Az RF mindenhogyan szép .
Azon a motoron látszik, hogy nem egy tervező törte rajta a fejét, hogy
hogyan lehet időt álló és jellegzetes vonalakat teremteni.
Részletesen van kidolgozva, harmonizálnak a vonalak, nem csak úgy
rajzoltak egy motort két kerékkel meg némi idommal.
Nagyjából mindegy milyenre fested, egyszínűen a legszebb, de ott
a 900 széria gyári festése, ami még jobban kihozza a motor vonalait.
Namost adott a Banditom, amin nem küzdött ennyit a tervező,
gondolom ki volt adva, hogy márpedig kell egy S-es orridiomos
Bandit, faragjatok rá gyorsan valamit az N-es naked változatra.
Kb. körbenéztek a piacon, húztak pár vonalat és ráhegesztették.
A vicc az, hogy még így is vannak rejtett értékei az orridomnak,
ami a szintén hasonló érzetű hozzáállásból adódóan nem lett
kiemelve semmilyen stílusos festéssel, még külön kiadás erejéig sem.
Azt a kevés "gondolatot" is lemázolták, ráadásul szerintem a
lehető legundorítóbb színekkel.
Gesztenyebarna-metál, nagyon sötétzöld metál, grafitszürke metál,
és végül fekete metál... na puff... semmi fantázia.
Ezzel szemben ott van egy-két GS500F, vagy további 1200 széria,
vagy akár a GSX1400, aminek volt stílusos gyári festése...
Amúgy mostanra a "piros" fixálódott, a BMW Calypso Red színe lesz
az alap, és metál fehér (vagy gyöngyház fehér) lesz a keret szín.
A minta is megvan, már csak a fizikai kivitelezés előtt áll egy csomó kérdőjel .
Látom nem érted! :
Ha külön tápra kötöm a fokozatjelzőt, de nem kapcsolok gyújtást a motoron, akkor váltó üresbe kapcsolásakor nulláz a ketyere is.
De ha ráadom a gyújtást a motorra, akkor már nem veszi rendesen észre a sebváltó üresbe tételét és nem nulláz csak kis idő múlva.
Ha most a váltótól jövő kék vezetékbe sorba kötök egy relét, az elvileg kapcsolni fog. És annak a vezérelt körére kötöm a fokozatjelző nullázó vezetékét és testet.
Van ötletem ha itt is gond lesz... hétvégén meg csinálom...
Viszont ha gyújtáson csinálja kösd aksira atápot és relével kell vezérelni hogy gyújtás után kapcsoljon. Mert akkor nem a nullázó testével van a baj...
Nem tudom, hétvégén Debrecenben láttam egy Ducati -t, gyönyörű piros volt. Asszem maradok a teli pirosnál.. A matrica szálhúzott fém hatású, na apám az kva jó.. Nekem is ilyen lesz eccer remélem..
Gyújtás nélkül nulláz rendesen, csak pont a gyújtás zavar be neki és nem nulláz miatta rendesen. Relé berakáshoz én is a jobb idõt várom de midenképp megpróbálom.
Ohhh köszi! Az meg volt csak mivel üresbe volt és testre nulláz így gyújtás nélkül is lelőtte
:)
Na akkor böszméskedtem egyet :D
Mindegy hó miatt most nincs kedvem bütykölni de hétvégén beépítem.
Na hát akkor hajrá. Kíváncsi leszek rá... Én még mindig nem tudtmam rá szánni magam hogy neki essek ... :S Pedig kellene mert amit eddig meg csináltam rajta szerintem jó lett rajta...
Az elképzelés az piros-fehér, hasonló mint a CB1300-as.
De ha még az idomok és a tank jó is lesz, akkor is marad a váz, amit
idén biztosan nem fényezek le, tehát nem lesz teljes a kép.
Viszont az előző festés színét már nagyon nem bírtam ,
most meg már egyébként sincs visszaút .
Üdv Urak, Hölgyek!
Még igaz odébb van kb 1 hónap... De az érdeklődés elég karcsú ötlet stb terén...
Így aki gondolja az csatlakozzon és adjon tippet hogy merre hogyan mit! március 15.kei kairika
Sziasztok kellene egy kis segítség...
Tegnap neki álltam a fokozat kijelzőmnek,de nem találtam meg a blokkon az üres vissza jelző gombáját... Műszerfalból meg nehéz a buli mert digites és nem úgy van hogy csak meg keresem az izzót...
Valószínűleg vak vagyok és azért nem találom :)
Nem ilyenek. Mindkét dugónak egyformán, könnyen kell mozognia. Alaposan járasd be mindegyiket, amíg jó nem lesz. Ha így hagyod, jelentősen csökken a fékhatás.
Hali.
Végre sikerült szétszednem az első fékeket, vagy belegyógyultak a csavarok vagy izomból lett meghúzva. De nem ez a kérdés... Az elsőfékek dugói közül az egyiket szinte kézzel visszatudtam nyomni, a másikat csavarral is nehéz volt. Gondolom ez igy természetes. Mindkét oldal ilyen. Jellemző, hogy ilyenek?
Az utolsó mondatommal azt akartam kifejezni, hogy mivel Te nem
nyúltál hozzá, így csak valamilyen negatív változás következhetett be,
míg az én esetemben ez "ütemezett probléma".
Azon a motoron látszik, hogy nem egy tervező törte rajta a fejét, hogy
hogyan lehet időt álló és jellegzetes vonalakat teremteni.
Részletesen van kidolgozva, harmonizálnak a vonalak, nem csak úgy
rajzoltak egy motort két kerékkel meg némi idommal.
Nagyjából mindegy milyenre fested, egyszínűen a legszebb, de ott
a 900 széria gyári festése, ami még jobban kihozza a motor vonalait.
Namost adott a Banditom, amin nem küzdött ennyit a tervező,
gondolom ki volt adva, hogy márpedig kell egy S-es orridiomos
Bandit, faragjatok rá gyorsan valamit az N-es naked változatra.
Kb. körbenéztek a piacon, húztak pár vonalat és ráhegesztették.
A vicc az, hogy még így is vannak rejtett értékei az orridomnak,
ami a szintén hasonló érzetű hozzáállásból adódóan nem lett
kiemelve semmilyen stílusos festéssel, még külön kiadás erejéig sem.
Azt a kevés "gondolatot" is lemázolták, ráadásul szerintem a
lehető legundorítóbb színekkel.
Gesztenyebarna-metál, nagyon sötétzöld metál, grafitszürke metál,
és végül fekete metál... na puff... semmi fantázia.
Ezzel szemben ott van egy-két GS500F, vagy további 1200 széria,
vagy akár a GSX1400, aminek volt stílusos gyári festése...
Amúgy mostanra a "piros" fixálódott, a BMW Calypso Red színe lesz
az alap, és metál fehér (vagy gyöngyház fehér) lesz a keret szín.
A minta is megvan, már csak a fizikai kivitelezés előtt áll egy csomó kérdőjel .