Szerintem a leömlőket hagyd a csudába... az hagyján, hogy az RF
idomos és semmi értelme velük szórakozni, de még annyira burkolt is,
hogy szinte alig látszik a leömlőkből bármi is.
Marha nagy macera tisztán tartani, hidd el, a banditon épp eleget kell
buzerálnom... csak ezen muszáj, mert látszik.
Az indítási problémád pedig szinte biztos, hogy az akku okozza.
Lehet még öreg gyertya is. Nekem minden alkalommal mikor elkezdett
halódni a gyertya, indítási gondjaim keletkeztek, de akkor tekerte
rendesen az akku, nálad meg ahogy írtad is, csak kattog...
Vegyél másik akkut, lehetőleg márkásat (Yuasa).
Eddig én is kínai párti voltam, mert sokkal olcsóbb volt mint a Yuasa,
és rendszerint 2 évet kibírtak. De mostanában egyre többet hallom,
hogy a motobatt és társai feladják 1 év után, ráadásul az áruk is
felkúszott... én még anno 6k-ért vettem az RF-be, és 15 volt a
yuasa. Most Yuasát is kifoghatsz 10-12k körül, a motobattok meg 8-9...
December közepén simán beindult. Most nem akart, a végén már csak kattogot. Mondjuk nyáron is csinálta, hogy párszor rá kellett nyomni, hogy indítson.
Az első keréknél, azok a porvédők mindkét oldalt vannak? gondolom..
Illetve a leömlőkkel mit lehetne csinálni, mármint a rozsdával...
Ha viszont halott az aksid, akkor hiába töltöd. Ez nem személykocsi aksi. Inditózás közben mérjed mennyire esik le az aksi feszültsége! Legjobb lenne egy jó kölcsönaksival próbálkoznod.
Hm... nekem is lassan neki kell állnom a motornak.
Végül a kihajtótengelyhez nem nyúlok, de a kuplunglamellákat, a
kuplung tűgörgős csapágyat és a két kihajtó oldali szimeringet
megrendeltem.
Majdnem féláron, mint amennyiért itthon rám akarták sózni ezeket.
Már csak érjen ide és a "ki nevet a végént" is én nyerem .
Aztán csak olaj, fékcsövek és gyertyák vannak hátra...
Ma volt több lehetőségem figyelni a fokozatjelzőt. Ha kuplung nélkül gyorsan pakolom felfelé, akkor nem mindig húzom ütközésig a váltókart és nem számolja a váltást. Azt a szenzort közelebb kell majd tenni a mágneshez. Lefelé mindig meglátta ahogy kell.
Nullázás meg hol működik hol nem.
Letsgoén próbálgatva nem a kábelkötegre csatlakozás zavarja a dolgot, hanem ha ráteszem a gyújtást. Gyújtás nélkül, csak a fokozatjelzőt rákötve az aksira, bekötve a sebváltóhoz a nulla kábelt működik rendesen.
Ma már hidegebb volt mint tegnap. De belekerült az idei első száz kilóméter.
Megvolt az idei év utolsó 100 kilómétere. Találtam Új RF tulajt Szombathelyen Reklámoztam neki a fórumot, majd meglátjuk.
Holnap jöhet az első tankolás és a 100 kilóméter!
Neked is boldog új évet!
1 töltsd fel az aksit
2 próbáld ki jó aksival (ami nem a sjátja)
3 ha ezek után sem jó akkor valószínűleg indító relé a probléma!
az első kettő szokta ezt a hibát megoldani emlékeim szerint ezt a hibát többen írták régebben 90%-ba aksi csere vagy töltéssel megszűnt a problem
Sziasztok. Először is Boldog Új Évet kivánok mindenkinek.
Másodszor, aki szedett már le 600 rf-ről önindítot, honnan kezdjem bontani? Ma 3 percig csak kattogott mire indított...
a másodikon a GeorgeDesign-ne, én eddig velük csináltattam a felnimet!Egyébkén szerintem most is vele fogom, csinál tervet e-mailbe el küldi és segítőkész nagyon minden nyűgét baját megpróbálja megoldani az embernek! Mivel én nem tucat mocit szeretnék nekem egyedileg lesz megcsináltatva.
Már tervet el küldtem neki! ők egy picit drágábbak de én még nem csalódtam benne!
Megtaláltam régi levelezésemet!
Szóvla a motoron évő összes gyári matriica 1 szinből szegély nélkül 5000Ft
a csík + szöveg az 2000Ft
Elég régi az árajánlat kérésem de ha minden igaz nagyon nem változott!
idomos és semmi értelme velük szórakozni, de még annyira burkolt is,
hogy szinte alig látszik a leömlőkből bármi is.
Marha nagy macera tisztán tartani, hidd el, a banditon épp eleget kell
buzerálnom... csak ezen muszáj, mert látszik.
Az indítási problémád pedig szinte biztos, hogy az akku okozza.
Lehet még öreg gyertya is. Nekem minden alkalommal mikor elkezdett
halódni a gyertya, indítási gondjaim keletkeztek, de akkor tekerte
rendesen az akku, nálad meg ahogy írtad is, csak kattog...
Vegyél másik akkut, lehetőleg márkásat (Yuasa).
Eddig én is kínai párti voltam, mert sokkal olcsóbb volt mint a Yuasa,
és rendszerint 2 évet kibírtak. De mostanában egyre többet hallom,
hogy a motobatt és társai feladják 1 év után, ráadásul az áruk is
felkúszott... én még anno 6k-ért vettem az RF-be, és 15 volt a
yuasa. Most Yuasát is kifoghatsz 10-12k körül, a motobattok meg 8-9...