Hali azért mindegy mert meguntam a kínlódást a 400 blokkal,
hogy sehol nincs vagy ha van is akkor irreális áron akarják adni.
És mint kiderült tökéletesen alkalmas elvileg a 600 blokk
a 400-as vázba.
ÉS ezért gondoltam, hogy most már az is jöhet nekem.
ÉS elvileg át is lehet íratni a gépet még így is.
Remélem.
Sziasztok.
Segítségeteket kérném keresek üzemképes papíros
rf 400 vagy 600-as blokkot nagyon sürgősen!
Lényeg hogy müködő képes legyen.
Racsidepo kilőve.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Szia !
Ha a kilométert nem tudod, akkor max. a saját megnyugtatásodra cseréled.
A gyertya nem olyan mint az olaj, hogy x év után kuka.
Az a használattól megy tönkre, nem az állástól.
sziasztok!
szerintetek ha gyönyörűen indul a moci a gyertya az min. 5 éves nem tudom így mennyi km-rel akkor cserére érett bármennyire is szépen muzsikál?
Meglátjuk... ebben a hónapban még nem tudok motorra ülni.
De április 1.-ével autó megy aludni, nincs apelláta, utána október 31.-ig nem fogok volán mögé ülni.
Üdv urak! idén nem lesz 15.kén kör... Időjárás...
Valakinek ha van kedve akkor jövőhónapra el tolhatnánk?
Addigra én is kilábalok a pénzügyi gödörből meg meglesz a friss olaj is...
Hát Imi, nekem a Banditnál eléggé folyt.
Emlékszem, hogy Budaörs-Budakeszi út kereszteződésben megálltam,
lenéztem és láttam, hogy csupa benzin minden, a láncfedél, az önindító, a generátor orra...
Benyúltam a karbisor szerelősínje alá és totál benzines volt a kezem.
Ott stresszeltem, hogy a generátorom ott van tőle 5cm-re, ha attól kap
egy szikrát, akkor integethetek a legközelebbi repülőjáratnak közelről.
Ha nem is "hugyozta", de elég gyorsan csepegtette a benzint az a
két pilot...
Még annyit, hogy ha ki kell szednem a CO csavarokat hogy kell beállítani újra őket jól? Tehát hány csavarás kell nekik ki, hogy jól muzsikáljon a motor?
Nem, nem csak tűszelep lehet.
Nekem még csöpögött a pilot (CO) csavaroknál is sokáig, nehezen jöttem rá.
Tehát a pilot csavarokat egy rugó feszíti elő, a rugó egyik vége a
csavar fejre támaszkodik, a másik vége pedig egy lapos alátétre, ami
után egy "O" gyűrű ül föl a pilot fészkére.
Ha az "O" gyűrű elöregszik, akkor a pilot szárán és a meneten
keresztül elkezd csepegni a benya.
Nekem jellemzően a generátorra csöpögött, vagy oldalsztenderen
a karburátor összekötő "L" merevítőn elvezetve a lánckerék deklire.
A 400-ason is, illetve most az 1.2-esen is ugyan ez volt.
És ebben az esetben hiába zár rendesen a tűszeleped, ha ott nincs
megfelelő tömítettség.
Helló! Szerintetek ha járó motornál a karbi hugyozza ki a benzint (elkezd csöpögni és 3hengerezik) az a tűszelep hibája lesz? Másra nem tudok gondolni. De vajon hol folyhat ki a benya?
hogy sehol nincs vagy ha van is akkor irreális áron akarják adni.
És mint kiderült tökéletesen alkalmas elvileg a 600 blokk
a 400-as vázba.
ÉS ezért gondoltam, hogy most már az is jöhet nekem.
ÉS elvileg át is lehet íratni a gépet még így is.
Remélem.