Enyém már itthon van, ötletre és kedvre várok, hogy összerakjam. Nullázással nincs probléma, viszont csak piros kijelzőt tudott küldeni. Pedig Én tényleg szerettem volna a kéket látni előttem.
Próbát csináltam összekötözgetéssal, és remekül kapcsolja a kijelzőt.
Elvileg annyi, hogy van egy mágnes meg két reed vagy induktív érzékelő,
ami fel és le lépteti a kijelzett értéket.
A mágnest a váltókarra, a két szenzort meg gondolom én a lánckerék
fedélre kell felfogatni.
Engem inkább az mozgat, hogy az üres jele nullázza-e a kijelzőt ?
Mert ennél a megoldásnál elképzelhető, ha kétszer kell beraknod,
mert mondjuk elsőre nem sikerül, akkor kettőt lép fel, de mégse vagy kettővel feljebb...
Utána lehet buzizni a váltókarral, hogy újra "szinkronba" kerülj, ha
nem használja a neutrált nullázásra.
Láttam hogy van fent a gépeden egy digitális sebesség fokozat ki jelző! Meg kérhetnélek hogy dobj fel képet, hogy a hogy van meg csinálva a váltókarnál?
Köszi. Ha másoknak is ezt csinálja, akkor nyugodt vagyok és a gazdáját is meg tudom "nyugtatni". Mondjuk azért fura, mert pl. a VTR-em hidegen úgy veszi az egyest, mint a vaj, bár az 2007-es.
Hidegen csattan és ránt, de melegen már sokkal kúltúráltabban adja elõ. Rántás nem olyan, hogy viszi a motort is egybõl, csak ránt és kész. Friss olajjal is megmaradt ez most a hũvôs idõben.
Sziasztok! RF600 tulajoktól kérdezném, hogy nektek simán beveszi az egyest, vagy ránt rajta. Szenvedek egy kuplunggal és már kicseréltem a fém és a kopó lamellákat, de nem segít. A kosarak nincsenek beverődve. A külső kosárban a tűgörgő nem lóg veszélyesen. Üresen könnyedén forog a belső kosár, de ha össze van rakva, akkor olyan, mintha nem emelne ki a kuplung és ha berakom egyesbe megugrik előre. Motul 5100 10W40 olaj van benne.
Én is ennyiért tettem fel, első jelölt megnézte, alku nélkül el is vitte, tiéd is jó, és szép is, az is el fog kelni. Én nem akartam, hogy 1-2 évet csak áljon, majd lesz másik. Sok sikert az eladáshoz, ha eladod.
Lehet,h eladó lesz a motorom. Az ára 4kilo lesz.Ha vkit érdekel Írjon,v hívjon. A számom meg van az aprómon. Ez jövő hónap közepén derül ki. Addig nem teszek fel hirdetést sem.
Most, hogy használom szinkron után a gépet, kisimult az alapjárat hullámzása lassan. Érdemes volt bajlódni vele. 1500 fordulaton tudtam normális képet kicsalni belőle, ha lejjebb engedtem egyszerűen szétcsúsztak a szintek.
Utolsó kulcsfordítás a gyújtáskulcs balra fordítása volt!
hali! én mindenképp szinkront állitanék. nekem is ilyen volt miután a karbit kipofoztam. alapjáraton ketyeget lámpánál es ha finoman nem huztam rá néha néha akkor le állt. szinkron óta hidegen kicsit olyan gyengének tűnik kb 850 forog melegen 1000 + - 50 de azt addig amig el nem fogy a benzin. szoval szinkron és szerintem jó lesz....
Én őszintén szólva csodálom, hogy szakadt membránnal egyáltalán
el tudsz menni bármeddig is .
Kis köbcentis motor szerintem kényesebb a hőmérséklet változásra,
nagyon jól be kell állítani ahhoz, hogy télen-nyáron motorozható legyen.
A 250 és 400-zal is az a baj, hogy picik a hengereik, bár össztérfogatban nem tűnnek annak.
Előbbi hengerenként gyakorlatilag összemérhető egy robogóval.
Ilyenkor a nyári 30 fokhoz képest akár 10%-kal több levegőt is ehet a motor, a levegő sűrűségéből adódóan.
Szerintem próbáld meg azt, hogy a karbikon a CO csavarokon tekersz kifele úgy 1/4 fordulatot.
Ennek hatására az alapjáratod meg kell nőjön, de sebaj, az alapjárati csavarral visszább veszed.
Így a 4 CO csavarral adtál neki benzint, az alapjárati csavarral meg
zártál a pillangókon (elvettél egy kis keveréket, levegőt).
Ha a hideg az oka az erőtlenségnek, akkor jobbnak kell lennie ettől.
Ha több kell neki mint 1/4 fordulat, akkor adj neki még 1/4-et, de
sokkal többet nem biztos, hogy van értelme, mert fél gázkar
fordulattól felfele nem sokat nyom a latban ez a manőver.
Kérdéssel fordulnék hozzátok ,bár nem vagyok teljesen tanácstalan a problémámat illetően,de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
Szóval arról van szó hogy van nekem egy 1990-es évjáratú 250-es Banditom,amihez tartozik egy kisebb hibalista:
Jobb szélső henger pipa kábel szakadt ,de a pipával összedugva adja a szikrát a gyetyával.
Ehhez a hengerhez tartozó karburátorban a membrán el van szakadva.
Ez egy ideig azt eredményezte hogy a motor túl sok üzemanyagot kapott ,és üzemmelegen folyamatosan lefulladozott a kereszteződésekben ,gyorsításnál dadogott.
Pénzszűkében egy ideiglenes megoldást alkalmaztam ,nem vettem új membránt ,állítottam a tűkön hogy ne kapjon annyi üzemanyagot ,ezután már nem volt fulladozás ,viszont gyorsításoknál a dadogás alacsony fordulaton még mindig megmaradt.
Szépen végig motoroztam vele így a nyarat ,nem is volt problémám sem a fogyasztással ,sem a teljesítménnyel ,Mátráztam is vele ,megvolt benne mind a 45 lóerő ,amint 4-5 ezres fordulatot elérte már szépen húzott felfelé ,lefelé ...az órája szerint 140km\h volt a legnagyobb tempó amit mentem vele...azt tudni kell rólam hogy nem vagyok csepp ember ..120kg ,szóval én ezzel meg voltam elégedve.
Most viszont az a probléma állt elő az ősz folyamán ,hogy a motor egyik napról a másikra erőtlenné vált ,hidegen és melegen. Könnyen indul a motorja ,azzal nincs probléma ...és sík úton is eléri a 120-as tempót ,de érezhetően gyengébb lett ,és egy nagyobb emelkedő teljesen megfogja ,hallani ahogy fullad az egész ... és 6-ból vissza kell kapcsolni 1-be hogy a végére érjen a dolognak anélkül hogy szoborrá dermednék az emelkedő tetején.
Szerintetek mi lehet a hiba ? Membrán ? Karburátor beállítás ? Gyertya ? Gyújtás ? Vagy esetleg nagyobb probléma állhat a háttérben ?
Válaszotokat előre is köszönöm ,ne haragudjatok hogy elsőre sok lett ,de talán itt vannak segítőkész emberek...nem úgy mint máshol....
(Ha minden jól megy még 3 hónapig, mert átfényezem, piros fehér,
vagy piros fekete lesz.)