Most mondjuk pont telókat fogunk felújítani, de én nem tudom hol
van 1500-ért szimering... legfeljebb darabja.
1 pár szimering, meg hozzá porvédő párja és olaj az olyan 8-10k, minőségtől függően.
4-5k munkadíj nem hiszem, hogy sok lenne.
Aki meg 1db. szimeringet cserél, ha már nekiáll, annak nincs mind mondanom...
Kopott fékbetétnél ezt nekem is csinálta!
Tárcsán rajta van milyen vastag lehet minimum. (tárcsa vastagság) Ha kopott a tárcsa és a betét is akkor kint ragad a dugója. Fékbetéten az fém lap meg van?
Nekem betét csere meg oldotta ezt a betapadós gondot. Persze ki volt pucolva meg minden és ugyan úgy meg tapadt nekem akkor cseréltem betétet és jó lett.
Szia. Tapasztal már olyat, hogy tegnap volt időm, hátsó fék le, ellemőriz, dugó tisztít, betét kopott, de visszarakom. Megnyomkodom. Akarom tolni, nem megy. Féknyerget le kellett ütnöm . Az egyik dugó mintha megszorurt volna. Monjuk a másik csak nagyon kevesett jött ki. De akkor is furcsa.
Ha bele kell szállni pénzzel a tárhelybe szóljatok...
Mennyiért csinálnád meg idegennek ha ebből kéne élned?...csak kérdezem mert azt mondtad, hogy sok......havernak ingyen helyett tényleg sok....másodállás mellett idegennek közepes.....
Valaki esetleg nem tud Maglód környékén egy szerelőt (esetleg Fót?), ahol relatíve "olcsón" felújítják a teleszkópot? Látatlanban szimering, de nem merek hozzányúlni, főleg a valamelyik hozzászólásban említett "célszerszám" hiánya miatt. Megnéztem az útmutatót is az rfklub.hu-n, de mivel még nem csináltam / láttam ilyet, ezért másra bíznám. :) Akihez én járok 14k-t mondott, az reális, vagy lehet olcsóbban?
Na, hát Ómassa és társai az félig meddig feltűnik a videóimban. De tény és való, hogy az Ómassai leágazás inkább krosszmotorokhoz van méretezve jelenleg... Illetve idén még nem voltam, de az sosem volt nagyon kiépülve ilyen szempontból.
Lillafüred-Eger között viszont nagyon jó út van egy bizonyos szakaszig.
Egyébként akár egy Balcsi - Hévíz dolgot is támogatnék akár, már ha ezt is ilyen klubosban gondoltátok.
Jaja, rácsúszik egy kis pénz, de bele van kalkulálva, elég jóárasított darab volt szegényke.
Gondolom láttad FB-n, ha nem, ott leírtam mi a helyzet vele a kép mellé.
Nem tudom mi tévő legyek a Május 1.-gyel...
Apuék felvetették, hogy motorozzunk le Hévizre, és mártózzunk egyet.
Tavaly Sümeg volt ugye, ami szinte ugyan az lenne idénre...
Még tipródok mi legyen.
Ómassára még mindig elmennék... csak a hegyekre sokan panaszkodnak,
hogy járhatatlanok az utak .
Amúgy a motor azóta még átesett egy kuplung lamella cserén,
amivel együtt kicseréltem a tűgörgő kosarat a kuplung kosár alatt,
a kihajtó tengely szimeringet, a kuplung nyomórúd szimeringet,
átmostuk a kuplung munkahengert és kapott új lánckereket előre.
A régi eeeeeeeefogyotttt....
Öcsém meg a Kymco helyett idén kapott egy GPZ 500-at, ami erős
"projectet" fog képezni az elkövetkezendő 1 hónapra.
Szia Dani, Én Mátészalkai vagyok és nekem is van egy rf600-as. Meg akarom én is csináltatni a karbi szinkront - megadod az elérhetőségét aki neked csinálta! számom: 0620-578-5953
Sziasztok
Ma megvolt a Karbi tisztítás, tűszelep csere, szinkron. Ég és föld! Alapjárat soha nem volt ilyen tökéletes, a gáz minden rezdülésre reagál. Álom! És mindez kerek 6000 ezer forintba került. Ja v.mi új féle digitális cuccal állítottak szinkront, kérdeztem nem analóg mutatós, állítólag ez pontosabb. Jöhet a szezon, széles utat!
van 1500-ért szimering... legfeljebb darabja.
1 pár szimering, meg hozzá porvédő párja és olaj az olyan 8-10k, minőségtől függően.
4-5k munkadíj nem hiszem, hogy sok lenne.
Aki meg 1db. szimeringet cserél, ha már nekiáll, annak nincs mind mondanom...