Tegnap gurultunk egy karikát Eger-Lillafüred-Újmassa-Miskolc érintésével.
Úgy néz ki összeállt a motor a +3 fokos gyújtással és a múltkori
pilot állítással, most tökéletesnek tűnik.
A 450km alatt a fogyasztásom 4.7-4.9L-re jött ki, nem hittem a szememnek !
Az mondjuk hozzá tartozik, hogy a 250-es miatt a tempónk 80-120
között mozgott leginkább, illetve most egyedül ültem a motoron,
de akkor is hihetetlen fogyasztás.
Kis késéssel ugyan, de végre ÚJRA ÜZEMEL AZ RFKLUB.HU!
Elvileg minden rendben zajlott a költözéskor, a korábbi felhasználók is megvannak.
Akit érdekel a dolog szerkesztői szemmel (értsd: ha már ide írnál egy nagyobb lélegzetvételű hozzászólást valamivel kapcsolatban, és az többeknek is hasznos lehet, érdemes lenne inkább az oldalra megírni, ide pedig csak a linket bedobni), az írjon rám, és mondom hogyan tovább! :)
Köszönöm a segítséget és az anyagi osztozást mindenkinek aki benne volt - mostantól 2 évig zavartalanul működhet az oldal! :)
A hosszú hétvége előnye, hogy volt idő a szerelésre. Úgy néz ki, hogy megvan a melegedés oka. Nem hittem a szememnek amikor megláttam. A vízpumpa tengelyének a végéről letört az a kiálló rész, ami csatlakozik, és forgatja. A képeket azért teszem fel, hogy mindenki lássa, mert volt olyan ismerősöm, aki csak akkor hitte el, amikor megmutattam. A héten lehet menni beszerzőútra.
Ha valaki fel akarja jegyezni mint érdekesség, akkor elmondom mit
tapasztaltam a Banditon tegnap.
Ugye írtam, hogy nagy fordulatról motor fék után gázadásra fullad.
Tegnap kiszedtem a gyertyákat és azthittem seggre ülök.
Én ilyen gyertyaképet még nem láttam, de Apu se.
A gyertya külső gyűrűjének homlokfelülete szín tiszta korom volt,
de a két elektróda (a behajlított és a centrikus) fém tiszta.
Elképzelésem sincs, hogy lehet ez, sose láttam még ilyet.
Viszont a külső gyűrűn található korom miatt mégis arra tippeltem,
hogy sokat kap. Visszavettem a pilot csavarokat 1/4 fordulattal,
az alapjárat ezért kicsit többet kért, de végeredményben most jó.
Teljesen jól veszi a lapot motorfék után, tehát sokat kapott...
... annak ellenére, hogy a gyertya közepe teljesen fémtiszta... marha érdekes.
Nem lett semmi elállítva nagyon durva mert éppen hogy egy kis gázt odahúzok neki rögtön meg akar fulladni Nem értem!Talán besokall? Vagy mi a szentsz.r ! Itt a jó idő én meg csak a gép előtt hátt tiszta szégyen :( :)
Sziasztok egy kis segítség kellene ! Következő a problémám ! A nagy téli szünet után megpróbáltam elindítani a kicsikémet és röccre indul viszont szivatóval megy csak és ha szivatónál megpróbálom ráhúzni a gázt megfullad viszont nélküle nem akar indulni még ha meleg a motor akkor sem( karbipucolás, állott benzin cseréje megvolt). Az ami durva hogy röccre indul tehát alapból semmi probléma nincs csak egyszerűen nem pörög fel sőőt inkább leáll! :( Kérlek ha valaki tud segítsen bármilyen jótanácsot szívesen fogadok ! Előre is köszi! Széles utat
Ilyen alapon beázhat bármelyik kapcsoló a motoron!
Nem elemes, tölteni kell az aksiját mint a telefonnak. De szerintem is jobb az LCDrive. Nekem PCShade van más méretben..
Úgy néz ki összeállt a motor a +3 fokos gyújtással és a múltkori
pilot állítással, most tökéletesnek tűnik.
A 450km alatt a fogyasztásom 4.7-4.9L-re jött ki, nem hittem a szememnek !
Az mondjuk hozzá tartozik, hogy a 250-es miatt a tempónk 80-120
között mozgott leginkább, illetve most egyedül ültem a motoron,
de akkor is hihetetlen fogyasztás.
Hogy a csudába tudott az onnan letörni ? Eszméletlen...
Kis késéssel ugyan, de végre ÚJRA ÜZEMEL AZ RFKLUB.HU!
Elvileg minden rendben zajlott a költözéskor, a korábbi felhasználók is megvannak.
Akit érdekel a dolog szerkesztői szemmel (értsd: ha már ide írnál egy nagyobb lélegzetvételű hozzászólást valamivel kapcsolatban, és az többeknek is hasznos lehet, érdemes lenne inkább az oldalra megírni, ide pedig csak a linket bedobni), az írjon rám, és mondom hogyan tovább! :)
Köszönöm a segítséget és az anyagi osztozást mindenkinek aki benne volt - mostantól 2 évig zavartalanul működhet az oldal! :)
tapasztaltam a Banditon tegnap.
Ugye írtam, hogy nagy fordulatról motor fék után gázadásra fullad.
Tegnap kiszedtem a gyertyákat és azthittem seggre ülök.
Én ilyen gyertyaképet még nem láttam, de Apu se.
A gyertya külső gyűrűjének homlokfelülete szín tiszta korom volt,
de a két elektróda (a behajlított és a centrikus) fém tiszta.
Elképzelésem sincs, hogy lehet ez, sose láttam még ilyet.
Viszont a külső gyűrűn található korom miatt mégis arra tippeltem,
hogy sokat kap. Visszavettem a pilot csavarokat 1/4 fordulattal,
az alapjárat ezért kicsit többet kért, de végeredményben most jó.
Teljesen jól veszi a lapot motorfék után, tehát sokat kapott...
... annak ellenére, hogy a gyertya közepe teljesen fémtiszta... marha érdekes.
Te foglalkozol még motoralkatrészekkel ?
A PCShade jó amúgy ? Mennyire látja el a PinLock "szerepét" is ?
Nem elemes, tölteni kell az aksiját mint a telefonnak. De szerintem is jobb az LCDrive. Nekem PCShade van más méretben..
A másik, ami simán fotoérzékeny, az jobbnak tűnik, nem kell hozzá elembelem.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...