Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet hülyeségnek tűnik de én megkérdezném mondjuk őt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r_rendszamo
s_nagy_robogo_csere_i-6858027
Én is most valami hasonlót véltem felfedezni, teljesen hasonló a jelenségem mint mikor hideg és húzol egy kis gázt csak nem olyan durván... tehát ilyen... "hol a csacsi? itt a csacsi!" eFFektuSS csak én gyanakszok még nagyobb fogyasztásra is de nem biztos... most tankoltam úgyhogy majd a közeljövő megválaszolja, illetve nekem nehezen is indul, sokat teker.
De én úgy vélem Hétfői nap pont alkalmas arra hogy megnézzem hogy van a Szerelőm
Sziasztok.
Hol tudok kicsit magasabb plexit szerezni a röfihez szerintetek, és mennyiért? Köszi előre is.
Régi már megszűnt, mindenképp csak az új helyre gondoltam
Szia! Fel lehet tenni! Bár most a költözés miatt nem tudom van e értelme...
Tényleg nagyon szépen köszönöm! Most néztem át, most már kitudom mérni a generátort! Nagyon értékes anyagot pakoltál fel
Köszi!
Ezeket a manualokat fel lehet majd pakolni a klub oldalra?
Bandit 400 manualja:
Hogy kinyírtad-e az akut, azt nem tudom, konzultálj egy motorkerékpárszerelővel mit tegyél vele! Víz biztos nem kell abba az aksiba! Indy talán olvassa, és lesz tapasztalata.
Ja, még annyit hozzá, hogy városi közlekedésnél 100 alatt semmi
bajom.
Múltkor a túrán a velencei tó körül szintén nem tűnt fel...
Most kicsit megzavartam az öreglányt mert nagyon csattogtak már a
szelepek, erre ezt tapasztaltam...

Kőne egy sportauszpuff
Na most nekem is van egy kis gondom...

Szerintetek, ha olyan 120-140-ről engedem motorfékezni mondjuk
egy kanyar előtt, majd a kanyarba bedöntve ráeresztem a lovakat,
akkor megtorpan, majd erőre kap.
Ugye jól gondolom, hogy nagy valószínűséggel megszívja magát motorféken ?

Még a +3 fokos gyújtásra tudnék gondolni, de hát annak meg mi köze lenne ehhez ?
Megy mint a barom, főleg 80-140 között olyat tol, hogy leszakadok a motorról...
Pedig a gyári dob van fent... lehet a gyári dob ? Nem szellőzik rendesen ?
Mostanában furcsa gondolataim vannak mi ?

Egyébként a tűszelepekre is gondoltam, lehet ideje lenne őket csereberélni...
Megtisztítottam a csatikat és 14.2 vel tölt a generátor! Imi akkor most kinyírtam az akkut? Na bakker akkor csak vennem kel egy újat! Köszi mindenkinek a segítséget, és a hozzászólást!
Üdv: Dani
De azért még várom a képeket Imi, mert most már ki akarok mérni amit lehet!
Hűha, nem emlékszem már, csak arra, hogy 3 polusú.
De mondom, olvassátok át a manualt, mert lehet rosszul emlékszem
és nem 80V, vagy pont tekercs szimmetriákat kell mérni gyújtás mentesen...
Tökre nem vagyok most magamban biztos már...
Lehet jó is!?
Ettôl tartottam! Ebbe nem kell(nem szabad) legyen folyadék, zárt gondozásmentes aksi. Újan kap egy egy ampulla savat, amit az itatóspapír felszív és ennyi. Emiatt lehet üzemeltetni fektetve is. Villamossági nem mondta akihez elvitted?
Este lesznek képek.
Mindegy, most már úgy is kimérem a cókmókot! A generátortól melyik csati jön fel nem tudod?
Bakker széthúzgáltam a csatikat, csak szét-össze indít és láss csodát!
A generátor kiméréséhez logikusan azért kell fullos akku, mert ha
lehúzod a generátort, akkor akkuról megy a motor.
De át kell olvasni a manualt, hogy hogyan kell mérni.
Nem, az akkumulátorokra általában azt mondják, hogy a töltés utáni
terheletlen feszültségének 12.85V körül kell lennie.
14.4V-ig töltünk hivatalosan feszültségre, de ezen a feszültségen
kell elkezdeni csökkenteni az áramot, tehát ekkor még a jó töltők
töltenek, addig míg el nem éri az áram a minimum limitet, nem csak lekapcsolnak.
Igen, de Imi azt írta teljesen fel kell tölteni az akkut. Red mennyi egy teljesen feltöktött akku volt ban? 13-14 volt?