Akkor nulláz mikor kigyúllad a refi, nem később mikor már rászabályoz a rendszer.
Hátul az a relé a gyújtásé, rá vannak kötve a feltételkapcsolók mind. oldalsztender, sebváltóüres, vészleállító, gyújtáskapcsoló.
Sziasztok
a 15. ei motorozás szerintem elmarad mert még hózáport is mondanak és főleg azért is mert nyíregyházán lakom,és a többiek sem készülnek semmire sajnos:(
őőő lehet hülyeséget mondok de hátha be jön...
Próbáltad úgy hogy egy feszstabil iccét beteszel a 12V-os ágban?
Mert ha jól értem akkor meg rántja és utána töltés mikor meg nő akkor csinálja jól. Tehát ha bestabilizáljuk akkor nincs ingadozás és elméletileg jól fogja csinálni.
A másik mikor szereltem az üres visszajelzőnek van egy reléje jobb hátul. Nem lehet hogy neked azzal van a gond?
nem nem ! Nem ezt kell mondani hogy nem profi... a profik is valahogy el kezdték. Képen 100% menetközbe meg ki látja max te. De szerintem ha van is hiba csak akkor találja meg az ember amikor keresi... De azt meg a gyárin is talál mert kihozod a szalonból
2X-er rá ülsz és össze karcolja az ember.
1 biztos eddig nekem annyira nem tetszett de így nagyon szép kis motor lett ötletesen van megcsinálva!
Bár fészbúkon páran már látták, de végül ilyen lett.
Természetesen nem profi munka, ennek ellenére büszke vagyok magamra .
Még hiányzik a gyári suzuki matricázás, azt még le kell gyártanom,
viszont ahhoz már csak egy kis türelem kell... meg idő...
Ha ráadsz +60 wattot a rendszerre, esik pár tized voltot a feszültség -még autónál is-. Itt amíg rá nem szabályoz a fesszabályozó, az elég a fokozatjelzőnek. Én sem értem miért, de ez működik.
Úszóházakon van leeresztőcsavar. Eregesd le belőlük a benzínt (hosszú csillagcsavarhúzó), aksi bal oldalánál kösd le a vastag fekete kábelt ami megy az önindítóra, ha ilyenkor nyomod a startgombot akkor a benzínpumpa telenyomja újra a karbikat (fel fogod ismerni a hangját). Érdemes még kiszedni a gyertyákat és kiszellőztetni a hengereket -berakod 6ba, és teljes gázzal tolod egy kört az udvaron-.
Sziasztok, Keresek: Idomcsavarokat és gumialátét kb 5db. pótlásnak - ülés alatt amibe bele cuppan az idom pucája - az a kör alakú gumiágy. Index és az idom közötti gumiágy. Ha valakinek van, kérem jelezze - vagy ha van ötlet - azt is szívesen veszem..
Ma meg csináltam az fokozat számlálómat!
Nem egy könnyű móka de tetszetősen teszi a dolgát!
Hibái:
az egyik az hogy 1 és 0 az szívességet tesz hogy működjön indulásnál.
Ez alatt azt értem hogy indítás N be = 0 ez megy szépen be teszi az ember 1be nem történik semmi... Elindulok 2 azt már szépen számolja végig. Visszafelé 2 ből 1be kereszteződésnél tuti mondón ki jelzi az egyest. Ha üresbe teszem ilyenkor már 0-zza a dolgokat. majd újból 1és itt van a ha hogy vagy vagy! 10-ből 6-8 szor csinálja hogy ki írja az 1-es. ( nem szenzor gond van mert a többinél vissza váltásnál pöpecül számol)
A másik ami negatívum hogy 7, 8-at is számolja :S így ha alacsony fordulaton sikerül 2 váltani akkor el csúszik a számolás :S
Tudom én vagyok béna de 1X sikerült ma össze hoznom...
de ha csak 6 ig lenne akkor a végénél megint jól jönne ki a dolog!
Imi nem tudom meddig jutottál vele de 0ás néha nekem is kicsit késik de ez ilyen 2-3mp
Széles utat majd rakok fel képet is mert a Imi módszere 400ason nem jó sajnos!
Szevasztok!
Na megvan a gép! mint írtam RF900 ma reggel elhoztam nagyon kellemes és gyönyörű. Brutális az erő benne de könnyebb vezetni és sokkal kényelmesebb mint a nagy robogómat! Képeket később dobok fel! Isteni!
Szerintem nincs gyújtás. Először megnézném, hogy van e szikra minden hengernél. Ha van, akkor lépnék tovább a karbik felé. Ott először ellenőrizném, hogy egyáltalán folyik e benya a tankból. Ha igen, megy e a pumpa. Szóval, az alapoknál kéne kezdeni, és szépen, következetesen haladni előre.
Helló!
Lehet én vagyok süket de nem hallok semmilyen kattogást ami ne lenne normális! Ha menet irány szerint jobb oldalról peregő módon kattog a relé akkor az indító reléd lenne oda! De akkor nem is tekerne az önindító.
Ha az aksid tutira jó véleményem szerint amit írtam az megoldja. nekem az indítása üresnek tűnik mint ha nem lenne benzin. Viszont nagyon ne gyilkold mert az indító relé szeretettel meg pusztul a sok nyektetéstől...
Nekem kicsit az az érzésem nincs benzin ha pedig van szaga pár indítózás után akkor meg egyértelműen gyertya pucol és indít!
Ismét én vagyok, és még mindig nem sikerült elindítani a motorom . Őszintén megmondom, hogy idő hiányában még nem engedtem le az üzemanyagot és a gyertyákat sem vettem ki. Egyedül az akkumulátort töltöttem fel. Készítettem egy videót a motor indításáról. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e valakinek ötlete miért adja ezt a fura hangot, és mi ez a kattogás?
Ha valóban gyertya miatt vagy az üzemanyag miatt van ez a hang akkor már megyek is és megcsinálom amit kell, csak azért kérdeztem meg újra mert gondoltam így látható és hallható a problémám.
Sziasztok. ma megtörtént amitől tartottam. álltó helyében felborult az Rf a garázsban bent sem voltam. bal oldali index tropa. vennék egyet!
van valakinek ötlete?
Én rfklubbra felraktam egyet utat amit Red javasolt meg szerkesztve.
Viszont én sajnos még nem tudom hogy részt tudok e venni :S
Eléggé beütött a krach...
Max ha nem Debrecen felé vesszük az irány...
ha esetleg valakit érdekel egy Tata meg egy kicsit feljebb és lefelé egy kört...
de nekem még a jövő hét meg hozza hogy mi meg hogy lesz.
Hátul az a relé a gyújtásé, rá vannak kötve a feltételkapcsolók mind. oldalsztender, sebváltóüres, vészleállító, gyújtáskapcsoló.