. Főleg, ha a kosárcsapágy is kuka.
A kormánycsapágy egyszerű, azt simán meg lehet oldani házilag.
Viszont ha szerelőhöz viszed, akkor érdemes mindkettőt vele csináltatni, pláne, ha tuti jó szakember. Olcsó nem lesz, viszont Neked sem lesz vele több gondod. Ezeket mind bele kell alkudni az árba.
És a kuplungcserét meg lehet oldani házilag? Kell hozzá valami specikó szerszám? A kormánycsapágyat nem tudnám én magam kicserélni, azt mindenképp szerelővel csináltatnám.
Két fog sokat számít, csökken a leadott nyomaték, viszont magasabb a végsebesség, de emelkedőn, vagy terhelésen meghal. Vissza kell alakítani, és jó lesz. A kuplung tuti cserés, nem olcsó.
Ha egyébként jó a moci, megér egy misét, de ezeket a cseréket le kell alkudni az árból. Máskülönben nem éri meg.
Számít 2 fog de szerintem ennyit nem!
azért Le-ben csak csak majdnem a duplája.
Bár ez is egy két oldalú dolog. Ilyen kor jön rá az ember hogy a 600astól sem kell annyira félni csak ésszel kell használni.
De mindenképp jobban kell mennie mint a 400-nak vagy nagyon jó 400asod volt
Tudom hogy mindig ezzel jövök használt autón van egy Suzuki GSX-F 600-as ha igaz első gazdis 1X XXX KM 650e aszem egy baja hogy citromsárga. ha lenne pénzem arra átnyergelnék.
Munkatársam gépe is nagyon patent és olajcserén kivűl na meg a benzinen kivűl semmit nem kellet költeni rá. link
Sziasztok! Ma megnéztem Tatán egy RF 600-ast. Egész szép állaptoban volt a gép, műanyagok makulátlanok, itt ott pár hiba azért volt. Namármost hangra egész jó, viszont a kuplunk nagyon alacsonyan fog és amikor csúsztatom olyan hangja van a gépnek mint egy traktor, kicsit csörömpölős. Gázadásra jól reagál viszont nem voltam elájulva a teljesítménytől. Mint kiderült hátul 2 foggal kevesebb lánckerék volt mint a gyári. Valamivel erősebb volt mint a 400as. Szerintetek lehet h a 2 fog hiánya ennyit nyom a nyomatékon? A gépben 86ezer km van. Valószínű hogy szar már a kuplung és azért van ilyen hangja a gépnek csúsztatáskor?
Nekem a fényvisszaverős fehér van, ami így néz ki.
Találsz pirosat is ami hasonló hatással bír.
Sötét felnin nappal is látványos.
Oldal irányba semmi nem világíthat!
( Ezt én így tudom)
Nagyon finom kis gép... Bár nem olyan bivaj mint a 600Rf de jó a fogyasztás és élőben annyira nem is csúnya az nagy lámpa elöl :D
Még annyi ami miért szerintem jobb hogy azért ez már csak csak egy újabb generáció nem mindegy hogy pl 4-5e ért kapsz egy 2002 gépet sok az 4-5 év nagyon....
Na de nem kampányolni szeretnék...
Nincs semmi bajom városban a motorral, hátrányát én még nem éreztem
a lég-olaj hűtésnek.
A szeretetről csak annyit, hogy 84 óta a Suzuki kincsesbányája a
légolajos GSX-R 750 blokk. Használták sokáig, átültették 1100-ra,
1200-ra, később a bocikba is azt tették 600-750-esbe.
Valamikor 200x-ben vonták ki az utolsó Bandit 1200 szériával.
Ha nem szeretnék ezt a blokkszériát, akkor a szutyuki ma nem tartana ott, ahol tart.
http://shop.pto.hu/media/catal...
Ilyet akarok a motorra kékben. Szerintetek ezért büntet a rendőr?
a kosár alatt.
Utóbbit hiába cseréled, ha már nagyon szól, ugyanis a tűgörgős
csapágy külső gyűrűje maga a kosár, tehát azt csak kompletten lehet
cserélni.
Elég drága, olyan 50-60e egy kuplung kosár kompletten, ha magad rendeled.
Itthon a gatyádat is ráfizeted.
A kormánycsapágy egyszerű, azt simán meg lehet oldani házilag.
Viszont ha szerelőhöz viszed, akkor érdemes mindkettőt vele csináltatni, pláne, ha tuti jó szakember. Olcsó nem lesz, viszont Neked sem lesz vele több gondod. Ezeket mind bele kell alkudni az árba.
Ha egyébként jó a moci, megér egy misét, de ezeket a cseréket le kell alkudni az árból. Máskülönben nem éri meg.
azért Le-ben csak csak majdnem a duplája.
Bár ez is egy két oldalú dolog. Ilyen kor jön rá az ember hogy a 600astól sem kell annyira félni csak ésszel kell használni.
De mindenképp jobban kell mennie mint a 400-nak vagy nagyon jó 400asod volt
Tudom hogy mindig ezzel jövök használt autón van egy Suzuki GSX-F 600-as ha igaz első gazdis 1X XXX KM 650e aszem egy baja hogy citromsárga. ha lenne pénzem arra átnyergelnék.
Munkatársam gépe is nagyon patent és olajcserén kivűl na meg a benzinen kivűl semmit nem kellet költeni rá.
link
Nekem soha nem lesz ilyen, mert nehéz a kezem. Nekem a 400 volt már 9 litert is megevett, de ott elgurult a gyógyszer.
Mille és Falco áttételezése közti különbségről mit tudsz? Más a váltó vagy csak a végáttétel HA!?