Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 kérdésem lenne? esetleg Rf klub póló nem került legyártásra?mintha a fórumon valakinél láttam volna egyet de már nem emlékszem hol. másik kérdés az Rf klubbon regisztráltam és a klubtagok menühöz kér kódot amivel úgy fest én nem rendelkezem. érdekes lehet számomra az a menüpont vagy inkább ne érdekeljen?
Szomorúan tapasztaltam, hogy a népítéletek között igen kevés az Rf vélemény. Még a 400-as (11) hagyján de a 600-as(4) 900-as(0)! kategóriák igen karcsúak!

http://nepitelet.hu/motorok/su...
Ha képeket tudnál feltölteni, mennyire-hogyan eszi a gumit, hogy néz ki a motor oldalról, stb. Többet tudnánk hozzászólni a dologhoz.
Az elektromos probléma (pedig francia) nem jellemzô sokkal inkább pár mûanyagalkatrész öregszik és törik el.ami szerintem még fontos,hogy ne kannázz ismeretlen gázolajjal. nekem valamiért néha leállt amióta kúton tankolok nincs ilyen gondom. olajcsere 15000km nem 30000km ne sajnáld tôle, a motort ne mosd le mert hajlamos az elektronika beázni!
Szerintem vagy nincs egy vonalban az első és hátsó kerék, vagy az első teleszkópok nem párhuzamosak, esetleg valamelyik görbe, de lehet, ferde a váz a villanyaknál, vagy vetemedett valahol.

Jót nem jelent a kopás, az biztos.
Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem.
Húz a gépem balra és eszi az első gumi egyik oldalát. Mitől lehet?

Koszi
szia!az igen... nagyon nem terlgetem a fogyasztás miatt. Bar nagyon tetszik hogy ugrik meg szedi a talpát elég szépen. Ebben 92700 km van és valos 2006ba 32e volt benne 2009ben 65e szoval kb jo nak tunt ugy hogy meg vettem.

Elektromos gondod mennyire volt, van?
csak a Dci. Az enyém 22.dci Renault Espace III. 358.000km-van benne és még mindig tökéletesen szuperál! A turbóra nagyon figyelj hagyd kicsit visszahűlni!
Szia! Már van helyette! Egy kombi Renault lgaunát vettem2. generációs 1.9 DCi-s

Tetszik nagyon...
Hú de szép ez a Wartburg ! Szépen megcsináltad !

Mi lesz helyette ?
Valószínü egyéni probléma elõtt állok.
Sziasztok! nekem még nem jött meg a cucc. remélem, nálam nem lesz ilyen gond.

Imi akkor még nem működik 100%osan?

Nekem meg csúszik a motor felújítás projekt! Autó vásárlásra adtam a fejem!
Ja tudom, hogy nem ide illik de ha valaki tudtok eladó a régi gép:
link
Imi!

Nem tudom, hogy csinálod, de rakj rá egy akkutöltőt, és úgy próbáld. Ha így jó, nem kell tovább keresni. Töltsd fel, aztán próba. Lehet, gyengus már az akksi, és amikor rádugod a csatit, az üresjelző lámpa miatt azon a vonalon nagyobb lesz a feszültségesés, és ez megzavarja. Akkutöltővel ez nincs.
Biztosan az a gond, hogy valamiért beesik a fesz azon a kábelen. Megmérni úgy tudod, hogy a multimétert rákötöd fixen az akku pozitívára, és mérsz az üres-kapcsoló kimenetén lehúzott csatival. Ekkor tuti akkufeszt kell mérned. Ha visszadugod a csatit, és beesik a fesz, akkor ott a gond.
Pedig a hiba ott lesz valahol. Nézd meg, hogy az oldaltámasz kapcsolójánál lévő dióda jó e.
Nekem majdnem egyértelmű, hogy ilyen gond van. Ha az a diófa rossz, akkor átengedi a 12V-ot, és ez betesz a másik diófák működésének is. Egyébként meg müxik rendesen, mert csak védelemnek van bent, de ebben az esetben megkavarja az elektronika működését.
Szóval, érdemes kimérni, hogy jó e.
Úgy mérd, hogy rádugod a stekkert, berakod nullába gyújtás alatt.
Akkor folyik "nagyobb" áram a null kapcsolón át, így tudsz mérni fesz különbséget. Ha van.

Ha stekkert lehúzva méred, akkor ha van is fesz különbség, akkor is nagyon pici lesz.
Ja és nullát váltásoktól nem ad ki sose ha nem kerül test a nullázó kábelre.
Tudja a cucc, hogy lefelé egyessel kezdődik, felfelé meg kettővel.
Dióda működik rendesen, mert letilt amikor kell. Ezt a feszültségkülönbséget majd még megmérem.4
Azér a kép látom segített!
Basszus, lehet rájöttem mi a baj... az előbb hülyeséget írtam,
mert most látom, hogy a stekker blokk felöli oldalára csatlakoztál.

Akkor tuti biztos az a baj, hogy nem ad tiszta földet a kapcsolód.

Mikor lehúzod a stekkert, akkor csak a fokozatkijelzőt tudja lehúzni
földre, csak azon a körön folyik minimális áram, ami minimális
feszültség esést jelent a neutrál kapcsolódon. Így működik.

Mikor visszadugod, nagyobb áramot tud lehúzni és valószínűleg annyival megemeli a nullázó "bemenetet", hogy már nem nullláz.
No, szerintem a következő van most nálad, amit ki is kellene próbálnod.

Az eszközöd úgy működik, hogy számol le és fel, valamint bárhol is
legyen, nulláz egyet, ha a neutrál kapcsoló lehúzza a bemenetét nullára.

Tehát, mi történik, ha széthúzod a stekkert ? Sose kap nullát, nem
nulláz. Miért működik ? Szerintem azért, mert nullázó nélkül is jó
ritmusban lépkedsz le fel. A le-fel léptetés során is sorra kerül a 0.
Azt kellene kipróbálni, hogy széthúzott stekkernél meg kell zavarni,
vagyis berakod a motort fizikailag 1-be, egy mágnessel fellépteted
2-be, majd ezután fizikailag berakod üresbe, majd 2-be.

Ha nem nulláz, viszont léptet egyet fel, akkor simán az van, hogy
tényleg nem kapja meg az üreskapcsoló földjét, mert hiszen széthúztad a stekkert.
Ez esetben viszont csak és kizárólag az maradhat, hogy összedugott
stekkernél az üreskapcsolódon túl nagy feszültség esik, nem adja meg tökéletesen a földet.

Én megmérném az üreskapcsoló kábelét az akku negatívjához képest is.
Ha ott van potenciál különbség (fesz.), akkor tényleg nem ad rendesen nullát a kapcsolód.

Lehúzott stekkernél meg azért működik, mert akkor a fokozat kijelzőn
átfolyó áram (aminek a földjét megadja), valószínűleg pici, és kisebb feszültség esik emiatt a tökéletlen kapcsolón.

És ez még fokozható egy árammérővel is, hogy ténylegesen más
áramok folynak-e....
Akkor a mociban van a hiba. Nézd meg, hogy a diódák jók e. Lehet, ott a hiba, és nem zárják el a visszáramot, ezért bezavar a rendszerbe. Nem tudom, a négyszázasba ilyen van e, ha igen, cseréld ki a diódákat, és próba.
A kék karikában lévő kék vezeték jön a váltó üresérzékelőjéről és az üresjelet vevő vezeték van rá kötve.
Lila körben van az előző vezeték stekkerpárja amin keresztül csatlakozik a kábelkötegbe.
Ha ezt a kettőt széthúzom, akkor tökéletesen működik a visszajelző, ha összedugom akkor késik a jel valamennyit ha odaér.
Zöld karika és a váz takarásában van a dióda ami figyeli a sztenderkapcsolót és a sebváltó üres jelét.
Megoldás lenne ha lehúzom a stekkert és felhajtott pozícióban rögzítem a sztenderkapcsolót. Viszont akkor nincs neutral lámpám és kint maradt sztenderrel is el tudnék indulni. Akkor inkább késsen a jel.
Most látom a képeket. A piros vezetékre mit kötöttél a kék rövidzárral? Mert én pont a napokban jártam úgy, hogy hiába préseltem össze rendesen, mégsem volt jó érintkezés. Maradt a forrasztás. Azóta jó a dolog.
Ezt most nem értem .
A lehúzás mit jelent? A kábel lóg a levegőben? És úgy müxik?
Vagy lehúzod, és közvetlenül rárakod az akku negatívjára?