Ezen nem tudom mi ilyen mókás, de biztos igazad van!
Nem mindenki jár az M7-esen 200-al.
Azt a tempót tartósra írtam. Na de mindegy! Lehet meg van mi a baja! De arról meg akkor nem a motorod tehet
Sikerült kideríteni az okát azóta? Nagyon érdekelne! Az enyém ugyan ezt csinálja,bár az idén még nem indítottam be. Az aksim télen behalt,most rendeltem egy 12ah-t .8-as volt benne gondoltam hátha ezzel jobb lesz.
Azért én a tűszelep állását megnézném... Mert ott azért a szakik és a valóság között van különbség. Nálam konkrétan 1,5L/100Km volt a különbség. Lustább sokkal a gép de a fogyasztása és az indítási problémák azonnal meg szűntek. Bár azért így se megy rosszul simán ki akasztja az óráját.
A másik nem tudom milyen stílusban motorozol. De én észre vettem hogy amikor csak úgy motorozgatok és 110-120 fölé nem megyek meg nem pörgetem nagyon akkor egy idő után lustul. Én néha ki szoktam menni 710-esre az egy olyan jó kis 20-km és ott egy kicsit meg csapatom. Utána mint ha kicserélnék a gépet sokkal szebb a hangja ez is hülyén hangzik de így van.
Azért ennyire ne bántsd az a szegény 400-asat.
Meg kell harcolni vele. De ha minden tényleg tuti akkor annak indulnia kell szépen. Egy javaslatom van amit szerintem sokan nem követnek el és én ezzel kezdtem a 400asommal.
Az egyik:
- Első lámpát (tompított) kapcsolósra alakítsd át.
-Aztán én ki cseréltem az önindító és az aksi közötti kábel izmosabbra. Ezt azzal magyaráznám hogy vékony kábelen nagyobb az amper felvétel ill a veszteség meg azért azt is adjuk hozzá hogy nem 5éves motor.
Ez most hülyén hangzik tudom deee az indítását nagyon elősegíti.
Ami még tanács mert szerintem sokat kap ha gyertya pucolás után pöpecül indul hogy amikor haza érsz zárd el a benzin csapot és hagyd egy kicsit pöfögni a gépet én egy olyan 10-30mp ig szoktam. gázadás nélkül, csak alapjáraton.
Ha ezek ellenére se akkor karbikörül még kicsit körbe kell nézni. Azért mert a szinkorn jó az még nem eredményezi azt hogy nem e kap sokat.
Napi használatban nem volt semmi gondom a 4 kilóssal. Egyszer kell rendesen összerakni és utána nem baszogatni. Töltésgond, gyertyagond, termosztátgond volt de megoldva és utána sokáig semmi. Nem ennyire rosszak ezek a motorok! 15 év az nem kevés!
Ha hidegen szívató nélkül indult, akkor ott valami nagyon nem jó. Túl sokat kap, rosszul van beállítva, vagy eleve nem belevalóak a fúvókák.
Egy biztos, nem stimmel valami. Szvsz nem a motor rossz, csak valami el van bökve.
Ha jól emléxem a mi 400-asunk is pöccre indult szívatóval, ha jól be volt lőve. Pedig abban már lötyögött a dugó
Most végeztem a motorral a gyertyákat kipucoltam ismételtem 5ödszörre,levettem a trafókat a testeket megcsiszoltam smirglivel + kontaktspré zuhany gyujtáskábelokat megigazítottam. Lám elsőre szivató nélkül indult!
Kiváncsi leszek hogy mit csinál majd hétvégén elmegyek 1 körre!
Van 1 törött fék pedálom... és ezzel kapcsolatba kérdezném hogy találtam a kedves e-bay-on egyet amit én kompatibilisnek vélek, de azért azért mondom megkérdezlek titeket:
Eddig nem volt vele gond, pöccre indul három éve folyamatosan. Mióta kihoztam tavasszal, csak azóta szórakozik. Karbi szinkron tavaly volt, gyertyák nekem jóknak tűnnek. Én is az üzemanyag adagolásra gondolok, de ehhez én nem vagyok elég felkészült, szóval lehet, hogy szerelő lesz belőle sajnos.
Jó reggelt!Már bocs a csúnya kifejezésért de bas.......tod a karbiszinkront meg ide oda tisztítgatást az enyémen minden az ég világon ki van cserélve a karbiban új gyertyasor van benne aztán 2 hét állás után ugyan úgy nem indul!Tehát a megoldás szabadulj meg tőle minél hamarabb mert a nyakadon marad!
Ezt a 400ra értem!
Ha 600 lenne már vettem volna egy másik korszerűbb blokkot bele de így úgyis csak valami leharcolt fos 400ast kapnék tehát nem veszek bele!
Megint csak azt tudom írni, hogy csodák nincsenek. Vagy benyát nem kap rendesen, vagy nincs gyújtás.
Én először megnézném, elér e az üzemanyag a karbikig. Ha igen, ellenőrizném a gyújtást. Utána a szívatót.
Szvsz vedd ki a gyertyákat, szárítsd meg, nézz egy szikrát, ha van, tedd vissza, szívató ráhúz, gáz nélkül indítózás.
Ha az eddigi próbáknál erősen benzinszaga volt, akkor megszívta magát. Gyertyákat ellenőrizni hézag terén is, de jobb lenne újakkal próbálni. Ha végképp nem jó, egy teljes karbi tisztítás, és szinkron kell.
Arra van valami ötletetek, hogy miért indul iszonyú nehezen a motor? Tekeri, tekeri, de van, hogy 15 perc és némi tolás elteltével hajlandó csak elindulni. Ötletek? Akksi feltöltve, nem ez a gond.
Amúgy a motor elég vad lett. Sokkal nyersebb és jobban ugrik ettől
a +3 fokos előgyújtás tárcsától.
Eddig 60km-ert motoroztam, de 2x kiemelte az elejét .
Nem mindenki jár az M7-esen 200-al.
Azt a tempót tartósra írtam. Na de mindegy! Lehet meg van mi a baja! De arról meg akkor nem a motorod tehet
A másik nem tudom milyen stílusban motorozol. De én észre vettem hogy amikor csak úgy motorozgatok és 110-120 fölé nem megyek meg nem pörgetem nagyon akkor egy idő után lustul. Én néha ki szoktam menni 710-esre az egy olyan jó kis 20-km és ott egy kicsit meg csapatom. Utána mint ha kicserélnék a gépet sokkal szebb a hangja ez is hülyén hangzik de így van.
Viszont a karbival 10000% hogy semmi gond nincs mert ezt nem olyan fisi fusi szerlő csinálta maszekba mint akihez tavaly vittem!
Még az indításhoz az is hozzá tartozik hogy zárt csappal kezdek hidegen!
Mit szólnátok ha az elseje össze jön egy Tatabánya Sopron vissza felé Bakony vagy lejjebb?
Meg kell harcolni vele. De ha minden tényleg tuti akkor annak indulnia kell szépen. Egy javaslatom van amit szerintem sokan nem követnek el és én ezzel kezdtem a 400asommal.
Az egyik:
- Első lámpát (tompított) kapcsolósra alakítsd át.
-Aztán én ki cseréltem az önindító és az aksi közötti kábel izmosabbra. Ezt azzal magyaráznám hogy vékony kábelen nagyobb az amper felvétel ill a veszteség meg azért azt is adjuk hozzá hogy nem 5éves motor.
Ez most hülyén hangzik tudom deee az indítását nagyon elősegíti.
Ami még tanács mert szerintem sokat kap ha gyertya pucolás után pöpecül indul hogy amikor haza érsz zárd el a benzin csapot és hagyd egy kicsit pöfögni a gépet én egy olyan 10-30mp ig szoktam. gázadás nélkül, csak alapjáraton.
Ha ezek ellenére se akkor karbikörül még kicsit körbe kell nézni. Azért mert a szinkorn jó az még nem eredményezi azt hogy nem e kap sokat.
Na bocs a litániáért.
http://www.youtube.com/watch?v...
Hallani a különbséget amit gyertyacsere orvosol.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.rfklub.hu/2011/04/1...
Ilyet keress!
Egy biztos, nem stimmel valami. Szvsz nem a motor rossz, csak valami el van bökve.
Ha jól emléxem a mi 400-asunk is pöccre indult szívatóval, ha jól be volt lőve. Pedig abban már lötyögött a dugó
Kiváncsi leszek hogy mit csinál majd hétvégén elmegyek 1 körre!
Van 1 törött fék pedálom... és ezzel kapcsolatba kérdezném hogy találtam a kedves e-bay-on egyet amit én kompatibilisnek vélek, de azért azért mondom megkérdezlek titeket:
http://tinyurl.com/d9f8rno
Köszönöm szépen :)
Ezt a 400ra értem!
Ha 600 lenne már vettem volna egy másik korszerűbb blokkot bele de így úgyis csak valami leharcolt fos 400ast kapnék tehát nem veszek bele!
Ez a saját egyéni véleményem a 400as RFről!
Én először megnézném, elér e az üzemanyag a karbikig. Ha igen, ellenőrizném a gyújtást. Utána a szívatót.
Szvsz vedd ki a gyertyákat, szárítsd meg, nézz egy szikrát, ha van, tedd vissza, szívató ráhúz, gáz nélkül indítózás.
Ha az eddigi próbáknál erősen benzinszaga volt, akkor megszívta magát. Gyertyákat ellenőrizni hézag terén is, de jobb lenne újakkal próbálni. Ha végképp nem jó, egy teljes karbi tisztítás, és szinkron kell.
Amúgy a motor elég vad lett. Sokkal nyersebb és jobban ugrik ettől
a +3 fokos előgyújtás tárcsától.
Eddig 60km-ert motoroztam, de 2x kiemelte az elejét .
Pedig nagyon kis óvatosan tolom még .