Ha nem levegős a rendszer, akkor esetleg a vízpunpatengelyen fellazulhatott a turbina és nem tudja a magas fordulatot követni? Bár elvileg lapolás van a tengelyen.
Vízpumpa lenne ? Háááát....
Ha a ventire lehül, akkor kering. Ha kering, akkor van mi keringesse.
Vagy ha mégse kering, mert a termó félig van csak nyitva, vagy
nagyobbra lett cserélve ?
Gázadásra felugrik, nő a fordulat, jobban keringet a vízpumpa,
gyorsan próbálja áttolni a félig zárt termón...
Mondom... a nagyobbik termosztáttal totál ezt csinálta...
Ha nem nyomja a vizet a kiegyenlítőn, akkor nagy baj nincs.
Még a zárósapkára is gyanakodnék.
Fordulaton jobban pereg a vízpumpa, nagyobb a körben a nyomás,
ha elereszt a sapka, akkor megfut a víz, utána csökken a nyomás,
és így tovább és így tovább.
Az a legjobb jel, hogy nem fogy a víz.
Ha fogyna a víz, akkor felmenne piros tetejéig, aztán hirtelen le.
1. Levegős a rendszer, tank le, sapka le, kinyomkod csövek, utántölt.
2. A vízrendszer zárósapkája megadta magát és nem tartja a nyomást.
3. Nemes egyszerűséggel tönkrement a termosztát, mondjuk félig
nyitott állapotban... nem kering eléggé a víz, de a ventillátorral lehúzza.
Ez furcsa, mert én cseréltem.
4. 82-es termosztát volt benne még nálam, nekem ugyan ezt
csinálta a nagyobb, 87 vagy 89-es termosztáttal.
Úgy emlékszem tán azt is odaadtam neked a "csomagban",
lehet össze lett keverve ?
A hűtő meleg azt írja! Termosztát akkor nem lehet mert ki nyit.
Ha levegős lenne akkor ez a probléma meg szűnne egy kicsi idő után mert a kiegyenlítő tartályba betolja levegőt. ( Legalább is nekem hűtőfolyadék csere után így volt)
A vízpumpa az lehet hibás... mert amikor tempón tolja akkor fut meg. mikor városba és nincs terhelés akkor van annyi keringés és hűtés hogy nem forr meg hála a nagy hűtőnek.
Nekem egy fura van az hogy a venti hamar kikapcsol az enyém vissza hűti fél állásig és ott kapcsolja ki a ventit. neki nagyon fent van mutató a kikapcsolás pillanatában. :S
Szerintem első körben meg kéne nézni, hogy nem levegős e?. Aztán termosztát ellenőrzés, csere. Ha víz nem fogy, akkor más gond nem igazán lehet, hacsak nem vízpumpa adta meg magát.
Kedves klubtagok. Van egy problémám, melyben a segítségeteket kérném. Tegnap mentem egy 190 km-es kört, de azt vettem észre, hogy a vízhőfokmérő érdekességeket mutat. Indulást követően lassan felkúszik a piros határ alá kb. 20 km alatt, majd a ventillátor bekapcsol, és lejjebb megy. Tempós motorozásnál fenn van a mutató, de hosszú lakott területen visszamegy félig, majd gyorsítás után ismét felmegy.
Nem tudom mi lehet a baj. Nyár végén át lett mosva a rendszer. A ventillátor rendben be- és kikapcsol. Hűtő meleg, forró. .Nem kell utántölteni a folyadékot, nem eszi a vizet.
Egyébbként pöcre indul, minden rendben működik.
Első kép: kb eddig megy fel.
Második kép: ekkor kapcsol ki a ventillátor.
Köszi a segítséget.
Ha szép idő lesz, lehet, mi is megyünk .
Azért olyan útvonalat válasszunk, amit nagy valószínűséggel nem tett tönkre a tél. Nem szeretnék kátyúkerülgető versenyen részt venni .
Én úgy csináltam meg mint ha maga az alu henger lenne a vége a műanyagnak. Így úgy nézett ki mint ha "gyári" lenne.
Talán annyit kell tökéletesíteni hogy be kell ragasztani és akkor nem kell a bilincs.
autos boltban kaptam hozzá ilyen gumi kupakot de gozom sincs, hogy az autonak milye volt vagy honnan szedte.elotte nipolancsö avabilincs meg egy darab aluminium henger az volt itthon.
Van aki a jövőre gondolva csövet dug rá és azt dugózza le, a cső pedig kiér olyan helyre ahol könnyebb bánni vele...szoktam ilyet olyan gépeken amiken nehezen hozzáférhető helyen van...
pedig tavaly hungexpon ültem rajta nagyon pöpec volt. tény és való az rf hez képest sokkal gyengebb mert csak 80 pár Le-s.
nekem mondjuk az is elég lenne.
A másik az a 600as Gsx-R lenne de azzal is az baj hogy 800e Ft tol találtam olyat ami talán nincs szét hajtva. na de ez majd a jövő muzsikája.
Egyszer már én is majdnem el adtam a 400-asom hogy legyen egy 600-as RF-em :D
Szerintem mindenképp jó választás egyedi motor és kora ellenére bármelyik mostani 8-1X éves gép mellet meg állja a helyét! Még ha nem is digitális az órája de összességében amit tud és amilyen precizitással meg csinálták a Japánok. Egy két komolyabb dolgot szedtem már szét én is rajta de eddig berohadt csavart pl még nem találtam rajta. Míg anno a 10éves apriliámon úgy kellet le vágni :S
Talán egyszer nekem is lesz egy 600asom :D Bár nálam sok ha mert ha lenne lovém akkor a GSX-F 650 2008as évtől az nagyon bejön.
Végre elkészültem én is. Teleszkópokat meg csináltam kapott új első gumit. Még a motor olaj van vissza és kész a szezonra :)
SZÉLES utat mindenkinek!
MÁJUS 1? Lesz belőle valami? Hova megyünk ha lesz?
Nem , nem az enyém, csak mikor még megvolt a 4 kilós ezt is néztem-próbáltam. Mire aktuálissá tettem a motorvásárlást megvette a mostani gazdája.
Srácot nem ismerem mert nem sokat motorozott vele, csak megláttam a hirdetését.
De valóban csak a SUZUKI feliratok színe más mint az enyémen ha visszapakolnám a gyári cuccait.
Bár most veszek a lila felnikre is fényvisszaverős felnicsíkokat, meg a sisak hátuljára szeretnék egy RFlogót szintén abból. Elkoptak a road attackok, megy fel a metzeler. http://www.felnicsikok.hu/inde...
Ha a ventire lehül, akkor kering. Ha kering, akkor van mi keringesse.
Vagy ha mégse kering, mert a termó félig van csak nyitva, vagy
nagyobbra lett cserélve ?
Gázadásra felugrik, nő a fordulat, jobban keringet a vízpumpa,
gyorsan próbálja áttolni a félig zárt termón...
Mondom... a nagyobbik termosztáttal totál ezt csinálta...
Ha nem nyomja a vizet a kiegyenlítőn, akkor nagy baj nincs.
Még a zárósapkára is gyanakodnék.
Fordulaton jobban pereg a vízpumpa, nagyobb a körben a nyomás,
ha elereszt a sapka, akkor megfut a víz, utána csökken a nyomás,
és így tovább és így tovább.
Ha fogyna a víz, akkor felmenne piros tetejéig, aztán hirtelen le.
1. Levegős a rendszer, tank le, sapka le, kinyomkod csövek, utántölt.
2. A vízrendszer zárósapkája megadta magát és nem tartja a nyomást.
3. Nemes egyszerűséggel tönkrement a termosztát, mondjuk félig
nyitott állapotban... nem kering eléggé a víz, de a ventillátorral lehúzza.
Ez furcsa, mert én cseréltem.
4. 82-es termosztát volt benne még nálam, nekem ugyan ezt
csinálta a nagyobb, 87 vagy 89-es termosztáttal.
Úgy emlékszem tán azt is odaadtam neked a "csomagban",
lehet össze lett keverve ?
Ha levegős lenne akkor ez a probléma meg szűnne egy kicsi idő után mert a kiegyenlítő tartályba betolja levegőt. ( Legalább is nekem hűtőfolyadék csere után így volt)
A vízpumpa az lehet hibás... mert amikor tempón tolja akkor fut meg. mikor városba és nincs terhelés akkor van annyi keringés és hűtés hogy nem forr meg hála a nagy hűtőnek.
Nekem egy fura van az hogy a venti hamar kikapcsol az enyém vissza hűti fél állásig és ott kapcsolja ki a ventit. neki nagyon fent van mutató a kikapcsolás pillanatában. :S
Én a vízpumpát nézném meg...
Nem tudom mi lehet a baj. Nyár végén át lett mosva a rendszer. A ventillátor rendben be- és kikapcsol. Hűtő meleg, forró. .Nem kell utántölteni a folyadékot, nem eszi a vizet.
Egyébbként pöcre indul, minden rendben működik.
Első kép: kb eddig megy fel.
Második kép: ekkor kapcsol ki a ventillátor.
Köszi a segítséget.
Azért olyan útvonalat válasszunk, amit nagy valószínűséggel nem tett tönkre a tél. Nem szeretnék kátyúkerülgető versenyen részt venni .
Legalább is egyelőre nincs programom.
Talán annyit kell tökéletesíteni hogy be kell ragasztani és akkor nem kell a bilincs.
1-jével mi lesz URAK?
Mivel a Banditon pont látszik ez a fene kupak, így valami esztétikus
megoldás kell. Ez jónak tűnik.
Enyémen jól tart!
Már azthittem Te is típust váltasz...
Te mivel pótoltad ? Hátha van nekem is :)
nekem mondjuk az is elég lenne.
A másik az a 600as Gsx-R lenne de azzal is az baj hogy 800e Ft tol találtam olyat ami talán nincs szét hajtva. na de ez majd a jövő muzsikája.
Szerintem mindenképp jó választás egyedi motor és kora ellenére bármelyik mostani 8-1X éves gép mellet meg állja a helyét! Még ha nem is digitális az órája de összességében amit tud és amilyen precizitással meg csinálták a Japánok. Egy két komolyabb dolgot szedtem már szét én is rajta de eddig berohadt csavart pl még nem találtam rajta. Míg anno a 10éves apriliámon úgy kellet le vágni :S
Talán egyszer nekem is lesz egy 600asom :D Bár nálam sok ha mert ha lenne lovém akkor a GSX-F 650 2008as évtől az nagyon bejön.
Végre elkészültem én is. Teleszkópokat meg csináltam kapott új első gumit. Még a motor olaj van vissza és kész a szezonra :)
SZÉLES utat mindenkinek!
MÁJUS 1? Lesz belőle valami? Hova megyünk ha lesz?
Srácot nem ismerem mert nem sokat motorozott vele, csak megláttam a hirdetését.
De valóban csak a SUZUKI feliratok színe más mint az enyémen ha visszapakolnám a gyári cuccait.
Bár most veszek a lila felnikre is fényvisszaverős felnicsíkokat, meg a sisak hátuljára szeretnék egy RFlogót szintén abból. Elkoptak a road attackok, megy fel a metzeler.
http://www.felnicsikok.hu/inde...
Iminek van a legrégebb óta itt RF szerintem. Ráadásul ért is hozzájuk.
Én is már csak belepofázgatok itt a fórumba, de már két éve, hogy a
Banditot hajtom.