Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudna valaki segíteni?
Sziasztok! Olyan gondom van a motorommal (Suzukirf400r 1997 változó szelepvezérlésű), hogy üzem-melegen leállítom és rögtön utána nem indul el újra (szikra sincs), 5-10 perc várakozás után ismét tökéletesen indul.
köszi,nézek bontóba,de esetleg ha valaki bont itt írjon rám,köszi
Vidd el műanyaghegesztéssel foglalkozó szerelőhöz. Rak rá pöcköt.
Hali! Külön ajtót szerintem nem fogsz találni! Bontóba egybelévő 10-15e ig szokott lenni...
hali
nem tud valaki RF400hoz elöl ami van kis tároló ajtót?
aminek nincs letörve a pöcke!
Szia, Tudom rég volt feladva a hirdetés, de csak megkérdezem esetleg meg van még a csomagtartó?
Ez viszont nem vezérmũlánchoz való.
Sziasztok
Én magamnak nitteltem, de célszerszámmal. Addig kutattam amig nem adott v.ki egyet kölcsön, de még így sem leányálom! Lehet v.melyik motoros oldalom olyan nittelőszemet venni amelyik csavaros. Kipróbáltam működik. Keresem a linket, de lehet a céges gépemen van, majd küldöm.
ha linkre rá mész ott mindent meg találsz, ha esetleg marad megválaszolatlan kérdésed írj nyugodtan még és válaszolok.
Saját gyártású? Ár?
Ha 20 - 25 cm. magas, akkor nem olyan alacsony az. Mondjuk nem egy emelő állvány, de nem is kerülhet annyiba.. Nem bánnám, ha otthon lenne egy ilyenem..
Csak ez még mindig alacsony.
A gurulós állvány nagyon tetszik - na ezen lehet kiválóan szerelni.. tetszik
Márcsak ebből gondolom.
Szerintem meg menet van a keret két oldalán, és két oldalról összeszorítva a lengővillatengelynél. Méretre esztergált papucs két oldalt, és már szoríthat is a menetes orsó.
Köszi a választ - ezek szerint teljesen keresztül van hidalva egy csővel.. erre nem gondoltam..
Szia

Köszi a segítséget majd összedugjuk a fejünket haverommal meglátom mire jutunk:)!Allannal beszélek szerintem most cserélte Ő is!
Mégegyszer köszi!
Mivel tudom hogy Apukám is olvassa a fórumot, így alábbi hozzászólásom
többesszám első személyben olvasandó .
(Mivel ketten szenvedtük össze a szemet.)
Szia !

Nem eszik olyan forrón a kását. Azt a szemet el is kell tudni nittelni.
Kell hozzá célszerszám, ha rendesen meg akarod csinálni.
Mi is vért izzadtunk mire elnitteltük a nittelő szemet.
És azt is hozzá kell tennem, hogy a végtelenített láncot előtte szét kell vágnod.

Szóval csak saját felelősségre állj neki, és csak akkor ha van hozzá szerszámod.
Segíteni nem tudunk, mert könnyű elrontani és utána nem szeretném ha szájhúzás lenne belőle.

Nekem sem volt életem legnagyobb élménye a vezérműlánc csere,
nem is vagyok büszke a megoldásra, amit meg aztán végképp nem
fogok publikálni semmilyen módon.
Én bíztam magamban, tudtam mire számítsak, ha leesik a szem,
csak saját magam okolhatom.
Én úgy oldottam meg hogy a hátulját emelőre raktam az elejét meg felkötöttem a nyaknál!