Ez évi 4800 km környéki futás. Inkább hihető mint a 34000 km 18 év alatt!
Enyémbe is 74000 van, legalábbis az órában. Szezon végére meg lesz a 80 ha minden normálisan megy.
Elmész, megnézed, kipróbálod, esetleg megpróbálsz alkudni.
A legfontosabb lemaradt eddig PROBLÉMAMENTES VOLT!
Kicsi oxidációs érintkezési bajom volt az előző akksival. Most spirálcellás új típusú aksim van hidegen, melegen pöccre indulű!
Imádom! Ennyi!
Fogyasztás városban: 9-10 liter ha 5.ben megyek 50el, ha 2.ban tartom be a KRESZ szabályait.
Városon kívül 85-95-el két személlyel 6-7 liter. Ki lehet hozni 6ra! Viszont egyedül motorozva sem tudtam levinni 6 alá.
Kényelem 10/10! Eddigi leghosszabb utam vele egyben 150km volt. Ezt 3 megállóval teljesítettük a dohányosok nikotinéhsége miatt. Magam részéről a célig le sem szálltam volna. Se zsibbadás, se görcsölés.
Teljesítmény: Elegendő. 100 Nm nyomaték 1-2ben vizes úton 4000es fordulat felett bármikor elrúgja a gumit. Az elejét szinte sosem emeli meg, nekem egyszer sikerült véletlenül, de csak 8000 felett.
100 nál 4000et forog, 120nál 5000et. 200nál asszem 8-at.
Rengeteg a nyomaték, nem kell visszaváltani egy előzéshez. Végsebesség gyári adat 260Km/h. A RöFi órája akasztja, de az óracsalást beleszámítva reális.
Nekem gyári dobom van fent, csendes, susogós. 3-4000 felett a motor hangja elnyomja. Fékek profik, ha a gumi megfelelő minőségű és nem öreg!
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
Még tavaly szezon végén vettem észre, hogy amikor elengedtem a gázt, akkor nem esett vissza a fordulat az alapjáratra, hanem pár százzal felette volt, majd szépen lassan visszaállt. Mikor utoljára elindultam vele ez a dolog kifejezettebb volt, és mire visszaértem a túráról már 4-5000 alá nem akar esni a fordulat. Ez kb 100 km alatt alakult ki. Talán a gázkar környékén lesz vmi a ludas?! Szerintetek hol induljak el, mi lehet a probléma?
Szia Imi
Hazajöttem kiszedtem az akkut v.szinű az én saram a megállás. Az akkum tök száraz, lehet off-os lett. Már szépen feltöltöttem deszt.vizzel, most a töltőn van estére elválik mi van az akkuval.
Halihó! Talátam ezt a 600as röfit: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-6857790
Egyetl
en nem tetsző dolog hogy 86ezer km van benne. Szerintetek érdemes vele foglalkozni? Netán ismeri valaki a tulajt?
Köszi Imi a gyors választ.
Az akku pozitív része oxidált, meg a saru is, de attól menet közben"ha jó a töltés" nem kellene megállni a motornak nem? Most már dolgozom, ha hazamegyek viszek töltőt, meg multimétert és mérek. Ha a generátor vagy a fesz. szabályozóval van gond, az mibe fáj, lehet e javítani. Köszi
Pont ez a kettő lehet, vagyis töltéssel lehet gondod valami miatt. Akku csatlakozóit nézd meg nem oxidálódottak-e? Pucold meg, bikázzátok be ha nem tudsz kölcsönkérni próbára akkut valakitől és mérjetek töltést! 13Volt legalább legyen! De csak jól feltöltött aksinál tudsz reális értéket mérni, merült aksinál máshogy szabályoz a szabályozó.
Sötétben motorozáskor van normális fényerejű fényszóród?
Sziasztok
Egy kis segítség kellene. Ma reggel munkába menet megállt a technika! Elkezdett szaggatni, még éppen begurultam egy kutra, leált, gyujtást levesz-ráad alig világítanak a visszajelzők, indít de csak nyekk! Most az akksi feküdt ki, vagy nincs töltésem, vagy fesz-szabályzó? Kérem írjatok mert addig nem esek neki! Köszönöm!
Üdv: Dani
Alapjárat tekerővel próbáltál állítani a fordulaton?