Lehet meghajtó, lehet spirál, lehet óra.
Alul szétveszitek a meghajtóról és megpödröd kézzel a spirált. Ha megmozdul a mutató akkor a keréknél kopott ki a meghajtó, ha a spirál érezhető ellenállással forgatható de nem mozdul a mutató (nem mindegy merre pörgeted!) akkor az óra. Ha számolni számol csak nem mér akkor az óra.
Nem rossz, de kár, hogy a bal oldaláról nincs kép. Vajon miért? Az első indexek eléggé lefelé állnak, rájuk fér egy repair. Ha jól emléxem, a sebességmérő jeladó itt elektromos, legalább is a 400-on az volt. Szálszakadás, kontakt hiba lehet.
Hát RF-témában én nem tudok okosat hozzászólni, de anno a robogómnál amikor vettük, szét volt rohadva a szerkezet, így annak ellenére, hogy a spirál ép volt, nem ment az óra. Ha megforgattuk alul a spirált, akkor valami kis mocorgás látszott a km-órán, így lehet tudni esetleg, hogy lentebbről ered a hiba. Bocsánat, ha blődséget mondtam. :)
Halihó! Ha egy moci nem méri a sebességet az csak a km meghajtó spirál miatt lehet? Vagy tönkre mehet a km meghajtó szerkezet is? Röfihez lehet szerkezetet szerezni? Írtam egy csókának ezzel a röfivel kapcsolatban és azt mondta nem működik rajta a kmóra. Jah meg, hogy 51kW van a forgalmiban... Szerintetek ez gáz?
Ne menjünk el nagyon messzire a témában, én nem tenném fel.
Kínai szarok, tele vele az Ebay, én nem adok esélyt semmilyen műszaki
vagy egyéb problémának ilyesmivel.
És őszintén mondom ez inkább látványos mint szükséges eszköz.
Éjszaka engem a fényvisszaverős felnicsíkok miatt tökéletesen látnak.
Imit is. A képei magáért beszélnek.
Szerintem az része hogy plusz súly jogos. De nem hinném hogy ennyire számítana! Egy az hogy a gumisok is ki centírozzák de hogy nem 100%osra ebben is biztos vagyok. a másik haveromnak a gépn meg van ütve a felni... és 130ig semmit nem vettem észre rajta jobban nem mertem küldeni mert nem ismerem a gépet...
De ennyi erővel akkor ha műanyag a gyári szelepsapka és teszek rá egy fémet akkor ütne... Szerintem nem!
Valószínűleg grammokban mérhető a súlya annak a világítós sz@rnak.
Ráadásul még magas is, tehát még valószínűleg jelentős légelennállása is van.
Én személy szerint három dologtól tartanék, egyrészt hogy nagy
sebességnél beráz az eleje, másrészt attól, hogy az első berázásnál
atomjaira szakad az a gagyi műanyag sz@r,
harmadrészt attól, hogy kitépi szép lassan a szelepet.
De nyugodtan mondjátok rám, hogy paranoiás vagyok...
Ma levizsgázott a motor...
Hogy beszívtam... ráül a vizsgáztató, indítaná, egyet fordul, lefullad...
Nem adott neki szivatót... másodjára indít, se kép, se hang.
Gyújtás nuku... kis pánik után megnéztük az indító relét, semmi...
Lelazult az akkun a pozitív csavarja...
EEEeeeekkkora szopááááástt.........
Nem néztem meg alaposan, de ha ez az a világítós szelepsapka,
akkor hamar felejtsd el.
Újra akarod centríroztatni a kereket ?
Ez biciklire vagy mopedre még okés, de motorra ?
https://www.google.hu/search?q...
Alul szétveszitek a meghajtóról és megpödröd kézzel a spirált. Ha megmozdul a mutató akkor a keréknél kopott ki a meghajtó, ha a spirál érezhető ellenállással forgatható de nem mozdul a mutató (nem mindegy merre pörgeted!) akkor az óra. Ha számolni számol csak nem mér akkor az óra.
Kínai szarok, tele vele az Ebay, én nem adok esélyt semmilyen műszaki
vagy egyéb problémának ilyesmivel.
És őszintén mondom ez inkább látványos mint szükséges eszköz.
Éjszaka engem a fényvisszaverős felnicsíkok miatt tökéletesen látnak.
Imit is. A képei magáért beszélnek.
motorra is, a véleményem és a szabályok nem változnak .
De ennyi erővel akkor ha műanyag a gyári szelepsapka és teszek rá egy fémet akkor ütne... Szerintem nem!
Ráadásul még magas is, tehát még valószínűleg jelentős légelennállása is van.
Én személy szerint három dologtól tartanék, egyrészt hogy nagy
sebességnél beráz az eleje, másrészt attól, hogy az első berázásnál
atomjaira szakad az a gagyi műanyag sz@r,
harmadrészt attól, hogy kitépi szép lassan a szelepet.
De nyugodtan mondjátok rám, hogy paranoiás vagyok...
Hogy beszívtam... ráül a vizsgáztató, indítaná, egyet fordul, lefullad...
Nem adott neki szivatót... másodjára indít, se kép, se hang.
Gyújtás nuku... kis pánik után megnéztük az indító relét, semmi...
Lelazult az akkun a pozitív csavarja...
EEEeeeekkkora szopááááástt.........
akkor hamar felejtsd el.
Újra akarod centríroztatni a kereket ?
Ez biciklire vagy mopedre még okés, de motorra ?