Viszont tegnap mentem 15 km-t és mikor alapjáratom jár a gép olyan mintha kifogyna a karbiból a benya lehet hogy kevés lett a benzinszint és nem tud utántölteni rendesen?Leáll!
Vagy szinkron mindenképp kellene?Mivel megváltozott a benzinmennyiség így nagyobb pillangószelep beállítás szükséges?
A benzinszintek igazából jók mindegyik az előírt 46 felett 1 picivel kevés eltéréssel karbinként! CO csavarok 1,5 fordulaton!
Közben csináltam egy szinkront, mert a hullámzó (lüktető) alacsony fordulat kezdett zavarni. Hullámzás nem tűnt el teljesen, de változott sokat a vákumkép.
Utolsó kulcsfordításra beállt az utolsó képen látható szintre.
Felső villahíddal együtt le tudod venni, de a kapcsoló csatlakozója a tank alatt van. Na meg teleszkóp alsó hidban feszülése ellen alá kell emelni a blokk alatt. Kormánycsapágyat a villahíd alatt külön csavar fogja. Az nem fog elállítódni.
Azok szakadó fejű csavarok. Amikor a gyárban összerakják és meghúzzák , elszakad a szára a nyomatéktól hasonlóan mint a popszegecsé. Azért van bent a fejben az a kis csapdarab.
Helló ezt a sok hozzászólást szinte el sem tudom olvasni!
Na vettem O gyűrűket
2 helyzet van:
a tűszelepfészek mérete nem lett jó 07,50X1,5 vékony az átmérője lötyög a karbiban a szelepfészek ill nem illeszkedik bele teljesen.
nem kaptam 6,07X1,3 -ast csak 6,07X1,78 -ast gondoltam csak elbír ennyike tizedet oldalanként de nem bírta el.
Én is vettem "olaj-benzin álló"-nak tartott gumigyűrűt a helyi csapágy boltban. Majd beledobtam a benzinbe és néhány óra alatt a másfélszeresére dagadt.
Így bementem az Oringhez és vettem VITON ALAPÚ gumigyűrűket.
Sziasztok! Nem akarok kötekedni de a viton az nem egy márka?
Én be mentem egy autós boltba be vittem a mintát kaptam mindenből nem volt az egész 1000Ft...
És semmi bajuk nincsen 2éve szolgálják a karbimat gond nélkül...
Az a helyzet hogy ma felhívtam több autós boltot és motorost is ahol foglalkoznak O gyűrűvel sehol nincsenek ezek a méretek.1 et pedig a hivatalos szabvány listában nem is találok!
6,07X1,3 helyett van 6,00X1,5 vagy 6,07X1,78 na akkor mi legyen!
Jajj anyám...
Én még nem kezdtem bele idén, de már érzem a terhet a vállamon megint .
Az egyik karbim folyik, a szelepfedél tömítés megadta magát, a
fékcsöveim szintén elkukásodtak, a kuplung ereszt az egyik tömítésnél,
a hátsó központi rugóstag vagy kuka, vagy új rugót kell csináltatnom,
a hátsó gumim meg 0,5mm választja el a slicktől.
DE ! Legalább idén (még) nem feküdtem földön, és nem volt műszaki
problémám. (Gyorsan lekopogtam.)
Nemsokára meglesz az idei 11.000 km is.
4X1
6X1,5
7,5X1,5
Ezek a méretek teljesen jók az enyémbe!
Viszont tegnap mentem 15 km-t és mikor alapjáratom jár a gép olyan mintha kifogyna a karbiból a benya lehet hogy kevés lett a benzinszint és nem tud utántölteni rendesen?Leáll!
Vagy szinkron mindenképp kellene?Mivel megváltozott a benzinmennyiség így nagyobb pillangószelep beállítás szükséges?
A benzinszintek igazából jók mindegyik az előírt 46 felett 1 picivel kevés eltéréssel karbinként! CO csavarok 1,5 fordulaton!
És azok sem voltak összhangban!
Tanács?
szinkron vagy esetleg egyéb beállítás szükséges?
Utolsó kulcsfordításra beállt az utolsó képen látható szintre.
Kész a moci nem kellett szerelő nem kellett senki!Nesze neked 100.000es szerelő!
Olyan a gép mint a doxaóra!
De majd holnap délután kiderűl mikor újra indítom!
Most mennem kellett 1 kört elmentem földvárra tankoltam és vissza!
https://www.google.hu/search?q...
Vegyél tárcsazárat, vagy U lakatot! Kormányzár nem sok mindenre elég sajnos.
http://auto.indavideo.hu/video...
Megtudná valaki mondani, hogy a gyujtáskapcsolót milyen csavar fogja. Úgy láttam, hogy torx. Lehetséges?
Na vettem O gyűrűket
2 helyzet van:
a tűszelepfészek mérete nem lett jó 07,50X1,5 vékony az átmérője lötyög a karbiban a szelepfészek ill nem illeszkedik bele teljesen.
nem kaptam 6,07X1,3 -ast csak 6,07X1,78 -ast gondoltam csak elbír ennyike tizedet oldalanként de nem bírta el.
Úgyhogy vadászom tovább!
Így bementem az Oringhez és vettem VITON ALAPÚ gumigyűrűket.
Ma megpróbálok keresni 1-2 hidraulikával meg pneumatikával foglalkozó boltba,meg körbejárom a csapágyboltokat!
Én be mentem egy autós boltba be vittem a mintát kaptam mindenből nem volt az egész 1000Ft...
És semmi bajuk nincsen 2éve szolgálják a karbimat gond nélkül...
6,07X1,3 helyett van 6,00X1,5 vagy 6,07X1,78 na akkor mi legyen!
Én még nem kezdtem bele idén, de már érzem a terhet a vállamon megint .
Az egyik karbim folyik, a szelepfedél tömítés megadta magát, a
fékcsöveim szintén elkukásodtak, a kuplung ereszt az egyik tömítésnél,
a hátsó központi rugóstag vagy kuka, vagy új rugót kell csináltatnom,
a hátsó gumim meg 0,5mm választja el a slicktől.
DE ! Legalább idén (még) nem feküdtem földön, és nem volt műszaki
problémám. (Gyorsan lekopogtam.)
Nemsokára meglesz az idei 11.000 km is.