Sziasztok, Ma vettem meg "életem" visszapillantóját - tény nem gyári minőség, könnyebb az egész, de legalább jól néz ki. Az új festéshez remélem fog menni.
A GSX-R 1100 egy légolajos blokk, a Bandit és a GSX-R 750 "ugyan az".
A 900-as már erősen átdolgozott, vizes, más hengerfej, más hengersor,
más a forgattyúsház, mások a méretek.
De valóban fellelhetők benne a régi légolajos 750-es blokk vonásai.
Szóval az úgy nem teljesen igaz, hogy GSX-R 1100 blokk lebutítva,
mert tök más blokk.
Ellenben a GSX-R1100 blokk egy "feltuningolt" bölcsővázas GSX-R 750 blokk.
Amikor én hirdettem az én kis RöFimet, épp eladósorban volt ez a gyöngyszem. Csak hát ugye nem volt pézs, amíg a sajátot nem tudtam eladni.
De kapaszkodj: 500-ért ment, és egy műszaki hiányzott csak róla. Az olykor ide is írogató Indy1100 kezeit dicséri a felújítás, és ő maga mondta, hogy elég húzós pénzeket otthagyott a gazdája, csak aztán mégis soknak érezte, és eladta.
Köszi a választ mind2töknek! Egyelőre egy külföldi papíros 900as van láthatáron, reális árban. Nem tudom, hogy merjek e belevágni a külföldi papíros bürokrácia köreibe. Elvileg elintéznék nekem, de úgy tuti drágább lenne, mintha magam csinálnám. Egyelőre nézegetek, tervben van még CBR 600F, GSXR 600F, YAMAHA FZR 600tól. Még nemtudom mi lesz. De nagggyon gondolkozom a 600 vagy 900 röfin. Nagyon megszerettem! Még1x kösssz nektek Pistabaaa^ és Kojak007
Az 1875 Ft / kopf. Én azt mondom, most még senki ne utaljon (mondjuk nem is mondom addig, hogy hova :) ), hanem inkább a felsorolt emberek okézzanak rá, aki esetleg visszalép / beszáll, most jelezze, és mondjuk a PÉNTEKIG / minden említett visszajelzéséig kialakult állás szerint véglegesítsük a dolgot. Nem akarok ennyit huzavonázni, csak inkább legyen biztos, és akkor nincs macera, hogy pontosan hány felé oszlik.
Elvileg már készen áll a tárhely (és sajnos az oldal nem is elérhető most, mivel már átállították az új tárhelyre a linket), amint lesz egy kis időm, nekiesek.
Szia!
Amit én tudok neked mondani a 900-as gépezetről:
Fogyasztás csuklófüggő de ne várj nagyon 7l alatti fogyit főleg ha szeretsz haladni.50km/h-tól mehet az 5. sebesség nem kell váltogatni. Nem emelgeti az elejét mint a mai mocik kellemesen orr nehéz nyugodtan lehet cibálni a szarvát. Valóban a gsxr-1100 blokk van benne elnyűhetetlen. 3 órát mentem vele 50km/h sebességgel a városban pár napja nem haltam bele sőt a csuklóim sem akartak leszakadni. Egy a gond vele kívánja a sebességet! A feleségem nem panaszkodik hátul.Szerintem ha találsz szép megkímélt 900-ast azt válaszd!
Röviden: vadállat! :)
Nekem nem sok alapom van, 1x ültem 900-ason 61laci jóvoltából, és hááát, megy mint a barom. Az ülése szerintem jobb lehet (egybe ülés, talán kényelmesebb a hátul ülőnek), fogyasztása jól belőve 5-6 L között kellemes tempó mellett, ha húzod, nyilván itt is a csillagos ég.
Üléspozíció, stb. pedig nagyon hasonló, mint a 400-600, mondhatni ua. (mentem minddel).
Én a helyedben a 900-ast választnám, két személynél jól jön a plusz nyomaték. Az pedig baromság, hogy nagymotor = szervdonor, te döntesz, mennyire sietsz.
Ráadásul a 900-asnak ugye egy visszafaragott GSX-R 1100 blokkja van tudomásom szerint, tippre kb. fele annyira problémás, mint a 400-asok.
Na de ez csak kívülállóként, én is csak szemezgettem vele anno. Várd meg 1-2 900-as tulaj véleményét, vannak azért itt páran.
Halihó! Eladtam a 400as fecskét, és hosszas keresgélés után nagyon valószínű, hogy megint RF-et veszek. A 600as RF-ről van infóm, de a 900asról nem sok. Tudnátok mondani nekem pár szót róla? 400ashoz képest milyen? teljesítményben? fogyasztásban? két személlyel motorozva milyen?
Kojak007 bocs, hogy kimaradtál, pedig kb. téged ctrl+c-ztelek ki elsőként. :P
Greengo-ról esetleg tud valaki valamit? Elérhetőség, stb.? Mert rajta kívül mindenki reagált már.
http://www.bikepics.com/pictur...
http://www.bikepics.com/pictu
r...
http://www.bikepics.com/pictur...
http://www.bikepics.com/pi
ctur...
Köszi a szervezést
A 900-as már erősen átdolgozott, vizes, más hengerfej, más hengersor,
más a forgattyúsház, mások a méretek.
De valóban fellelhetők benne a régi légolajos 750-es blokk vonásai.
Szóval az úgy nem teljesen igaz, hogy GSX-R 1100 blokk lebutítva,
mert tök más blokk.
Ellenben a GSX-R1100 blokk egy "feltuningolt" bölcsővázas GSX-R 750 blokk.
De kapaszkodj: 500-ért ment, és egy műszaki hiányzott csak róla. Az olykor ide is írogató Indy1100 kezeit dicséri a felújítás, és ő maga mondta, hogy elég húzós pénzeket otthagyott a gazdája, csak aztán mégis soknak érezte, és eladta.
Ha ezzel összefutnál, ne habozz! :)
Egy szavadba kerül meg egy számlaszámba és megy a lóvé.
Ha nehezen is, de sínen van a dolog tárhely ügyben: előhalászták a spam mappából az összes levelemet a harmadik telefonos próbálkozás után...
Lényeg a lényeg, a héten megcsinálom az átköltöztetést, utána tudok adni user / pass-t annak, aki igényli (oldal szerkesztése, stb.).
Addig is itt elérhető a végösszeg: link
Visszakeresve a támogatók névsorát:
1. blackbird00
2. RedOne
3. imitrikes
4. Letsgo
5. lacosz
6. dani73
7. greengo
8. Pistabaaa^
Az 1875 Ft / kopf. Én azt mondom, most még senki ne utaljon (mondjuk nem is mondom addig, hogy hova :) ), hanem inkább a felsorolt emberek okézzanak rá, aki esetleg visszalép / beszáll, most jelezze, és mondjuk a PÉNTEKIG / minden említett visszajelzéséig kialakult állás szerint véglegesítsük a dolgot. Nem akarok ennyit huzavonázni, csak inkább legyen biztos, és akkor nincs macera, hogy pontosan hány felé oszlik.
Elvileg már készen áll a tárhely (és sajnos az oldal nem is elérhető most, mivel már átállították az új tárhelyre a linket), amint lesz egy kis időm, nekiesek.
Amit én tudok neked mondani a 900-as gépezetről:
Fogyasztás csuklófüggő de ne várj nagyon 7l alatti fogyit főleg ha szeretsz haladni.50km/h-tól mehet az 5. sebesség nem kell váltogatni. Nem emelgeti az elejét mint a mai mocik kellemesen orr nehéz nyugodtan lehet cibálni a szarvát. Valóban a gsxr-1100 blokk van benne elnyűhetetlen. 3 órát mentem vele 50km/h sebességgel a városban pár napja nem haltam bele sőt a csuklóim sem akartak leszakadni. Egy a gond vele kívánja a sebességet! A feleségem nem panaszkodik hátul.Szerintem ha találsz szép megkímélt 900-ast azt válaszd!
Nekem nem sok alapom van, 1x ültem 900-ason 61laci jóvoltából, és hááát, megy mint a barom. Az ülése szerintem jobb lehet (egybe ülés, talán kényelmesebb a hátul ülőnek), fogyasztása jól belőve 5-6 L között kellemes tempó mellett, ha húzod, nyilván itt is a csillagos ég.
Üléspozíció, stb. pedig nagyon hasonló, mint a 400-600, mondhatni ua. (mentem minddel).
Én a helyedben a 900-ast választnám, két személynél jól jön a plusz nyomaték. Az pedig baromság, hogy nagymotor = szervdonor, te döntesz, mennyire sietsz.
Ráadásul a 900-asnak ugye egy visszafaragott GSX-R 1100 blokkja van tudomásom szerint, tippre kb. fele annyira problémás, mint a 400-asok.
Na de ez csak kívülállóként, én is csak szemezgettem vele anno. Várd meg 1-2 900-as tulaj véleményét, vannak azért itt páran.
itt,a másik meg a lányomé
Hol bontják ezt a motort? Mert a linkeden érettségi tételek vannak...
Itt bontják ezt a motort, talán még meg van nekik.
Egyébként telek 19 méter széles, el férsz előtte.