Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem. Pedig már azt hittem, szembetalálkoztunk. :)
Nem Én voltam, Táplánszentkereszten van még egy ugyanilyen szürke 6kilós.
Viszont sugomotornál bontanak egy 6kilóst, elég sok minden megvan még a karosszériából. Blokkra érdeklődtem (150.000HUF+30.000ér beszerelik), képeket küldtek.
Imi úr,

Nem jártál tegnap délután 16:30 körül Lukácsházán, másodmagaddal?
Szürke 600-as jött velünk szembe, rögtön te ugrottál be, mint lehetséges opció a környéken. :)

Vagy van másik szürke RF is Vas megyében.
Gurultunk egy kicsit!
szevasz! hát az kurvajo!:S akkor ezekszerint ilyen faszán csinálta meg? :/ írjál majd h mire jutott a szerelő az Rfel! aztán idén még nemis gurultunk :S
Sziasztok! Ma sikerült ki próbálnom egy V2-es Yamhat... Hát nagyon tetszett bár nagyon kicsi volt az rf után. (Kölcsönzős motor volt) Épp nyaralok és hát nem lehetett ki hagyni! Egyenlőre még a sor 4 és a pörgés győzőtt de idővel hát lehet... Kicsi ccm de nyomaték nem kellet hülyére pörgetni és a szerpentinen szedte szépen a kicsi lábát. Majd rakok fel képet róla csak most nincs itt a fényképezőm...

Otthon milyen az idő?
Oktoberi gurulás még tervben van... Remélem lesz aki csatlakozik :)
Azzal vissza ne vidd! A karbi tetejéről el hagytad vagy nem rakták vissza a gumi sapkát, dugót.szinkron állításánál le vesznek egy gumi kupakot és az nincs fent ilyen nekem is volt. kb 10perc meg oldani a problémát....
Halihó!Szar nekem kb 350km motoroztam idén ma visszük vissza csávóhoz akinél volt 3 hónapot mert a 4-es henger felől olyan hangja lett mint a kompresszoromnak!

Garis szerviz lesz!
Na de még előtte nézd át a kontaktokat az aksin. Kölcsön akksival kiszűrheted a tiédet. vagy esetleg még az indítórelénél zárd össze a 2 vezetéket az akksi és az önindító között. Az, hogy rajt hagytad a töltőt amikor indítani próbáltál, nem számít a motornak.
Ne töltögesd az akksit! cseréld!
NAGY gondban vagyok.

Lemerült aksit töltöttem fel és valószínüleg nem kapcsoltam le a töltőt mikor próbáltam gyújtani. Most az aksi feltöltve, de csak tolásra gyúl. Ha próbálom startolni, akkor csak egy gyenge kattanast hallok bal oldalról, ahol a fő 30A os biztosíték van. Mi lehet a gond? Valaki tapasztalat?
Most nézem, VARTA indítóárama 80A !
Többié 120A !
Felesleges nagyobbat venni bele. kicsit magasabb belefér, de ennek (8Ah) is bírni kell a melót!
Nekem az unibat elment majdnem 5 szezont. Varta meg még talán kicsit tartósabb cucc lehet, de ehhez persze nem szabad hagyni télen lemerülni.
Persze, megadhatja magát az is 2 szezon után, de Varta 6ezer, vagy új középkategóriás (Unibat, Banner) 10eezerér. Ha tényleg 1 éves, akkor Én azt választanám.
a hatszázasnak teljesn más a műszerfala és a fordszám mérő is 16-ig van.
kicsit "deja vu" érzésem van :)
Az enyém két év alatt kifingott, ha nem haraxol újat vennék
helló árulok egy vartát 6 ért
Mekkora akksi fér be max a RÖfibe? Iminek igaza volt, kifingott az akksim... Indítózásnál nem hogy 10Vra, hanem 8Vra esett vissza a feszültség. Arra gondoltam veszek bele egy 10 vagy 12 Ah akksit. Sztetek mekkora fér bele?
Én voltam! Épp egyetemről hazafelé tartottam
Viszont a kerekek mások. Rf-eken még a hajtott küllősök vannak. Bociban egyenes küllők vannak. Ettől még jó lehet, csak nem egyezik.
Igen, ezek jók az RF-ekbe.
1 éves varta 6000.- ért
megvan és a fesszabályzó is sőt az aksi :)
Trafók jók, kerekek talán, a féktárcsafelfogatáson múlik, de az is csak esetleg a digites 4 kilósba a kilóméteróra jeladója miatt.
Karbisor biztos nem, és a blokk is teljesen más a kettőben.
Légszűrő szintén teljesen más.
Elektromos kacatok viszont jó eséllyel cserélhetők. (indítórelé! ! !)

INAZUMÁban van még ez a blokk meg a bölcsővázas GSX-R ben ami nem W!
Ahhoz sem.