Csavar akkor is ott van. Ahhoz rögzíted a lemezt, meghajtogatod, ráragasztod a mágnest, megnézed a végpontokat, kétoldalas ragasztó az érzékelők alá, belül lemezheveder, gyorskötöző, aztán kész.
Szia Imi!
Van egy rossz hírem... A fokozatkijelző ( Motorodba kell keresni a hibát valószínűleg)
Teljesen jól nulláz. Ahogy mondtad a kék kábelbe van bekötve az üres.
Nagyjából kész is van. A mágnessel meg az érzékelőkkel küszködök kicsit. Amúgy pöpecül nulláz...
Meg találtam neki egy tökjó helyet legalább is nekem tetszik...
Igen, ma méregettem - meg kell mondjam a láncvédő van legközelebb a gumihoz kb. 1 ujjnyi a jelenlegi 160-as- nál, érdekes nem is a lánc. Szóval eléggé ki van számolva - felrakva épp hogy elfér a 170-es reményeim szerint. Egyébként méregettem a gumi szélességét - nagyon kevés különbség van a 160-as és 170-es között. Na de ha felkerül a felni festés után - akkor kiderül..
Megvettem - pont olyan amit felraktál. Elég állapotú és nincs felkeményedve. Előre veszek vmi jobbat - ezt a szezont kibírja. Egyébként 12-re mondták és 8e.-ért elhoztam.
Helló!
Roadot ne vegyél... szemét egy gumi! Lassan melegszik hamar hűl... Esőbe eddig nem volt gondom vele de pl esőben ki hűlt az előtte üzem meleg gumi, míg sport ugyan kicsit gyorsabban kopott de esőben is meleg volt tuti tapadással sokkal hamarabb be melegszik... (A sport nekem elöl van hátsóban nem próbáltam még)
Sziasztok, Kérdésem, hogy ha 160/60 helyett 170/60 kerül hátra - az nagy problémát jelent? Michelin Pilot Road -ot veszek használtan - de jó állapotban.
Ismét köszi,akkor megyek szerzek előbb nitt szeget utána veszek láncot:)!Utána megnézem valahol hogy tudom kicserélni magamnak!
Ha tudtok segíteni ebben is azt is megköszönöm!
Ez így van. Sajna egyikhez sem adnak szemet, sőt, nem is mindegyikhez van, ha jól tudom. Red által javasolt MORSE-hoz van. Nem drága, ezerx ft, ha jól emléxem, csak a beszerzés nem egyszerű.
Ha tudod milyen típus kell, akkor ajánlom a MORSE-t.
Az 1.2-esben tavaly cseréltem mert úgy 1 centit lógott, MORSE-t
vettem, mert ahhoz tudtam szerezni nittelő szemet.
A vicc az, hogy az enyémben gyárilag MORSE lánc volt, nem DID.
Sziasztok!
94 es 900 as RF emhez szeretnék vezérműláncot de 8-12 ezer forintig mind did es és nem tudom melyik lenne jobb!
Tudnátok segíteni?Köszi Norbi!
A hirdetéssel kapcsolatban még , hogy meg találsz facebook-on
Pataky István lakhely Mikepércs. A profil képem egy motoron ülök.
A fotó albumaim között van egy Suzuki rf400 album. Ott részletesen le vannak fényképezve a főbb alkatrészek ha érdekel valakit.
Sziasztok eladóvá vált motorhibás "főtengelyes" Suzuki rf400 tipusu motorom. Egyben 140.000 vagy darabokban. Érdeklődés e-mailben,
Képeket is tudok küldeni. patakyistvan@freemail.hu
Nekem fordítva van rudazat...
Meg kell néznem hogy el fér e így
Van egy rossz hírem... A fokozatkijelző ( Motorodba kell keresni a hibát valószínűleg)
Teljesen jól nulláz. Ahogy mondtad a kék kábelbe van bekötve az üres.
Nagyjából kész is van. A mágnessel meg az érzékelőkkel küszködök kicsit. Amúgy pöpecül nulláz...
Meg találtam neki egy tökjó helyet legalább is nekem tetszik...
az újabb lehet már jó.
Roadot ne vegyél... szemét egy gumi! Lassan melegszik hamar hűl... Esőbe eddig nem volt gondom vele de pl esőben ki hűlt az előtte üzem meleg gumi, míg sport ugyan kicsit gyorsabban kopott de esőben is meleg volt tuti tapadással sokkal hamarabb be melegszik... (A sport nekem elöl van hátsóban nem próbáltam még)
Ha tudtok segíteni ebben is azt is megköszönöm!
Az 1.2-esben tavaly cseréltem mert úgy 1 centit lógott, MORSE-t
vettem, mert ahhoz tudtam szerezni nittelő szemet.
A vicc az, hogy az enyémben gyárilag MORSE lánc volt, nem DID.
94 es 900 as RF emhez szeretnék vezérműláncot de 8-12 ezer forintig mind did es és nem tudom melyik lenne jobb!
Tudnátok segíteni?Köszi Norbi!
Pataky István lakhely Mikepércs. A profil képem egy motoron ülök.
A fotó albumaim között van egy Suzuki rf400 album. Ott részletesen le vannak fényképezve a főbb alkatrészek ha érdekel valakit.
Képeket is tudok küldeni. patakyistvan@freemail.hu