Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igazság az, hogy annyira hozzászoktam mostmár a PR1-hez,
hogy ezért nem szeretnék mást.
Így meg kínlódás használtra vadászni. Ha akad is, akkor is nagy
eséllyel fabatkát nem ér, mert vagy kopott nagyon, vagy öreg mint az országút.

Az a rettentően profi gumis, akihez tavaly óta viszem, viszont nem
2000-ért cserél gumit, így kétszer is meggondoltam, hogy vegyek-e
valami olcsót, amire rájön egy 1.5x-2x szorzó a csere miatt.
Fogalmam sincs, Apu intézte itt az aprón keresztül.
Ő vett egy pár PR2-őt a Hondára, én meg meggyőződtem, hogy kell
nekem egy új PR1 hátra.

Ha az anyagi részletek érdekelnek, akkor facebook... vagy email.
Értem. Jó dolog az, ha mehet az új fel, én is azt tenném, ha most beleférne, de egyelőre marad a pumis megoldás. :)

Ha nem vagyok túl indiszkrét: hol sikerült szert tenni rá?
Nem, életemben először újat vettem hátra.

Hihetetlen... de megtörtént.
Az igazság az, hogy számolgattam, kb. 10k-t fogok az ügyön a két év alatt, ha használtat veszek.
Viszont a használt mindig kérdéses, volt amivel befürödtem,
ráadásul teljesen Michelin fan lettem, így eleve viszonylag hosszú
ideig tart találni bármit is. Abból is abszolút PR1 a befutó nekem.

Pumival meg őszintén az a bajom, hogy vettem nála egy PR1-et
11-ért, majd egy ugyan olyan állapotút egy magánhirdetésben 5000-ért.
Nem is ért többet... 3-3.5mm mélységgel jó esetben is csak 40-50% az abroncs.

Ezért már sokallom kicsit a 13-14 ezreket.
Persze Ő teljesen megbízható, bevizsgált gumik stb., meg máshol sem olcsóbb, de...
így most boldogabb a kis lelkem , ráadásul a számok sem
keltenek lelkiismeret furdalást, max. ebben a hónapban nem dőzsölök.
tudom, hogy elfér most is 180-as van fent csak rohadt nagy akcióban vettem párban pirelli st angel 2éves gumikat csak a hátsó 160-as /90% 20000.-ft/ pár/majd kiderül de csak elmegy.
Szia. 180-ast nyugodtan vehetsz a 900-asra. Lazán elfér.
Vártam, hátha valaki ír túra ügyben. Nekem is több program volt tarsolyban, de akkor érdeklődés hiányában szervezzük át a dolgot máskorra.

Gumi nekem épp elérte a kopásjelzőt - csak nem egyszerre fogunk Puminál válogatni? :P
A 900 hátsó kerék méretét nem tudom, de felnitől függ a méret,
nem attól, hogy idáig mi volt fent.
Ha nem tévedek 5.0-ás felnire való a 170-es, 5.5-ösre a 180-as.
3.5 felnire 130-140, 4.0 150, 4.5 160.
Fejből írtam, nézz utána neten, mi való a motorodra, vagy mekkora a felid,
és ahhoz milyen méret illik.
+- 1 méret elmegy, de kettő az szerintem sok.

Durablendet még akkor használtam, mikor 1700Ft volt literje.
Nekem akkor semmi bajom nem volt vele.

A "traktorba" jó ideje SHELL Advance Ultra 4-t használok, sőt, már a
Hondába és a Kawába is az megy.
Hali! Valaki használt már valvoline durablend 4t 10w40-es olajat?a szerelőm rábeszélt remélem nem bánom meg. Továbbá idáig 180-as hátsó gumim volt utána olvastam 160-170-es gummát ajánlották az egyik okos haver szerint a 160-as karcsú lesz a 900-ashoz /persze már megvettem/?!valaki érdemben tud válaszolni. illetve nem tudom mikor volt gyerya csere a gépben tuti nem mostanában de gyönyörűen indul hidegen melegen szépen muzsikál sztem még marad!üdv.
Gondolom kezdett egyértelművé válni, hogy részemről a május 1. kiesik,
de most biztosra mondom, hogy részemről nem lesz motorozás.

Sajnos nem volt még lehetőségem lecserélni a hátsó gumit, és mivel
középen már slick, így nem vágok neki 5-600km-nek.
De igazából még 200-nak sem... majd máskor .
Nehezen indult az enyém is,de ami a legbosszantóbb volt ,melegen leállítás után kb.10 percig nem indult . Tekert de mintha nem lett volna szikra .8ah akksi helyett 12ah-t vettem bele.Eszméletlen a különbség!Lehet,hogy az önindító áramfelvétele után nem volt elég erőteljes a szikra? Most egyenlőre tuti a gép indulása.
Köszönöm a tanácsokat. Képet hamarosan rakok fel, és akkor elindulni is van min. Konkrétan nem tudom mennyi van a gyertyákban, de a megcsinálandó dolgok között nem szerepelt, amikor megvettem, így valószínűleg csak karbantartásra szorul egy kicsit. (Vagy valami más része)
Szia!
Üdv nálunk...
Gyertyát tudod mikor cserélték és, hogy mi van benne?
Az indítási gondok sok mindenből eredhetnek.
Szerintem ami 400-asnál fontos és javasolt megcsinálni:
1 a tompított fényszórót kapcsolósra alakítani (indításnál erre úgy sincs szükséged.) És az aksid életét is és az indítást is meg könnyití.
2 Ha nem tudod hogy a gyertyáidban mennyi km van és mennyi idősek akkor csere nem olcsó mulatság "NGK R CR8EK" az igazi neki.
3 ha ezeket végig játszottad és még mindig gond van akkor karburátort kell rendbe rakni illetve "GYÁRI értékekre vissza állítani"

A gyertya csere nem okozhat gondot úgy vélem. Gyertya pipákat ne cseréld össze.

Karbiról IMI belinkelte a klubbot ott meg találsz mindent.

A lámpa meg igazából pofon egyszerű 200Ft-s kapcsoló meg nézed műszerrel melyik szálon van alapból + 12V el vágod és a kapcsolóhoz el kábelezed és kész. Ha pedig ledes akkor kell egy test is a kapcsolónak hogy led világítson.
Kösz. Holnap nézek betétet hozzá.
http://palyamotorozas.hu/hu/hirek/reszletek/129/majus_2/
http://trening.tesztmotor.hu/
Képeket is tegyél lécci az adatlapodra!
Másikból nem veszem ki a szimeringet, (csak kiöntöm az olajat (leeresztem) ha már régebbi egy évnél és) szintre töltöm. Porvédőt megint feleslegesnek tartom cserélni ha nem csorba, szakadt, stb.
Kedves mindenki!

Ugyan nem az aktuálisan futó témához szólnék hozzá, de szeretném a fórumtársak segítségét kérni.

Relatíve friss RF400-as tulajdonos vagyok (tavaly októberben vettem, lelkiismeteretesen otthon és a Farkasfalkánál szervizelő tulajtól), első nagymotorom egy robogó után, ami ritkán volt, hogy épp nem berregett.

Nem vagyok nagy műszaki szaki, azonban látom már, hogy a motor lényegesen több odafigyelést igényel, mint egy autó. Szeretném kérdezni a rutinosabb embereket, hogy hol lehet találni írott anyagot egy RF400-as lelki világáról? De legalábbis valami bővebbet az egyetlen letölthető szervizkönyv képeiből álló kivonaton kívül, ami kering a neten?

Azért kérdem, mert az oldalon lévő egyetlen RF400-as teszt is arról regél, hogy tavasszal nemigen volt hajlandó elindulni, és gyertyákkal kellett szöszölni. Idén tavasszal már túrán is voltam vele, azonban most alapjáraton is hajlamos lerohadni, illetve beindulni is szerencsével sikerül neki, mielőtt az akksit leszívja teljesen (SOKAT kell indítózni, mire rákap hogy elinduljon).

Nem értek annyit a belsejéhez, hogy ilyenkor tudjam mi baja lehet, de szívesen önképezném magam, ha találnék útmutatást.

Előre is köszönöm a segítséget!
Szvsz ha az egyik telószimering ereszt, akkor mindkettőt érdemes cserélni, legalább is mi így szoktuk. Főleg, ha olajat is cserélünk mindkettőben. A kivettet visszarakni, elég kockázatos.
Google
A 14-et simán munkadíjnak számoltam!
Anyaggal együtt persze nem sok.

Ha az egyik oldal folyat akkor Én se cserélem ki mind a kettőt! Olajat viszont együtt cserélem akkor is. Porvédőn meg látni ha nem jó és csereérett.
Vékony betét ki engedte nyomni a dugattyút, sőt a tárcsa engedett és túlnyomta, megfeszült. Előfordul, de a másik dugónak is meg kellett volna mozdulni! Mindenképp cserélj betéteket, én AP betétet használok hátul. Új betét nem engedi túlcsúszni a dugattyút és nem tud megfeszülni mert elég hosszan fekszik a hengerben. Az a fél lemez gyárilag sem egész! ( 13; 14)
Nekem kicsit furcsa volt. Akkor ezek szerint lehet. A betét erősen kopott. A femnek csak a fele van meg. Nem tudom,hogy ilyen-e az eredeti?. Holnap veszek betétet ez igy nem igazan jo.