Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg ha valakit érdekel... 160/60 bt20-as. Nagyobb lett feltéve, nincs semmi baja. occsóért
Mármint te is karbiszinkronra készülsz?
ez akart lenni
hello Imi! kösszi még a múltkori segítséget! igazad volt, egyben tényleg sokkal könnyebb lekapni az egész hátulját a motornak
helló Imi!
4X1
6X1,5
7,5X1,5

Ezek a méretek teljesen jók az enyémbe!


Viszont tegnap mentem 15 km-t és mikor alapjáratom jár a gép olyan mintha kifogyna a karbiból a benya lehet hogy kevés lett a benzinszint és nem tud utántölteni rendesen?Leáll!
Vagy szinkron mindenképp kellene?Mivel megváltozott a benzinmennyiség így nagyobb pillangószelep beállítás szükséges?

A benzinszintek igazából jók mindegyik az előírt 46 felett 1 picivel kevés eltéréssel karbinként! CO csavarok 1,5 fordulaton!

És azok sem voltak összhangban!

Tanács?

szinkron vagy esetleg egyéb beállítás szükséges?
Közben csináltam egy szinkront, mert a hullámzó (lüktető) alacsony fordulat kezdett zavarni. Hullámzás nem tűnt el teljesen, de változott sokat a vákumkép.
Utolsó kulcsfordításra beállt az utolsó képen látható szintre.
Végülis mekkora "O"gyűrű méretek lettek jók?
Sziasztok!Gyurcsány papát idézzem "Igen megcsináltuk"

Kész a moci nem kellett szerelő nem kellett senki!Nesze neked 100.000es szerelő!

Olyan a gép mint a doxaóra!
De majd holnap délután kiderűl mikor újra indítom!
Most mennem kellett 1 kört elmentem földvárra tankoltam és vissza!
Itt próbáld meg: http://www.oring.hu/ Én itt vettem és mindent adtak. Ha nem vagy pesti szólj, és segítek
Felső villahíddal együtt le tudod venni, de a kapcsoló csatlakozója a tank alatt van. Na meg teleszkóp alsó hidban feszülése ellen alá kell emelni a blokk alatt. Kormánycsapágyat a villahíd alatt külön csavar fogja. Az nem fog elállítódni.
Nem tudom bezárni! Illetve néha sikerül, de nyitás is pár perc. Már agyonra fújkáltam, sokkal jobb nem lett. Leszerelve könnyebb lett volna.
Bezártad és nem tudod kinyitni? Vagy mi a konkrét probléma?
Ahhh, akkor inkább télen. Azért jó lett volna, ha csak rövid ideig áll. Azért köszönöm.
Az egybe jön le a villanyakról. De csak akkor állj neki, ha van időd szórakozni. Óvatosan megfúrni a csavarokat, aztán kihajtóval kiszedni.

https://www.google.hu/search?q...

Vegyél tárcsazárat, vagy U lakatot! Kormányzár nem sok mindenre elég sajnos.

http://auto.indavideo.hu/video...
Ez volt a másik amire gondoltam . A kormányzár részét külön esetleg leszedni? Mert az még mindig nem jó!
Azok szakadó fejű csavarok. Amikor a gyárban összerakják és meghúzzák , elszakad a szára a nyomatéktól hasonlóan mint a popszegecsé. Azért van bent a fejben az a kis csapdarab.
Hali.
Megtudná valaki mondani, hogy a gyujtáskapcsolót milyen csavar fogja. Úgy láttam, hogy torx. Lehetséges?
Helló ezt a sok hozzászólást szinte el sem tudom olvasni!

Na vettem O gyűrűket
2 helyzet van:
a tűszelepfészek mérete nem lett jó 07,50X1,5 vékony az átmérője lötyög a karbiban a szelepfészek ill nem illeszkedik bele teljesen.

nem kaptam 6,07X1,3 -ast csak 6,07X1,78 -ast gondoltam csak elbír ennyike tizedet oldalanként de nem bírta el.

Úgyhogy vadászom tovább!
Én is vettem "olaj-benzin álló"-nak tartott gumigyűrűt a helyi csapágy boltban. Majd beledobtam a benzinbe és néhány óra alatt a másfélszeresére dagadt.
Így bementem az Oringhez és vettem VITON ALAPÚ gumigyűrűket.
Szerintem is jó lenne bármilyen márka csak a lényeg hogy olaj és benzinálló legyen!

Ma megpróbálok keresni 1-2 hidraulikával meg pneumatikával foglalkozó boltba,meg körbejárom a csapágyboltokat!
Sziasztok! Nem akarok kötekedni de a viton az nem egy márka?
Én be mentem egy autós boltba be vittem a mintát kaptam mindenből nem volt az egész 1000Ft...

És semmi bajuk nincsen 2éve szolgálják a karbimat gond nélkül...
Csak a VITON a megoldás! Sima tavaszra a benzin áldozatául esik!
A VITON listán van de azt meg pestről kellene rendelnem!
Az a helyzet hogy ma felhívtam több autós boltot és motorost is ahol foglalkoznak O gyűrűvel sehol nincsenek ezek a méretek.1 et pedig a hivatalos szabvány listában nem is találok!

6,07X1,3 helyett van 6,00X1,5 vagy 6,07X1,78 na akkor mi legyen!
Jajj anyám...
Én még nem kezdtem bele idén, de már érzem a terhet a vállamon megint .
Az egyik karbim folyik, a szelepfedél tömítés megadta magát, a
fékcsöveim szintén elkukásodtak, a kuplung ereszt az egyik tömítésnél,
a hátsó központi rugóstag vagy kuka, vagy új rugót kell csináltatnom,
a hátsó gumim meg 0,5mm választja el a slicktől.

DE ! Legalább idén (még) nem feküdtem földön, és nem volt műszaki
problémám. (Gyorsan lekopogtam.)
Nemsokára meglesz az idei 11.000 km is.