Sziasztok!
Időhiány miatt eladó RF400-asom.
Sajnos sokat állt, ami nem tett jót neki.
2009-es állapot:
1993 RF400R
3. tulajdonostól.
32500 km, ebből felújítás után ~ 200km. Tavaly vettem nyár végén.
A következő szervizmunkák lettek elvégezve:
Új gumik - Conti RoadAttack
Új kerékcsapágyak(SKF ill KOYO)
Új lánckerekek(alu), lánc (DID O gyűrűs),
Új NGK Iridium gyertyák
Új Nissin fékbetétek, fékfolyadék
Motorex olaj, olajszűrő
Új akkumulátor
Idén, tavasszal új akkuval megpróbáltuk életre kelteni, sajnos az egyik karburátorban valami megadta magát(nincs szinkronban 1henger, fulladt), valamint a motorblokk tömítése is elöregedett, kéken kezdett füstölni. Többszöri szétszedés után feladta a motorszerelő barátom, lévén nem akartam már pénzt áldozni hogy eladható legyen.
Mindkét oldalán csúsztak vele, de műanyagossal megcsináltattam a repedéseket/töréseket.
A szerviz előtt kapott fekete fóliázást az eleje.
Jelenleg forgalomban van még. Műszaki is van rajta jövő év közepéig.
Fájó szívvel alkatrésznek, donornak eladó. Legalább az új alkatrészek árát szeretném visszakapni, kb. 230.000,-ot.
Akit érdekelne, megnézné, képet kér róla, netalán konkrétan alkatrész kellene, kérem a srun@freemail.hu email címre írjon.
Ha telefonálni szeretnél a harminc 475 harminc 10 számon is megteheted.
Köszönöm szépen utána járok...
Gumi már meg van rendeltem teló szimeringet is japánt remélem ez tovább fogja bírni :D Meg meg vettem a szűrőket csak lehetne már március :P
Valamivel kulturáltabb a mágnesek miatt de ez elektronikára hát elég gyenge... Szerintem... Főleg hogy ebyen ólcsóbb és azon nem a sufni tuning látszik
Tudtam kommunikálni ivancsaghost-tal fokozat visszajelző ügyben. Az Övén már nem az eredeti érzékelők vannak, hanem egy határozottabb jelet kérő cucc. Ezt a megoldást megpróbálom Én is, ha nem működik akkor alulra teszem az érzékelőket a karter mellé nagyobb távolságra egymástól, hosszabb karon levő mágnessel.
Híresek a jószívűkről és az eszükről a készenlétisek. Illetve hozzá kell tennem az 5.1-es rendőröknek nevezett titánok sem semmik de hála az égnek a bírság kitöltésében jeleskednek és így tovább erősödik a rendőrök népszerűsége...
A motorgumi profilmélysége alatt a barázdák mélységét értjük. Esős, havas, lucskos időben ezek a barázdák vezetik el a gumik alól a vizet, hogy ne veszítsen a tapadásából a motorgumi.
Továbbá ezek a barázdák biztosítanak jobb kapaszkodást nehezebb terepeken, pl. terep motor, enduro esetében. A profilmélység magassága új motorgumi esetében 6 mm szokott lenni általában.
A motorgumi profilmélységének a gumi teljes futófelületén a megfelelő értéken belül kell lennie.
Majdnem minden motorgumi esetében van egy gyári kopásjelző, a barázdák között - melyet a gumi oldalfalán lévő nyíl segít megtalálni. (TWI felirat - Tread Wear Indicator)
A gyári kopásjelzők általában 1,6 mm magasak, ez a hivatalos tűréshatár, de ennél az értéknél már bőven nem biztonságos a közlekedés. Ha a barázda egy csíkban van az indikátorral, akkor sürgősen cserélni kell a motorgumikat.
De mi inkább azt javasolnánk, hogy már 2 mm érték alatt profilmélységnél javasolt a motorgumi cseréje, mivel a motorgumi már nem tapad megfelelően csúszós, esős időben a 2 mm értéknél kisebb profilmélység esetében.
Fontos, hogy mindig a motorgumi legkopottabb részén ellenőrizd a gumiprofil mélységét.
Kellene egy kis segítség ugyan tudnom kellene de nem ez már a kreszből ki maradt a buksimból! Borda mélységének motoron mi a szabálya? Mármint mennyinek kell meg lennie hogy szabályos legyen!
Köszi a választ.
Én nem csöveztem, sima tömör 12-es köracélból hajlítottam satuban.
Nem kell homokozni se . A felfogatáshoz meg szimplán átfúrtam a köracélt.
Ráültem a tartóra az RF-en is, meg a Banditon is. Bírja a strapát.
A doboztartó keretem meg ha jól emlékszem 20x3-as saválló laposvas.
Az adatlapom első képén látszik a megoldás, az RF-en ugyan ez volt,
csak nem kellett hajlítani a keretet. Mondjuk ez masszívabb.
Üdv itt nálunk!
Én a shoxtól vettem egy univerzálisat... A hátulja az teljesen jó és van hozzá első is ami a kormány aljánál emeli a motort...
Akcióban kompletten volt postával 18K ha jól emlékszem... Mivel nem jutok hozzá fémhez így nekem nem érte volna meg hegesztgetni meg festeni meg kerék meg .... idő... Szóval nézd meg ott bár már nem hinném, hogy akciós lenne!
Qva jól szól...