Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó a cucc! Működik rendesen ha lehúzom a kábelkötegről. Motor elektromos rendszerében zavarja valami!
Próbáld ki, hogy a vezetéket közvetlenül hozzáérinted a vázhoz, vagy az akku negatívjához. Ha akkor sem jó, a kütyüben lesz a hiba. Ha jó, a moci testkábelei valahol kontakthibásak.
Persze kipróbáltam működik is rendesen. Egyetlen probléma, ha rákötöm a motor üresjelző érintkezőjét a kábelkötegre, akkor nem kapcsol rendesen nullát mikor üresbe rakom a váltót. Előfordul, hogy szinkronban lenulláz a visszajelzővel, de inkább késik többet-kevesebbet hozzá képest.
Kicseréltem a vezetéket vékonyabbra de nem segített a dolgon. Ugyan az a tünet.
Mindenképp a motor rendszerében zavarja valami a kijelzőt. Talán csak egyedi eset.
Nem tudom, asztalon kipróbáltad e. Ha igen, és ott jól működött, akkor a mociban lehet valami gubanc. Első körben a test pontokat kellene átnézni, lehet, valahol folytonossági hiány van. Főleg az üres érzékelő kapcsolót nézd át, kap e tuti testet.
Vagy fel van cserélve két vezeték a készletben. Tudom, kicsi az esély, de hátha .
Ha mégis eltévednének a vékonyban is, akkor tegyél be egy diódát
a nullázó bemenet és a csatlakozási pont közé.
Azt el tudom képzelni, hogy nincs a fokozatkapcsoló nullázó bemenetén
dióda, így az elektronok betévednek a magasabb potenciál felől a rossz irányba...
Nem 12V-ra nulláz, hanem testre.
Bekötés biztos jó! Vékonyabb vezetékben talán nem tévednek el az elektronok.
Teljesen mindegy hol a sztender, hol kapcsol hol nem. Esetleg tizenegykét másodperc után nulláz. Valahol eltévednek az elektronok akárhogy nézem. Remélem a vezetékcsere megoldást hoz.
Jólvan.
Egyébként nekem alapvetően az a bajon, hogy nem tudom mit kell
rákötnöd a fokozatkijelző nullázó bemenetére. Ha az 12V-ra nulláz,
akkor ez a bekötés így nem lesz jó. Vagyis meglepődnék ha jó lenne...

A vékonyabb kábel javaslat meg nekem picit viccnek tűnik.
Nem fesz fel ez a fokozatkapcsoló ampereket... attól, hogy
vékonyabb a kábel semmi nem változik...

Na mindegy, kíváncsi leszek, írd majd meg mi lett a vége .
Erre a kábelre nem 12V kell, hanem test! Demindjárt lemegyek kipróbálni felhajtott sztenderrel, hátha...
Most már elég lesz leszerelni a tankot és levegőszűrőt. Műszerfal maradhat.
Bekötés mindenképp jó, mert ez a jó megoldás, esetleg a felhasznált anyagok nem megfelelőek. Megcsapolom a toldásnál és lesz egy üres 2 méteres kábel a rendszerben funkció nélkül.
Egyébként ahogy én látom a helyzetet az van, hogy az oldaltámasz
kapcsolód "Side stand switch" nem nullát kapcsol, hanem 12V-ot.
A biztisorról odafigyel a Side stand relay behúzótekercsére a 12V,
amit a tekercsen keresztül az oldaltámasz letesz földre, vagy nem.
Ha az oldaltámasz leteszi földre, akkor a jobb oldali dióda a neutrál kapcsolónál
0.6V -nyira lesz a földtől csak, tehát a neutrálkapcsolód onnan nem
fog tápot kapni sehogy.
Csak a másik diódáról kaphat, ami meg keresztül megy a neutrál izzón,
amin meg szépen 12V esik, ha az után csapolod meg, és a kütyüd belső ellenállása kicsi, akkor nem fog kapcsolni.

Ha lehúzod az oldalsztender kapcsolót, akkor sose tudja lehúzni
földre a jobb oldali diódát, így onnan kvázi állandóan megvan a 12V-od.
Azt a vezetéket csapoltam meg, ami kijön a blokk oldalán a lánckerék előtt.
A sárga bal végénél. Forgalmazó azt javasolta próbáljam meg vékony vezetékkel. Holnap keresek hangszóróvezetéket.
Van egy sejtésem, de maradt egy kérdésem.
Konkrétan hova kötötted be a nullázó bemenetét a kütyüdnek ?

Ha megtennéd, hogy pirossal csak azt bejelölöd és felrakod....

Így most jól látom melyik kör kell neked, de nem látom hol a fokozat kijelződ.
Kell neki a 12V tápfesz, és a nulla fokozathoz jel az üresjelzőről blokk oldalából kijövő vezetékről ami testet kapcsol. Ha az nem csatlakozik a kötegbe, akkor szépen kapcsol 0 kijelzésre, de ha rádugom a kábelkötegre akkor már nem látja valamiért. Ugye ezt a jelet használja a motorletiltó is ha kintmaradt sztendernél sebességbe teszed.
Nulla bemenet alatt itt most a "Neutrál"-ra gondoltam az "üresre".
Nem a feszültségszintre .
Most én sem vagyok képben, hogy ez mit csinál, de ha 12V-os jel
kell neki a nullázáshoz és mégsem kapcsol, akkor ott valami földelési
gond is lehet.

Hol adtál neki testet ?
Próbáltál a nulla bemenetre 12V-ot adni direktben, hogy akkor mit művel ?
Feltéve ha tényleg jelre kapcsol és nem rövidzár kell neki.
Hát....elég érdekes. Próbáld meg lediódázni, hátha segít
Több ötletem nincs.
Most kaptam egy ötletet! Ez az egész cucc olyan vékony kábelen dolgozik mint a hangszórók. Na most Én a toldást normál vezetékkel oldottam meg. Lehet, hogy eltévednek az elektronok a vastag kábelben mint mikor egy hangszórót túlvezetékezel és ott eltévednek a zenészek!? De még a forgalmazó véleményét mindenképp megvárom mieõtt szétbontom
Közvetlen az érzékelõ vezetékére csatlakoztam a dióda elé. Ha lekötöm a köregrõl akkor mũködik rendesen. Ha visszakötöm akkor nem kapcsol rendesen. Forgalmazót még megkérdem mit tud hozzá szólni? Le nem.köthetem a rendszerrôl mert a biztonsági rész letilt mintha sebességbe tenném kint levõ sztendeŕel.
Imi!

Nem ismerem a cuccot, de próbád meg az üres érzékelő kábelét lekötni közvetlenül az üres-állás kapcsoló kimenetére. Onnan fix testet fog kapni, mikor beteszed nullába a váltót. Lehet, hogy a stekker, amit kaptál, már a diódák után csatlakozik a köteghez, és ez megzavarhatja.

Egyébként én is fogok tavaszra rendelni ilyet, csak zöld kijelzővel. Addig is jók ezek a tapasztalatok
Próbáltam, ott se mũködött. Jelnek negatívot kap az izzó, mũszerrel mérhetôen mũködik és mégse nulláz. Miért nem a fordulatszámmérõre? Mert piros! Kék oda került volna.