Csak az idő meg ne álljon. Olvasni van mit, aztán csak megjön az év eleje majd a tavasz! Ja a motoron nem én trónolok hanem a haver akitől veszem. Valaki nem tudna esetleg rajzzal vagy méretekkel szolgálni nekem az Rf hez első emelőhöz?
üdv
sziasztok!
Sikerült megegyeznem egy ismerősöm RF900-as mocijára. Februárban hozom el nagyon szép állapotú a gépezet. 94-es évjárat piros, kellőképpen felszerelve. 6 éve van a cimborámnál frankón szervizelve. A váltó nem dobálja a sebességeket, állt egy hónapot nála majd szépen elindult. Így eldőlt a dilemmám.a gép 500.000.-Ft, nagy Givi hátsó dobozzal, gyári és egy yoshimura dobbal, emelővel valamint felszerelt gps-sel. Remélem sokáig tartó barátságra teszek szert. Esőben nem ment vele. ő 40.000km- rel vette most 57.000 van benne. Nem a legolcsóbb de legalább ismerem a motort és a (volt)gazdát is. addig is olvasom a fórumot visszafele még van 600 oldal kitart egy ideig.
Hát... nehéz ügy.
Szerintem alkatrész van hozzá, csak nem olcsóbb semmivel, mint
bármelyik másik motorhoz. Idomok még elvétve vannak, de nem sok.
Mint írtam, az minden hasonló korú motorhoz drága.
Nekem csak orridomom van, de ha kellene egy komplett, akkor zsebbe nyúlnék.
Mivel nem tudom, hogy milyen kaliberű emberke vagy, így a kényelem továbbra is nyitott.
Nekem a 185 centimhez térd és derékfájós motor volt 300km felett.
Barátnőm 150km után mindig nyüglődött, sose dícsérte.
Viszont könnyebben fordult mint a mostani gépem és jobb volt a
szélvédelme sokkal, illetve műszerezettsége bővebb volt.
szia!
legfőképpen arra gondolok, hogy milyen az alkatrész utánpótlás? továbbá a kényelem téren hasonló kaliberű emberke mint én és a tapasztalatai hosszú távon. Rövid távon mentem már egy RF-el egyik ismerősömé és úgy fest, hogy év elején eladná nekem. Így nem lenne zsákbamacsek a moci lehet ez lesz a döntő szempont csak nem mai gyerekek már ezek a gépek. Nekem sokkal jobban tetszenek mint az új keskeny szuper könnyű gépek illetve a pénzben sem uszkálok sajnos.
Nekem ez egy kicsit kevés, egy korrekt válaszhoz.
Mit vársz a motortól kényelmileg, mire gondolsz kényelem alatt?
A 900-as fenntartásáról nem tudok nyilatkozni, de például nekem az
1200-es már most huszad annyiba kerül mint előtte a 400-as.
Szóval ez megint csak sok mindentől függ, és még csak azt se tudom
kijelenteni, hogy a kötelező drágább, vagy a súlyadó drágább,
mert magára a motorra meg közel nem költök annyit...
Lehet kicsit kusza amit írok, de a lényeg, hogy a fenntartás is tág
fogalom, szerintem ha optimális esetet nézünk, tehát nem nyúlsz
bele egy rossz motorba, akkor pont annyiba fog kerülni neked az RF, mint
akármelyik másik korabeli hasonló teljesítményű és hengerűrtartalmú motor.
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni tőletek! Két motor között fejelek az egyik a Suzuki RF 900 a másik a Yamaha YZF 1000. A Yamaháról tudom, hogy csípi az olajat illetve, hogy igen drága hozzá az idom. Ami kimondottan érdekelne az a kényelem, a fenntartás.
várom válaszotokat.
Szeretnék tőletek is egy kis segítséget kérni!
Csábulok arra hogy egy 600-as gépet vegyek!
Eddig konkrétan 3 típus gépét nézegettem ebből a legszimpibb:
YAMAHA YZF 600 R Thundercat 2002
Honda CBR évjárat változó de 2000-től
Suzuki GSX-F 2000-től
Kíváncsi lennék arra hogy kinek milyen tapasztalata véleménye van ezekről a vasakról.
Köszi előre annak aki ír
Köszi az infókat ezeket én is tudtam róla! A kép a kivitelezés része érdekelne, hogy hogy tudom feltenni úgy hogy esztétikus legyen és ne kelljen szétfurkálni mindent!
Helló Helló!
Szomorú vagyok mert olcsobban kell adnom a röfit!
Sajna ma délután megtörtem 1 kicsit,jobb oldala csak enyhe csúszásnyom viszont a jobb faridom a felirat fölött kb 15 cm es repedés van!
üdv
Sikerült megegyeznem egy ismerősöm RF900-as mocijára. Februárban hozom el nagyon szép állapotú a gépezet. 94-es évjárat piros, kellőképpen felszerelve. 6 éve van a cimborámnál frankón szervizelve. A váltó nem dobálja a sebességeket, állt egy hónapot nála majd szépen elindult. Így eldőlt a dilemmám.a gép 500.000.-Ft, nagy Givi hátsó dobozzal, gyári és egy yoshimura dobbal, emelővel valamint felszerelt gps-sel. Remélem sokáig tartó barátságra teszek szert. Esőben nem ment vele. ő 40.000km- rel vette most 57.000 van benne. Nem a legolcsóbb de legalább ismerem a motort és a (volt)gazdát is. addig is olvasom a fórumot visszafele még van 600 oldal kitart egy ideig.
1.5 évig jó volt, remélem még mindig nincs vele gond.
Érdeklődöm hogy ez a tűszelep 1000% jó a motorba?cikkszám: 10043006 (bázismotor)
Mert mint ha úgy emlékeznék hogy valaki irta hogy rendelt és nem lett jó de nem találom a hozzászólást a fórumon!
Előre is köszi!
Eladó sorba került a motorom. Ha esetleg vkit érdekel: link
A neten meg böngészgess körbe... Ebay nagyon hasznos tud lenni.
Szerintem alkatrész van hozzá, csak nem olcsóbb semmivel, mint
bármelyik másik motorhoz. Idomok még elvétve vannak, de nem sok.
Mint írtam, az minden hasonló korú motorhoz drága.
Nekem csak orridomom van, de ha kellene egy komplett, akkor zsebbe nyúlnék.
Mivel nem tudom, hogy milyen kaliberű emberke vagy, így a kényelem továbbra is nyitott.
Nekem a 185 centimhez térd és derékfájós motor volt 300km felett.
Barátnőm 150km után mindig nyüglődött, sose dícsérte.
Viszont könnyebben fordult mint a mostani gépem és jobb volt a
szélvédelme sokkal, illetve műszerezettsége bővebb volt.
legfőképpen arra gondolok, hogy milyen az alkatrész utánpótlás? továbbá a kényelem téren hasonló kaliberű emberke mint én és a tapasztalatai hosszú távon. Rövid távon mentem már egy RF-el egyik ismerősömé és úgy fest, hogy év elején eladná nekem. Így nem lenne zsákbamacsek a moci lehet ez lesz a döntő szempont csak nem mai gyerekek már ezek a gépek. Nekem sokkal jobban tetszenek mint az új keskeny szuper könnyű gépek illetve a pénzben sem uszkálok sajnos.
Nekem ez egy kicsit kevés, egy korrekt válaszhoz.
Mit vársz a motortól kényelmileg, mire gondolsz kényelem alatt?
A 900-as fenntartásáról nem tudok nyilatkozni, de például nekem az
1200-es már most huszad annyiba kerül mint előtte a 400-as.
Szóval ez megint csak sok mindentől függ, és még csak azt se tudom
kijelenteni, hogy a kötelező drágább, vagy a súlyadó drágább,
mert magára a motorra meg közel nem költök annyit...
Lehet kicsit kusza amit írok, de a lényeg, hogy a fenntartás is tág
fogalom, szerintem ha optimális esetet nézünk, tehát nem nyúlsz
bele egy rossz motorba, akkor pont annyiba fog kerülni neked az RF, mint
akármelyik másik korabeli hasonló teljesítményű és hengerűrtartalmú motor.
Nem szép, de hatásos.
segítséget szeretnék kérni tőletek! Két motor között fejelek az egyik a Suzuki RF 900 a másik a Yamaha YZF 1000. A Yamaháról tudom, hogy csípi az olajat illetve, hogy igen drága hozzá az idom. Ami kimondottan érdekelne az a kényelem, a fenntartás.
várom válaszotokat.
Bár ki kellene próbálni milyen lehet a Yamaha
Szeretnék tőletek is egy kis segítséget kérni!
Csábulok arra hogy egy 600-as gépet vegyek!
Eddig konkrétan 3 típus gépét nézegettem ebből a legszimpibb:
YAMAHA YZF 600 R Thundercat 2002
Honda CBR évjárat változó de 2000-től
Suzuki GSX-F 2000-től
Kíváncsi lennék arra hogy kinek milyen tapasztalata véleménye van ezekről a vasakról.
Köszi előre annak aki ír
Köszi az infókat ezeket én is tudtam róla! A kép a kivitelezés része érdekelne, hogy hogy tudom feltenni úgy hogy esztétikus legyen és ne kelljen szétfurkálni mindent!
A kék problémára itt a megoldás csak sajnos nincs paypalom :(
Ingyen postával 5585Ft
Esetleg ha venne innen és segítene abban hogy meg tudjam venni innen ( akinek van ilyen paypal cucca)
Ma meg volt nekem is a szezon záró karika!
Egyenlőre a kiszemelt egy CBR 900RR.
Eladó a suzy rf-em... 350 az irányár.... valamint http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Üdv:
Anett
Szomorú vagyok mert olcsobban kell adnom a röfit!
Sajna ma délután megtörtem 1 kicsit,jobb oldala csak enyhe csúszásnyom viszont a jobb faridom a felirat fölött kb 15 cm es repedés van!