Szia!
Elsőre bocs hogy ezt mondom de minden olyan dolgot el követtél ami nem helyes! ( Saját véleményem többiek van aki nem osztja ezt)
Télen soha ne tedd el úgy hogy októbertől márciusig rá se nézel. Ezek nem mai kecskék az élet meg viselte hisz használjuk őket! Én havonta egyszer minimum beröffentem és nekem soha nem volt gondom a motorral se aksival se azzal hogy induljon tavasszal! Hozzá teszem hogy ehhez meg lett előtte csinálva minden karbi rend berakva új gyertya ami azóta futott 12e km-t semmi baja! (bocs a litániáért)
Én ezt tenném és mennie kellene!
1 Akksi feltölt
2 Benzin fulra le, tisztát neki javaslom hogy 2-3L valami kicsit magasabb oktános benya ez nem feltétlen kell de friss legyen!
3 Gyertya ki kiéget pucol ( Ezzel se fognak a barátaim egyet érteni de akkor is kell)
Szépen össze rakod szívató fullra és indítsd. Itt ülj rá hogy rendesen mint ha mennél vele úgy álljon.
Ha ősszel ment a motor jól fogyasztott nem volt vele gond akkor ezek után mennie kell!
Aki nem ért vele egyet én elfogadom!
De én ezt a téli leállásos mókát nem értem.
Nekem 400RF-el ez 4. szezonom ezzel a módszerrel soha nem volt gond tavasszal! Elsőre mindig indult tény hogy volt amikor kicsit kellet tekerni de akkor is előre röffent mindig!
A hideginditó spray nagyon hasznos dolog, semmit sem kell bontani, egyedül az ülést. De azt az akksi miatt amugyis. Pár mp fújás és indulnia kell. Max megismétled. Az enyém sem szeret ilyenkor indulni, de igy a második fújásra indult.
Sziasztok RF kedvelõk!
Jó pár éve jàtram itt utoljára, de ha megengeditek feltennék néhány kérdést amikre kétségbeesve keresem a válaszokat. Elõre szólok, hogy ugyan 3-4 éve motorozok mégsem értek a műszaki dolgokhoz. Minden év elején amikor először próbáltam beindítani a motort nehézségekbe ütköztem, volt hogy tavaszra az akkumulátor teljesen kiszáradt, volt hogy leégettem az önindítót stb... Mindig a szervízzel kellett indítanom az évet. Ma próbáltam először indítani (szivatoval is), de nem robbant be az üzemanyag. Gyújtas van, az akkumulátort egy hónapja ellenőrizték utoljára a munkahelyemen, és azt mondtak teljesen jó. A teli időszakban egyszersem próbáltam indítani sajnos. Nektek is így indul év elején a motor? :( Tudnátok mondani pár ötletet amit ellenoriznem kellene? Az uzemanyag ami a tankban van, azt meg tavaly tankoltam bele. Jó lenne ha be tudnám indítani egyáltalán, hogy legalább a szervizbe eljussanak, mert sajnos aktuális a gumi csere és műszaki vizsga is. A segítő válaszokat előre is köszönöm.
Végül ilyesmi lett, mostanra kész az összes idom.
Azért képen sokkal szebb mint valóságban, közelről kijön, hogy nem
fényező csinálta, de elégedett vagyok magammal .
A küzdelmeket a dugulásra értem! Nekem 3hónap volt mire ki pucolta a szesz a rendszert és nem kellet hetente karbit pucolnom, meg benzin szűrőt cserélni. ( Autóról van szó)
Én festem, úgyhogy eddig 3 flakon jeges tea, meg a hozzá tartozó grillhús.
De nem is profi munka ám, egy fényező eret vágna magán ha látná mit művelek .
Ahhoz képest, hogy életemben másodjára festek, ahhoz képest viszont baromi elégedett vagyok magammal .
Hát... a fúvókák megvannak, az előgyújtás tárcsa megvan, csak össze
kell raknom, és beletölteni egy kis alkoholt...
Annyira nem nagy küzdés.
A karbi hangolás meg megint csak nem nagy küzdés, ugyanis mint
tudjuk két helyen állítható a karburátorunk, és ennyi.
Ha nem megy, nem megy... az előgyújtás tárcsát benne hagyom,
azt ha benzinnel használom, akkor sincs gond, több lóerőm lesz tőle, ennyi...
Szóval küzdeni nem akarok, fúvókákat meg nem fogok venni megint,
ha nem elég neki a kb. +25%-kal nagyobb fúvókázás, akkor marad a benzin.
Ebayen találtam gyári, új tükröt, jó áron, párban!
Illetve lábtartót is vagy kompletten, vagy csak a gumit.
Onnan lesz rendelve.
Köszi azért a segítséget! :)
Hát van amiben igazad van. De tükör kínai van 6000Ft ért az úgy is néz ki. Ez azért kivitelben kicsit komolyabb mint kínai barátaink által hekkelt valami. 3.éve van fent nem kotyog a tükör lap a müanyag házban... és bizony 170nél sem csukódik be. Szóval talán ennek a tükörnek ezért ennyi az ára.
Lábtartó hát ha azt nézem hogy bontva akartak 5e egy párat adni akkor szerintem úgy hogy új nem is rossz. Főleg hogy az enyémen még valószínűleg az eredeti van.
Köszönöm a linkeket, elmentve.
Most nem azért, de egy kibeb.szott lábtartó miért 5600/db? :( Ezt a lehúzást.
A tükör is egy műanyag, fröccsöntött sz.r, egy 20 forintos tükörlappal és az is 6000/db.
Elkeserítőek a motoralkatrész árak....
Elsőre bocs hogy ezt mondom de minden olyan dolgot el követtél ami nem helyes! ( Saját véleményem többiek van aki nem osztja ezt)
Télen soha ne tedd el úgy hogy októbertől márciusig rá se nézel. Ezek nem mai kecskék az élet meg viselte hisz használjuk őket! Én havonta egyszer minimum beröffentem és nekem soha nem volt gondom a motorral se aksival se azzal hogy induljon tavasszal! Hozzá teszem hogy ehhez meg lett előtte csinálva minden karbi rend berakva új gyertya ami azóta futott 12e km-t semmi baja! (bocs a litániáért)
Én ezt tenném és mennie kellene!
1 Akksi feltölt
2 Benzin fulra le, tisztát neki javaslom hogy 2-3L valami kicsit magasabb oktános benya ez nem feltétlen kell de friss legyen!
3 Gyertya ki kiéget pucol ( Ezzel se fognak a barátaim egyet érteni de akkor is kell)
Szépen össze rakod szívató fullra és indítsd. Itt ülj rá hogy rendesen mint ha mennél vele úgy álljon.
Ha ősszel ment a motor jól fogyasztott nem volt vele gond akkor ezek után mennie kell!
Aki nem ért vele egyet én elfogadom!
De én ezt a téli leállásos mókát nem értem.
Nekem 400RF-el ez 4. szezonom ezzel a módszerrel soha nem volt gond tavasszal! Elsőre mindig indult tény hogy volt amikor kicsit kellet tekerni de akkor is előre röffent mindig!