Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gázkar visszacsattan alaphelyzetbe ha elengeded gázról?
Alapjárat tekerővel próbáltál állítani a fordulaton?
Hú, hát remélem, hogy nem, mert tavaly szezonban volt karbi szinkron rajta, remélem inkább vmi mechanikus dolog lesz...
Ez évi 4800 km környéki futás. Inkább hihető mint a 34000 km 18 év alatt!
Enyémbe is 74000 van, legalábbis az órában. Szezon végére meg lesz a 80 ha minden normálisan megy.

Elmész, megnézed, kipróbálod, esetleg megpróbálsz alkudni.
karburátor!
Ok holnap, viszem az akkut vill szerelőhöz kiméretni.
Szia
Karburátor szinkron!
Köszi!
Fényképezd le azt az aksit! Megnézném mit töltöttél fel desztvízzel.
A legfontosabb lemaradt eddig PROBLÉMAMENTES VOLT!
Kicsi oxidációs érintkezési bajom volt az előző akksival. Most spirálcellás új típusú aksim van hidegen, melegen pöccre indulű!
Imádom! Ennyi!
Fogyasztás városban: 9-10 liter ha 5.ben megyek 50el, ha 2.ban tartom be a KRESZ szabályait.
Városon kívül 85-95-el két személlyel 6-7 liter. Ki lehet hozni 6ra! Viszont egyedül motorozva sem tudtam levinni 6 alá.
Kényelem 10/10! Eddigi leghosszabb utam vele egyben 150km volt. Ezt 3 megállóval teljesítettük a dohányosok nikotinéhsége miatt. Magam részéről a célig le sem szálltam volna. Se zsibbadás, se görcsölés.
Teljesítmény: Elegendő. 100 Nm nyomaték 1-2ben vizes úton 4000es fordulat felett bármikor elrúgja a gumit. Az elejét szinte sosem emeli meg, nekem egyszer sikerült véletlenül, de csak 8000 felett.
100 nál 4000et forog, 120nál 5000et. 200nál asszem 8-at.
Rengeteg a nyomaték, nem kell visszaváltani egy előzéshez. Végsebesség gyári adat 260Km/h. A RöFi órája akasztja, de az óracsalást beleszámítva reális.
Nekem gyári dobom van fent, csendes, susogós. 3-4000 felett a motor hangja elnyomja. Fékek profik, ha a gumi megfelelő minőségű és nem öreg!
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
Még tavaly szezon végén vettem észre, hogy amikor elengedtem a gázt, akkor nem esett vissza a fordulat az alapjáratra, hanem pár százzal felette volt, majd szépen lassan visszaállt. Mikor utoljára elindultam vele ez a dolog kifejezettebb volt, és mire visszaértem a túráról már 4-5000 alá nem akar esni a fordulat. Ez kb 100 km alatt alakult ki. Talán a gázkar környékén lesz vmi a ludas?! Szerintetek hol induljak el, mi lehet a probléma?
Nézd meg, fordulattal emelkedik-e a fénye.
Megőrülök, 2 órát töltöttem az akkut, indítok indul pöccre megy, de a első lámpa mintha gyengébben világítana, ötletek? Köszi.
Lóvé ment.
Sziasztok!

Örülök, hogy ilyen hamar pont került a végére! :)
Akkor tehát a végleges névsor:

1. blackbird00
2. RedOne
3. imitrikes
4. Letsgo
5. lacosz
6. dani73
7. greengo
8. Kojak007
9. Pistabaaa^

Így 1650 Ft-ot kérnék a közeljövőben a

11773346-00776565 | Gál István

OTP-s számlaszámra. A közlemény rovatba dobjátok be légyszi a fórumos neveteket, és akkor tudom, hogy kitől jött!

Köszi! :)
Szia Imi
Hazajöttem kiszedtem az akkut v.szinű az én saram a megállás. Az akkum tök száraz, lehet off-os lett. Már szépen feltöltöttem deszt.vizzel, most a töltőn van estére elválik mi van az akkuval.
Halihó! Talátam ezt a 600as röfit: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-6857790
Egyetl
en nem tetsző dolog hogy 86ezer km van benne. Szerintetek érdemes vele foglalkozni? Netán ismeri valaki a tulajt?
elojel.
Akkor bizony egy ideje nincs rendes kapcsolat. Rendes y'rt aksid van, vagy kupakos savas, Gener'tor nem tudom mennyi, fesszab'lyz=m van. zart aksid
A fényszóró ok! Habár tegnap este mintha nem "úgy" világított volna.
Köszi Imi a gyors választ.
Az akku pozitív része oxidált, meg a saru is, de attól menet közben"ha jó a töltés" nem kellene megállni a motornak nem? Most már dolgozom, ha hazamegyek viszek töltőt, meg multimétert és mérek. Ha a generátor vagy a fesz. szabályozóval van gond, az mibe fáj, lehet e javítani. Köszi
Pont ez a kettő lehet, vagyis töltéssel lehet gondod valami miatt. Akku csatlakozóit nézd meg nem oxidálódottak-e? Pucold meg, bikázzátok be ha nem tudsz kölcsönkérni próbára akkut valakitől és mérjetek töltést! 13Volt legalább legyen! De csak jól feltöltött aksinál tudsz reális értéket mérni, merült aksinál máshogy szabályoz a szabályozó.
Sötétben motorozáskor van normális fényerejű fényszóród?
Sziasztok
Egy kis segítség kellene. Ma reggel munkába menet megállt a technika! Elkezdett szaggatni, még éppen begurultam egy kutra, leált, gyujtást levesz-ráad alig világítanak a visszajelzők, indít de csak nyekk! Most az akksi feküdt ki, vagy nincs töltésem, vagy fesz-szabályzó? Kérem írjatok mert addig nem esek neki! Köszönöm!
Üdv: Dani
Naná hogy OK.Bocs a reagálásért csak nem minden nap ülök le a gép elé. email: greengo6@freemail.hu .küld a számot ,utalom a lóvét