Akkor te vagy az Én emberem!
Van náluk KOSO féktárcsacsavar aminek a fejében bent a mágnes.
Konkrétan ebből a csavarból szeretnék 2 darabot venni, de csak csomagként küldenék +1600Forintért, holott bélelt borítékban simám elmegy.
A találkozó a Spartacus SE faházainál lesz egy szigeten ? .
Én 8.30-ra tervezek leérni oda, 9.00-kor indul a közös gurulás Horvátországba (430km).
Nem tudom, hogy mikorra érünk vissza, de szerintem kb. 4-kor, vagy
később.
Úgyhogy nem tudom, hogy ebben az esetben tudunk-e talizni ?
De igen, megyek Bajára, elvileg nem lesz olyan rossz idő, meg hát
nekem ez kb. 1000km-re fog kijönni holnap, így elindulok mindenképp.
Olyat még nem láttam, hogy 1000km-en át essen .
Végre vége a dolgos hétnek, de az idő természetesen most romlik el. Nem tudom Red holnap jössz-e Bajára, és tudunk-e találkozni. Hol lesz a találkozó, mert akkor elmehetnék oda. Ugyanis délután 4-től családi program van, amiről nem maradhatok le. Remélem holnapra megjavul az idő. Üdv!
Na ez egy jó kérdés .
Ami miatt gondolom, hogy tovább tartott volna, az az, hogy állt már
a motor augusztusban is 1.5 hetet és akkor is voltak gondjaim az
alapjárattal utána, ami nem tűnt el teljesen.
Mostanra már 100km lement ezzel a trutymóval és lejjebb kellett
vennem az alapjárati csavart...
Ha 400 vagy 600, akkor kizárt, hogy főtengelyes motort megvennék.
900-as esetén elgondolkodnék rajta, ha fillérekért dobják.
Ha rendesen meg akarod csináltatni, nem okosba "jó lesz az idénre"
módon, akkor olyan 300-350e Ft. Szerintem...
(nagyjából képbe vagyok a motorgenerállal )
Nem tudnék olyat javasolni, amit akármelyik másik motornál nem
néznék meg vásárláskor...
Rengeteg jó RF van eladó. Miért pont egy problémásat akarsz megvenni? Bontott blokkok kb 80E-be kerülnek, de kérdés, az is jó-e?! Ennyire olcsó amit kinéztél?
Sziasztok!
Kezdő motoros lévén szóba került ez a típus is. Vásárlásnál mire figyeljek oda jobban az alap dolgokon kívül?
Váltót és főtengelyt kellene cserélni a kiszemelt típusba. Árban milyen volumenű lehet ez az akció?
Pár napja reklámozta valaki a bontott bociját, képet is töltött a reléről. Keress vissza pár oldalt! Az a 2 biztosíték csak 1. A másik csak tartaléknak hely.
Hallgattam a tanácsodra és lebontottam a hatsó idomot és rövidre zártam a relét. És láss csodát, pöccre indult. Akkor ez a tekercs elszált gondolom? A két biztosíték okés. Honnan tudnék szerezni bele? És melyik típussal kompatibilis?
Gondoltam megosztom veletek, hogy ismét jó tapasztalatot szereztem
az egyik STP varázslötyivel kapcsolatban.
Mivel majdnem 3 hetet állt a motor az elmúlt hónapban, így eleve
számítottam rá, hogy nem lesz egyszerű beindítani, vagy ha be is
indul, akkor lesznek gondjaim. Ráadásul kb. 2 liter maradt a tankban
mikor leállítottam.
Így is lett, viszonylag hamar elindult, de az első pár kilométeren volt
némi gázreakció probléma.
Node, felkészülve az ilyesmire, vettem fekete STP injektor és karbi
tisztító benzinadalékot. Eddig mindig szét-pucol-össze volt ilyenkor,
de most had dolgozzon a "csodaszer".
Kb. 10km alatt visszaállt az alapjáratom, helyreállt a gázreakció és
pöccre indul megint.
Nem gondolom, hogy a szokványos téli szétszedést kihagyom emiatt,
de időhiány ellenében helyzeti megoldás gyanánt úgy tűnik bevált ez a trutymó is.
Sziasztok, a héten viszik el a motoromat, idén már motornélküli leszek, munkától függ majd, hogy jövőre lesz motor, mert ha külföldi meló lesz, akkor elcsusszan a saját motor. A következő is valószínű RF lesz, csak 600-as, meg voltam elégedve vele. Köszönöm a segítségeket, ha tudok, akkor én is segítek majd. Kell valakinek 96 utáni első teleszkóp feletti alumínium takaró, ingyen vihető. Széles utat minden RF tulajnak, persze a többi motorosnak is.
A holnapi túrához jó időt, és széles utat.