Mindkét része a fejidomba landolt. Kompresszor balról, harsona jobbról. Hatása pedig arányosan nagyobb a gyári kürténél!
Alkatrészeket simán Hiltiszalaggal rögzítettem az idomtartó kerethez. Minimális késése lett a cső miatt, de a hangerő megmaradt. Most rendeltem megint a metromantól még kettőt, most kaptam feketéket. Marad itt a piros most már, mert a harsonacsatlakozónál át lett faragva a csőnek
Szia Imi! (Üdv a Többieknek is!)
Most jutott eszembe, hogy megkérdezzem, mi lett a végleges helye a kompresszoros kürtnek? Az maradt, amit írtál, hogy a fejidomban a kürt és a kompresszor meg azt akksi mellett, idomon belül, vagy más? És még érdekelne, hogy hogy szuperál?
Én csak azt tudom amit már leírtam.nyócas csonkra nyócas cső való.
Az enyémen hanyas van nemtom. KB 1243789-szer vettem le a tankot,de még soha nem mértem meg.De olyan nyóc körül lehet az átmérője.
NAbaszki! PEdig amikor megvettem akkor is 5mm-es volt rajta... Azért tettem rá ugyan akkorát. Tehát azt akarod mondani hogy 8mm-es a gyári és mindenkinek az van? Mert akkor gratulálok annak akitől vettem a mocit, egy újabb értelmetlen cigánykodás és újabb 3 órányi stressz fürdő. De most már jól érzem magam!
üdv. eladó rf 400 96-os évjárathoz a képeken látható alkatrészek. valamint a képen nem szerepel ,egy tank is eladó. érdeklődni telefonon a 0620/992-4528-as telefonszámon ! aszód.
ha van kedvetek október 13-ra jó időt mondanak
Lenne egy lazulós gurulás Bicskén a Lidle parkolóban találkoznánk 10 órakor. És innen mennénk el valahová a merre mindenkinek jó.
Akit érdekel itt jelezze : http://www.sportmotor.hu/motor...
NNa!Ha benzin leszívásra kell akkor mindenkinek megvan a maga +- tapasztalata és teknikája,h mekkora csővel szeret szívni .
De ha úgy tekintünk a csöre,mint alkatrészre.Akkor a megfelelő tipusút választjuk.
Tehát egy 8mm-es csonkra nem eröltetünk 5mm-es csövet.Hanem ráteszük az oda illő 8mm-es csöve. Különben megint csak szívni fogunk .
hát nemtom mi másra lehet még használni egy benzincsövet mint a benyát a tankból a karbiba történő elvezetésre... Akkor te mire használod? Na csak azért kérdezem mert nekem 5mm-es volt és fél év alatt úgy elöregedett hogy ki is lyukadt (elfolyt vagy 3 liter benya a jókurvaannyát, az 50 km!), pedig Semperit volt. Na most 8mm-est vettem kicsit dundi, viszont nem szoptam annyit a beszereléssel mint az előzőnél. Nem törik meg sehol a cső! Kíváncsi vagyok kinek mi a tapasztalata
Ezek már tizenhúsz éves motorok. Nem mondanám típushibának a bajokat, egyszerűen a korral járó tünetek. Amelyik motort sokat húzatják (pörgetik) azon előbb-utóbb jelentkeznek váltóproblémák. Ráülsz, kipróbálod (persze ki kell húzatni, hogy előjöjjön a váltóvilla probléma).
Ugyanígy a kopott motor nehezebben indul mint a megkímélt.
Töltést még érdemes megmérni a szokásos listán felül.
Kicsiről nekem is ledobta egyszer lámpánál. Egy csattanást hallottam a tanktól, és elkezdett kicsit zakatoló hangot adni a karbi felől. Aztán a blokkon megtaláltam a kupakot.
Amúgy a fő fúvóka 97,5
A pici 2,5-ös méret
A súbertű a középső állásban van!