Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 3-as tehát jobbról a második úszó szemmel láthatóan sokkal nyitottabb volt mint a többi,de ha megvannak az új tömítések pipecen beállítom!

Amúgy a fő fúvóka 97,5
A pici 2,5-ös méret

A súbertű a középső állásban van!
Ma nekiálltam a karbi beállításnak a teljes szétszedés megvolt!
Holnap megyek O gyűrűket venni (csak aztán Frodó el ne vigye mindet előlem )
sziasztok
jó állapotú 400 karbi eladó 15000.-
Relét meg simán az egyik kürtről lehúzott kábelek működtetik.
Mindkét része a fejidomba landolt. Kompresszor balról, harsona jobbról. Hatása pedig arányosan nagyobb a gyári kürténél!
Alkatrészeket simán Hiltiszalaggal rögzítettem az idomtartó kerethez. Minimális késése lett a cső miatt, de a hangerő megmaradt. Most rendeltem megint a metromantól még kettőt, most kaptam feketéket. Marad itt a piros most már, mert a harsonacsatlakozónál át lett faragva a csőnek
Szia Imi! (Üdv a Többieknek is!)
Most jutott eszembe, hogy megkérdezzem, mi lett a végleges helye a kompresszoros kürtnek? Az maradt, amit írtál, hogy a fejidomban a kürt és a kompresszor meg azt akksi mellett, idomon belül, vagy más? És még érdekelne, hogy hogy szuperál?

Válaszodat előre köszönöm!
Helló! Érdeklődöm hogy ezek a méretek érvényesek a 400-asra?

a szükséges O gyűrű méretek:
tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON

értelem szerűen 4db kell mindegyikből

Súbertűt honnan tudok rendelni?

A választ előre is köszi!
Én csak azt tudom amit már leírtam.nyócas csonkra nyócas cső való.
Az enyémen hanyas van nemtom. KB 1243789-szer vettem le a tankot,de még soha nem mértem meg.De olyan nyóc körül lehet az átmérője.
NAbaszki! PEdig amikor megvettem akkor is 5mm-es volt rajta... Azért tettem rá ugyan akkorát. Tehát azt akarod mondani hogy 8mm-es a gyári és mindenkinek az van? Mert akkor gratulálok annak akitől vettem a mocit, egy újabb értelmetlen cigánykodás és újabb 3 órányi stressz fürdő. De most már jól érzem magam!
üdv. eladó rf 400 96-os évjárathoz a képeken látható alkatrészek. valamint a képen nem szerepel ,egy tank is eladó. érdeklődni telefonon a 0620/992-4528-as telefonszámon ! aszód.
Helósztók

ha van kedvetek október 13-ra jó időt mondanak
Lenne egy lazulós gurulás Bicskén a Lidle parkolóban találkoznánk 10 órakor. És innen mennénk el valahová a merre mindenkinek jó.
Akit érdekel itt jelezze : http://www.sportmotor.hu/motor...



Üdv Tasi
NNa!Ha benzin leszívásra kell akkor mindenkinek megvan a maga +- tapasztalata és teknikája,h mekkora csővel szeret szívni .
De ha úgy tekintünk a csöre,mint alkatrészre.Akkor a megfelelő tipusút választjuk.
Tehát egy 8mm-es csonkra nem eröltetünk 5mm-es csövet.Hanem ráteszük az oda illő 8mm-es csöve. Különben megint csak szívni fogunk .
hát nemtom mi másra lehet még használni egy benzincsövet mint a benyát a tankból a karbiba történő elvezetésre... Akkor te mire használod? Na csak azért kérdezem mert nekem 5mm-es volt és fél év alatt úgy elöregedett hogy ki is lyukadt (elfolyt vagy 3 liter benya a jókurvaannyát, az 50 km!), pedig Semperit volt. Na most 8mm-est vettem kicsit dundi, viszont nem szoptam annyit a beszereléssel mint az előzőnél. Nem törik meg sehol a cső! Kíváncsi vagyok kinek mi a tapasztalata
Az attól függ mire
Szevasztok! Ki milyen belső átmérőjű benzincsövet használ?
Én dolgoztam az biztos. De hogy a motorom mit csinált ma 8 és 17 óra között azt nem tudom.Hiszen már nagy korú és saját akarata van
Sziasztok! Nem közületek motorozott ma valaki Szekszárdon és Tolnán egy piros Rf-el? 2-3 óra között!
írtam mailt az adatlapodon lévő címedre
Ezek már tizenhúsz éves motorok. Nem mondanám típushibának a bajokat, egyszerűen a korral járó tünetek. Amelyik motort sokat húzatják (pörgetik) azon előbb-utóbb jelentkeznek váltóproblémák. Ráülsz, kipróbálod (persze ki kell húzatni, hogy előjöjjön a váltóvilla probléma).

Ugyanígy a kopott motor nehezebben indul mint a megkímélt.
Töltést még érdemes megmérni a szokásos listán felül.
Sziasztok!

Több helyen is olvastam erről a 2 típushibáról:
-nehéz hidegindítás
-2-es fokozatot kidobálja a váltó

Ez mennyire igaz egy rf 400-asra? Valami más típushiba elképzelhető?
Én a garázsajtó alatt!Elment az alapjárat olyan hangja volt mint 1 kompresszornak!


De hála istennek nincs nagyobb baja!
Kicsiről nekem is ledobta egyszer lámpánál. Egy csattanást hallottam a tanktól, és elkezdett kicsit zakatoló hangot adni a karbi felől. Aztán a blokkon megtaláltam a kupakot.
Tegnap ismét életrekelt a gép!4 henger szép alapjárat és ma reggel 7 kor elsőre indult!


Tényleg a karbi tetején lévő kupakot dobta le!
Köszi szépen !
Azért ha a következő lehetőségnél még nálad lesz az RF, akkor
mindenképp összehozzuk.
Jó volna újra látni az első nagymotorom .