Próbáld ki, hogy a vezetéket közvetlenül hozzáérinted a vázhoz, vagy az akku negatívjához. Ha akkor sem jó, a kütyüben lesz a hiba. Ha jó, a moci testkábelei valahol kontakthibásak.
Persze kipróbáltam működik is rendesen. Egyetlen probléma, ha rákötöm a motor üresjelző érintkezőjét a kábelkötegre, akkor nem kapcsol rendesen nullát mikor üresbe rakom a váltót. Előfordul, hogy szinkronban lenulláz a visszajelzővel, de inkább késik többet-kevesebbet hozzá képest.
Kicseréltem a vezetéket vékonyabbra de nem segített a dolgon. Ugyan az a tünet.
Mindenképp a motor rendszerében zavarja valami a kijelzőt. Talán csak egyedi eset.
Nem tudom, asztalon kipróbáltad e. Ha igen, és ott jól működött, akkor a mociban lehet valami gubanc. Első körben a test pontokat kellene átnézni, lehet, valahol folytonossági hiány van. Főleg az üres érzékelő kapcsolót nézd át, kap e tuti testet.
Vagy fel van cserélve két vezeték a készletben. Tudom, kicsi az esély, de hátha .
Ha mégis eltévednének a vékonyban is, akkor tegyél be egy diódát
a nullázó bemenet és a csatlakozási pont közé.
Azt el tudom képzelni, hogy nincs a fokozatkapcsoló nullázó bemenetén
dióda, így az elektronok betévednek a magasabb potenciál felől a rossz irányba...
Teljesen mindegy hol a sztender, hol kapcsol hol nem. Esetleg tizenegykét másodperc után nulláz. Valahol eltévednek az elektronok akárhogy nézem. Remélem a vezetékcsere megoldást hoz.
Jólvan.
Egyébként nekem alapvetően az a bajon, hogy nem tudom mit kell
rákötnöd a fokozatkijelző nullázó bemenetére. Ha az 12V-ra nulláz,
akkor ez a bekötés így nem lesz jó. Vagyis meglepődnék ha jó lenne...
A vékonyabb kábel javaslat meg nekem picit viccnek tűnik.
Nem fesz fel ez a fokozatkapcsoló ampereket... attól, hogy
vékonyabb a kábel semmi nem változik...
Na mindegy, kíváncsi leszek, írd majd meg mi lett a vége .
Most már elég lesz leszerelni a tankot és levegőszűrőt. Műszerfal maradhat.
Bekötés mindenképp jó, mert ez a jó megoldás, esetleg a felhasznált anyagok nem megfelelőek. Megcsapolom a toldásnál és lesz egy üres 2 méteres kábel a rendszerben funkció nélkül.
Egyébként ahogy én látom a helyzetet az van, hogy az oldaltámasz
kapcsolód "Side stand switch" nem nullát kapcsol, hanem 12V-ot.
A biztisorról odafigyel a Side stand relay behúzótekercsére a 12V,
amit a tekercsen keresztül az oldaltámasz letesz földre, vagy nem.
Ha az oldaltámasz leteszi földre, akkor a jobb oldali dióda a neutrál kapcsolónál
0.6V -nyira lesz a földtől csak, tehát a neutrálkapcsolód onnan nem
fog tápot kapni sehogy.
Csak a másik diódáról kaphat, ami meg keresztül megy a neutrál izzón,
amin meg szépen 12V esik, ha az után csapolod meg, és a kütyüd belső ellenállása kicsi, akkor nem fog kapcsolni.
Ha lehúzod az oldalsztender kapcsolót, akkor sose tudja lehúzni
földre a jobb oldali diódát, így onnan kvázi állandóan megvan a 12V-od.
Azt a vezetéket csapoltam meg, ami kijön a blokk oldalán a lánckerék előtt.
A sárga bal végénél. Forgalmazó azt javasolta próbáljam meg vékony vezetékkel. Holnap keresek hangszóróvezetéket.
Kell neki a 12V tápfesz, és a nulla fokozathoz jel az üresjelzőről blokk oldalából kijövő vezetékről ami testet kapcsol. Ha az nem csatlakozik a kötegbe, akkor szépen kapcsol 0 kijelzésre, de ha rádugom a kábelkötegre akkor már nem látja valamiért. Ugye ezt a jelet használja a motorletiltó is ha kintmaradt sztendernél sebességbe teszed.
Most én sem vagyok képben, hogy ez mit csinál, de ha 12V-os jel
kell neki a nullázáshoz és mégsem kapcsol, akkor ott valami földelési
gond is lehet.
Hol adtál neki testet ?
Próbáltál a nulla bemenetre 12V-ot adni direktben, hogy akkor mit művel ?
Feltéve ha tényleg jelre kapcsol és nem rövidzár kell neki.
Most kaptam egy ötletet! Ez az egész cucc olyan vékony kábelen dolgozik mint a hangszórók. Na most Én a toldást normál vezetékkel oldottam meg. Lehet, hogy eltévednek az elektronok a vastag kábelben mint mikor egy hangszórót túlvezetékezel és ott eltévednek a zenészek!? De még a forgalmazó véleményét mindenképp megvárom mieõtt szétbontom
Közvetlen az érzékelõ vezetékére csatlakoztam a dióda elé. Ha lekötöm a köregrõl akkor mũködik rendesen. Ha visszakötöm akkor nem kapcsol rendesen. Forgalmazót még megkérdem mit tud hozzá szólni? Le nem.köthetem a rendszerrôl mert a biztonsági rész letilt mintha sebességbe tenném kint levõ sztendeŕel.
Nem ismerem a cuccot, de próbád meg az üres érzékelő kábelét lekötni közvetlenül az üres-állás kapcsoló kimenetére. Onnan fix testet fog kapni, mikor beteszed nullába a váltót. Lehet, hogy a stekker, amit kaptál, már a diódák után csatlakozik a köteghez, és ez megzavarhatja.
Egyébként én is fogok tavaszra rendelni ilyet, csak zöld kijelzővel. Addig is jók ezek a tapasztalatok
Próbáltam, ott se mũködött. Jelnek negatívot kap az izzó, mũszerrel mérhetôen mũködik és mégse nulláz. Miért nem a fordulatszámmérõre? Mert piros! Kék oda került volna.
Kicseréltem a vezetéket vékonyabbra de nem segített a dolgon. Ugyan az a tünet.
Mindenképp a motor rendszerében zavarja valami a kijelzőt. Talán csak egyedi eset.
Vagy fel van cserélve két vezeték a készletben. Tudom, kicsi az esély, de hátha .
a nullázó bemenet és a csatlakozási pont közé.
Azt el tudom képzelni, hogy nincs a fokozatkapcsoló nullázó bemenetén
dióda, így az elektronok betévednek a magasabb potenciál felől a rossz irányba...
Bekötés biztos jó! Vékonyabb vezetékben talán nem tévednek el az elektronok.
Egyébként nekem alapvetően az a bajon, hogy nem tudom mit kell
rákötnöd a fokozatkijelző nullázó bemenetére. Ha az 12V-ra nulláz,
akkor ez a bekötés így nem lesz jó. Vagyis meglepődnék ha jó lenne...
A vékonyabb kábel javaslat meg nekem picit viccnek tűnik.
Nem fesz fel ez a fokozatkapcsoló ampereket... attól, hogy
vékonyabb a kábel semmi nem változik...
Na mindegy, kíváncsi leszek, írd majd meg mi lett a vége .
Bekötés mindenképp jó, mert ez a jó megoldás, esetleg a felhasznált anyagok nem megfelelőek. Megcsapolom a toldásnál és lesz egy üres 2 méteres kábel a rendszerben funkció nélkül.
kapcsolód "Side stand switch" nem nullát kapcsol, hanem 12V-ot.
A biztisorról odafigyel a Side stand relay behúzótekercsére a 12V,
amit a tekercsen keresztül az oldaltámasz letesz földre, vagy nem.
Ha az oldaltámasz leteszi földre, akkor a jobb oldali dióda a neutrál kapcsolónál
0.6V -nyira lesz a földtől csak, tehát a neutrálkapcsolód onnan nem
fog tápot kapni sehogy.
Csak a másik diódáról kaphat, ami meg keresztül megy a neutrál izzón,
amin meg szépen 12V esik, ha az után csapolod meg, és a kütyüd belső ellenállása kicsi, akkor nem fog kapcsolni.
Ha lehúzod az oldalsztender kapcsolót, akkor sose tudja lehúzni
földre a jobb oldali diódát, így onnan kvázi állandóan megvan a 12V-od.
A sárga bal végénél. Forgalmazó azt javasolta próbáljam meg vékony vezetékkel. Holnap keresek hangszóróvezetéket.
Konkrétan hova kötötted be a nullázó bemenetét a kütyüdnek ?
Ha megtennéd, hogy pirossal csak azt bejelölöd és felrakod....
Így most jól látom melyik kör kell neked, de nem látom hol a fokozat kijelződ.
Nem a feszültségszintre .
kell neki a nullázáshoz és mégsem kapcsol, akkor ott valami földelési
gond is lehet.
Hol adtál neki testet ?
Próbáltál a nulla bemenetre 12V-ot adni direktben, hogy akkor mit művel ?
Feltéve ha tényleg jelre kapcsol és nem rövidzár kell neki.
Több ötletem nincs.
Nem ismerem a cuccot, de próbád meg az üres érzékelő kábelét lekötni közvetlenül az üres-állás kapcsoló kimenetére. Onnan fix testet fog kapni, mikor beteszed nullába a váltót. Lehet, hogy a stekker, amit kaptál, már a diódák után csatlakozik a köteghez, és ez megzavarhatja.
Egyébként én is fogok tavaszra rendelni ilyet, csak zöld kijelzővel. Addig is jók ezek a tapasztalatok