Ki kell még mérned majd alkalomadtán a generátort is.
A leírásban benne van, hogy hogyan kell, Imi biztosan tud képet küldeni.
Azthiszem 80-80-80 voltot kell mérni a három vezeték között (AC),
a megadott fordulatszámon.
Ha az megvan, akkor legalább a generátorodnak nincs baja,
viszont ebben az esetben több mint valószínű a fesz. szabályzód
nyugdíjazta magát.
Vagy valahol tényleg nagyon gatya egy csatlakozó...
Első körben ellenőrizd a fesszabályzó csatlakozóját, nincs e megégve valamelyik érintkező. Ha jó, akkor fesszabályzó csere. Vagy veszel gyári újat, vagy bontottat, vagy magyar gyártmányú újat. Mecseki féle, nekem az van a Hondában, tökéletesen üzemel, ezer+1 év. Alapjáraton 14,2V terhelésen, fordulaton max. 14,6V.
Az ember mindig először a bonyolultra gondol és csak utána a kézenfekvő egyszerű problémára. Egyszerűen csak ki volt lazulva a gázbovden feszítő cucc a kormány alatt, amivel a gázkar holtjátékát lehet állítani. xD ...bárcsak minden ilyen egyszerű lenne...
Sziasztok, szia Imi!
Tegnap megnézték az akkut terhelés alatt is tökéletes. Ja márka yuasa ezzel vettem de még ok! Hazamentem, töltő 2 óra után indít. Az akkuban ekkor 12,8 V volt indít a moci indul mérek 11,8 volt. Fontos a lámpa fényereje nem változik fordulat emelésre-vagy csökkenésre, 6000-nél megy a töltés 12 volt fölé. Tény nincs meg a 14 volt. Képeket ma du. rakok fel. Szerintetek mi a helyzet?
Üdv: Dani
Kellene egy kis segítség...
Tud valaki olyan kipufogó javító műhelyt ahol a karbon héjat ki tudják cserélni a dobomon? 1-2 cégnek írtam már de semmi válasz.
Tudom, hogy ez nem képesmotor, de gondoltam házon belül megpendítem, hátha érdekel valakit, hogy eladóvá vált a motorom, RF 400 VC blokkos, 1994-es, GejzaR motorja volt előttem.
Mivel nem vagyok szerelő, csak azt tudom elmondani a motorról, amit az én szerelőm mondott, illetve amit tapasztaltam.
Nem árulok zsákbamacskát, amit tudni érdemes róla:
- Külsőleg vannak horzsolások, kétszer álló helyzetben sikerült az oldalára tennem, egyszer aszfalton egyszer mélygarázs betonján, kibővítve picit a már eredetileg is ott levő foltot. Az idomokat levéve is látszanak sérülések, valószínűleg csúszott már kisebb sebességnél, nem tudom, én úgy vettem át, hogy csak eldőlt. Gondolom emiatt az idok belsején találhatók tákolmányok (a fene se nézte, én se szoktam motorvásárlásnál szétkapni az idomokat, ezért írom le).
- Az óra szerint ~68ezer km van benne, de a lépfene tudja mennyi ez igazából, mert egy másik bontott motor blokkja van benne. Amit én sem tudtam anno, hogy a harmadik henger jóval gyengébben muzsikál, majdnem fele a kompresszió, még kb. 2-3 év és zsebbenyúlós. Ebből kifolyólag az indítás néha nehézkes, van, hogy nem indul, csak megszívja magát és durrog.
- Súbertű és alapjárat lett állítva rajta, így ugyan kevésbé, de eszi az olajat. Benzinből átlagot fogyaszt, ahogy itt a fórumon nézegettem az 5-6 liter csuklótól függően rendben van. Utazó kb 110, 130 is megy neki hosszútávon, de zizeg és szétrázza a kezed.
- Belezett gyári kipufogóba szűkítés lett téve, mert negyedik fokozatban valamiért ordított a motor, főleg kisebb fordulaton - megoldva, nem azért, mert a hangja kisebb, hanem mert valószínűleg így nem szivárognak vissza a gázok.
- Amikor vettem, nem indult a motor a gyújtáselektronika miatt, lett bele téve másik doboz, viszont nem bele való, így a fordulatszámmérőt nem működteti, viszont indít.
- Bal első teleszkópban (és gondolom emiatt nemsokára a jobb oldaliban is) szimering- és olajcsere érett már, de magamnak már nem csináltatom meg, csak ha a vevő igényli.
- A hátsó gumi jó állapotban van, nem sokat mentem vele amióta megvettem, és akkor is jó volt még, előre viszont került egy új Michelin Pilot Road 2 gumi, mondanom sem kell, az se volt sokat használva.
- Túradoboz és konzol van hozzá igény szerint.
Jókat nem sokat írtam róla ugyan, természetesen jól megy, masszív, erőteljes 400-ashoz képest, főleg a VC blokkal, minden papírja magyar és rendben van, stb., stb., szerintem ezeket itt nem kell taglalni, úgy is mindenki tudja. Irányára még nincs, nem gondolkodtam rajta, de egyértelműen figyelembe van véve a motor hibájának és a teleszkópnak az ára. Amiért eladom - nagyobb kell, hosszabb utakra nekem kevés ez, illetve nem titkoltan nem értek hozzá, és így sokba kerül, kb. 340-ért vettem és már több, mint egy százast ráköltöttem a nem-kopó alkatrészeire, így nem sok élvezetet láttam benne, és hát igazából így nem szerettem meg. Még nem hirdettem meg, azért nem csak egy linket kaptatok. :) Elnézést, ha valakit zavart volna a hosszú komment, excusé moi.
Nekem most itt nincs meg a manual, de Imi biztosan azt is kikeresi majd neked.
A leírásban benne van, hogy hogyan kell, Imi biztosan tud képet küldeni.
Azthiszem 80-80-80 voltot kell mérni a három vezeték között (AC),
a megadott fordulatszámon.
Ha az megvan, akkor legalább a generátorodnak nincs baja,
viszont ebben az esetben több mint valószínű a fesz. szabályzód
nyugdíjazta magát.
Vagy valahol tényleg nagyon gatya egy csatlakozó...
Csatlakozókat nézd át, aksi viszont kiszúrós lett asszem.
Fehér aksid van?
Tegnap megnézték az akkut terhelés alatt is tökéletes. Ja márka yuasa ezzel vettem de még ok! Hazamentem, töltő 2 óra után indít. Az akkuban ekkor 12,8 V volt indít a moci indul mérek 11,8 volt. Fontos a lámpa fényereje nem változik fordulat emelésre-vagy csökkenésre, 6000-nél megy a töltés 12 volt fölé. Tény nincs meg a 14 volt. Képeket ma du. rakok fel. Szerintetek mi a helyzet?
Üdv: Dani
Tud valaki olyan kipufogó javító műhelyt ahol a karbon héjat ki tudják cserélni a dobomon? 1-2 cégnek írtam már de semmi válasz.
Szegény nagyon ronda.
De mennyire örültem neki hogy újra üzemképes :)
Tudom, hogy ez nem képesmotor, de gondoltam házon belül megpendítem, hátha érdekel valakit, hogy eladóvá vált a motorom, RF 400 VC blokkos, 1994-es, GejzaR motorja volt előttem.
Mivel nem vagyok szerelő, csak azt tudom elmondani a motorról, amit az én szerelőm mondott, illetve amit tapasztaltam.
Nem árulok zsákbamacskát, amit tudni érdemes róla:
- Külsőleg vannak horzsolások, kétszer álló helyzetben sikerült az oldalára tennem, egyszer aszfalton egyszer mélygarázs betonján, kibővítve picit a már eredetileg is ott levő foltot. Az idomokat levéve is látszanak sérülések, valószínűleg csúszott már kisebb sebességnél, nem tudom, én úgy vettem át, hogy csak eldőlt. Gondolom emiatt az idok belsején találhatók tákolmányok (a fene se nézte, én se szoktam motorvásárlásnál szétkapni az idomokat, ezért írom le).
- Az óra szerint ~68ezer km van benne, de a lépfene tudja mennyi ez igazából, mert egy másik bontott motor blokkja van benne. Amit én sem tudtam anno, hogy a harmadik henger jóval gyengébben muzsikál, majdnem fele a kompresszió, még kb. 2-3 év és zsebbenyúlós. Ebből kifolyólag az indítás néha nehézkes, van, hogy nem indul, csak megszívja magát és durrog.
- Súbertű és alapjárat lett állítva rajta, így ugyan kevésbé, de eszi az olajat. Benzinből átlagot fogyaszt, ahogy itt a fórumon nézegettem az 5-6 liter csuklótól függően rendben van. Utazó kb 110, 130 is megy neki hosszútávon, de zizeg és szétrázza a kezed.
- Belezett gyári kipufogóba szűkítés lett téve, mert negyedik fokozatban valamiért ordított a motor, főleg kisebb fordulaton - megoldva, nem azért, mert a hangja kisebb, hanem mert valószínűleg így nem szivárognak vissza a gázok.
- Amikor vettem, nem indult a motor a gyújtáselektronika miatt, lett bele téve másik doboz, viszont nem bele való, így a fordulatszámmérőt nem működteti, viszont indít.
- Bal első teleszkópban (és gondolom emiatt nemsokára a jobb oldaliban is) szimering- és olajcsere érett már, de magamnak már nem csináltatom meg, csak ha a vevő igényli.
- A hátsó gumi jó állapotban van, nem sokat mentem vele amióta megvettem, és akkor is jó volt még, előre viszont került egy új Michelin Pilot Road 2 gumi, mondanom sem kell, az se volt sokat használva.
- Túradoboz és konzol van hozzá igény szerint.
Jókat nem sokat írtam róla ugyan, természetesen jól megy, masszív, erőteljes 400-ashoz képest, főleg a VC blokkal, minden papírja magyar és rendben van, stb., stb., szerintem ezeket itt nem kell taglalni, úgy is mindenki tudja. Irányára még nincs, nem gondolkodtam rajta, de egyértelműen figyelembe van véve a motor hibájának és a teleszkópnak az ára. Amiért eladom - nagyobb kell, hosszabb utakra nekem kevés ez, illetve nem titkoltan nem értek hozzá, és így sokba kerül, kb. 340-ért vettem és már több, mint egy százast ráköltöttem a nem-kopó alkatrészeire, így nem sok élvezetet láttam benne, és hát igazából így nem szerettem meg. Még nem hirdettem meg, azért nem csak egy linket kaptatok. :) Elnézést, ha valakit zavart volna a hosszú komment, excusé moi.
Érdekelne, hogy sikerül betartani ezt:Városon kívül 85-95-el két személlyel 6-7 liter. Persze a 85-95 re gondolok. Nekem egyszerűen nem megy.
Pénz utalva .