Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S akkor az jó? Mármint Imitrikes-é?
Ha csak nem matricázta újra, akkor nem az övé...
De sokkolt ám, hogy eladja.... már majdnem azthittem...

Ugye nem a Tied Imi ?!
Szerintem abban mindenkivel kiegyezhetünk, hogy önmagában a
nagyobb köbcenti ebben a korkategóriában semmivel sem drágább.
Talán két dolog van ami drágább, a benzin mennyisége és a lánc.

A kötelező meg a kilowatt adó lehet még szempont, de például nekem
most pest megyei létemre az 1.2-esre 8000 körül lesz az éves kötelező B4-ben.
Itt számít már bármit is +-1000Ft ?
Kilowatt adó igaz duplája mint a 400-é, de az sem eget rengető összeg.

A 600-hoz még új alkatrészeket is találsz neten, a 400-hoz egy-két
alkatrész abszolút nem beszerezhető.
Ilyen például a '97 utáni műszerfal idomzat.

Az alább belinkelt 600, ha jól sejtem Imitrikes-é. Vagy nem ?
+1. én is beszállok.
Kedves Mindenki!

Huúh, nagyon köszönöm, hogy ilyen hamar és sokan láttatok el tanáccsal. OK. igyekszem hatszázast választani, bár többnyire egyedül fogok tekeregni vele. A belinkelt 1994-es évi nem öregecske kicsit? Mondjuk a képeken nem néz ki rosszul. Ezt biztosan megnézem.
A 900-astól tartok kicsit, elég nagy kihívás újrakezdőként meglovagolni, meg talán jóval költségesebb is.
Ha találok még másikat, teszek fel róla képet, hogy megvéleményezzétek.
Köszönöm azt a felvetést is, hogy GSX F 650-et vegyek. Kokettáltam azzal a gondolattal is, de én nem találtam ilyen kedvező áron. A 600 000 Ft körüli árszintűeknél belépett még a BMW 650 CS is az érdeklődési körömbe. Arról is jókat hallottam, s nekem megfelelne. Azonban tényleg csak inkább 4 körül szeretnék (tudok) költeni. A feelinget, amire vágyom, hogy 100-150 között simogasson a szél, s a máma itt, holnap ott röpke szabadságérzést szombatonként meg nyári estéken az olcsóbbtól is megkapom, nemde?

Kellemes estét mindenkinek!
http://www.rfklub.hu/2011/03/1...

Itt is nézegess. olvasgass, sokminden le van írva.

Én is haccázat mondok.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_r-6770455
Én is csak azt tudom mondani, hogy a legkifogástalanabb állapotút
igyekezz megvenni, ha RF-et akarsz. Ne a pénzt nézd.
Sajnos ezek a motorok is lassan átbuknak a "lélektani határon",
tehát csak két féle ember veszi meg őket, aki síkhülye és széthajtani
kell valami, vagy aki direkt ilyet akar és semmi mást.
Utóbbi kategóriában pedig csak akkor megengedhető a kompromisszum,
ha van anyagi és szakmai erőforrás a háttérben.
Máskülönben szívni fogsz vele. Ha valakinek, akkor nekem hidd el .
Én is kellőképp szidom magam, hogy akkor nem 100e drágábban
vettem RF-et, és akkor nem kellett volna ráköltem ~350e-et.

900-ból árulnak egyet egyébként Budaörsön a Yamahánál, lassan
3 éve. Én még mindig szemezek vele, bár tuti rá kellene borítani
arra is 150-200 ropit, ezt így látatlanban megmondom.
Pedig képen egyben van.
helló!
az én javaslatom is a 600as. tobbiek elmondták mért. talan annyit ki hagsulyoznék a 600 kb ugyan anyitt fogyaszt azonos terhelé/tempo melett mit a 400 és ott az erő veled van. ami egy tura kapcsán több motorossal kényelmesebb. ha nagyrészt egyedül mész és 2személyel is jo mert ott te diktálod a tempot.

Én az Rf mellé javaslom neled a Suzuki GSX-F 650 et. kollégámnak vettunk egyet igaz az 550e ft volt de olyan mint ha uj lenne. nagyon látszik rajta hogy az már nem a 90évek elején fejlesztett motor...

nem az Rf ről akrlak le beszélni csak láttam a különbséget es bizony nagyon nagy. áz árában viszont nem annyira.

rf ből a 900asat én a fogyasztása miatt nem venném meg.

ez az én véleményem :)
Jó reggelt!
Az alkatrész ügyben igazat adok Blacknek viszont én folyamatosan 2 személlyel járkáltam járkálok és nem érzem kevésnek.
ez biztos függ motorozási stílustól is de nekem elég a 400.

Ha egyszer el tudom adni megint 400-as vagy max 500-as valamit fogok venni!
Szia!

Én vagy 600, vagy 900 vásárlását ajánlom. Azért, mert azok európai piacra is készültek, sokkal könnyebb az alkatrészbeszerzés, és a választék is nagyobb (talán). Azt viszont tudomásul kell venni, hogy ezek öreg motorok, csodák nincsenek. Az is biztos, hogy nem az árnak kell döntenie, hanem az állapotnak. Nagyon gondold át, mit veszel meg. Ezek idomos motorok, és az idomok beszerzése, javítása nem kis feladat.
Viszont megoldható, csak akkor az árnak is olyannak kell lennie. Egyébként nagyon szép és jó motorok. Ha betartja az ember az alapvető karbantartási, és javítási szabályokat, nincs velük gond.
Kategóriában a sport-túra, de ott inkább a sport felé hajlik. Két személyhez a 400 kicsit gyenge. Ha van jelölt, linkeld be, és kép alapján megpróbálunk segíteni.
Szép estét mindenkinek!

Új tag vagyok, s kifejezetten azért regisztráltam , mert RF600/400 vásárlásán gondolkodom. 300-500 e Ft közötti árban szeretnék vásárolni. Tíz éve volt egy 600-as Banditom, most újrakezdőnek defíniálom magam.
Bármiilyen tanácsot szívesen fogadok a vásárláshoz. Linkeket tesztekről, ajánlatokat, de főképpen tanácsokat, mire figyeljek ennek a típusnak a vásárlásakor. Érdemes-e/szabad-e 300 e Ft környékén vásárolni? Azt gondolom, sajnos a reális futásteljesítményt nehéz megbecsülni ilyen korú motornál, az eladók nagy része pedig - tisztelet a kivételnek - tekergeti a km számlálót.
Szóval a "régi" RF-esek tanácsait szívesen fogadom, melyeket előre is köszönök.

Üdv:

Gilem
4 felé!
számíthatsz rám!
Én is beszállok a költségbe.
Támogatom én is mint az elején írtam!
Én is.
Ja, igen. Rosszul fejeztem ki magam, igazad van. Mindenki egyformán.
Mármint hogy ne arányosan, hanem számtanilag. Ugye ?
Tehát annyi felé, ahányan vagyunk. Így egyszerű.
Velem együtt tehát már 3 felé oszlik, halljuk a többieket .
Ja, és a sulis cuccod engem nem zavar. Nyugodtan rakd fel.
Én beszállok, feltéve, ha más is. Ha összejön, szvsz arányosan osszunk, mert az tiszta. Ne varizzunk.
Sziasztok!

Nos, nagyon jó volt látni, hogy többen is beszállnátok a tárhelybérlésbe!

Lementettem az oldalt, adatbázist, mindent, kitisztogattam a felesleget, és így 221 Mb. Ehhez legközelebb a jelenlegi domainregisztrátorunk MULTI 500 csomagja áll.

Nem titok: van saját 63 Mb-om (sulis dolgok), amiket hoznék magammal, de még így is 160 Mb körül járnánk, tehát a 100-as csomag semmiképp nem jó. Emiatt persze hajlandó vagyok arányosan nagyobb részt vállalni, ha úgy van. :)

Jelenleg a csomag 4990 Ft + ÁFA / év. Szerintem 2 évre csináljuk meg, kevesebb macera. A domain meghosszabbítása 1300 Ft + ÁFA / év (bár nem értem, miért drágább, mintha újat regelnénk 2 évre... ?!).

Szóval ~ 10 000 + 2 600 + ÁFA = 16 000 Ft amiről szó van, és 2 évig nincs gond az oldallal.

Jelezzen, aki még így is beszállna, és jövő hét elején intézem a dolgokat.

Más: ha van friss info a túráról, ne tartsátok magatokban! :)
Sajnos nem gyakran tudtam a fórumot böngészni, mert az esküvőszervezés elvitte az időmet. De már túl vagyok rajta, így remélem több időm lesz. Tegnap mentem egy kb. 70 km-es kanyart, és minden rendben volt.
Red kérdésére válaszolva: tavaly kb. 800 km.-t mentem, átlagban 5l.- es fogyasztással. Télen 3-4 hetente beindítottam a Röfit és járattam. Valószínű csak az akksira kell rátölteni, mert nehezen indult, de egyébként minden rendben van vele.
Nekem is a Red által felszerelt kapcsolóval lehet a helyzetjelzőt üzembe helyezni. Remélem megjön a jó idő, és lehet menni. Mindenkinek széles utat.
Támogatom.