Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy felvette a töltést, nem jelent semmit. (Autó akksi töltővel nem szabad tölteni). A leadott áram mennyisége a fontos, indítózáskor.

Ha akksi tuti jó, akkor lehet relé, lehet, beégett. Esetleg maga az indító motor.
Úgy tűnik az akksi jó. Most töltöttem fel, simán felveszi a töltést. 13,7Vnál kapcsol ki a töltő. Megnézem majd így, hogy csurig fel van töltve. Ha ez nem válik be hogyan tovább? FEszszabályzó, indító relé?
Szvsz először egy tuti jó akksival próbáld ki. Nagy valószínűséggel az a halott, de rendesen. Sajnos ezek így mennek tönkre, minden előjel nélkül.
Sziasztok! Nos egész szép nyaram volt a fecskével egészen mostanáig. Az a probléma állt elő, hogy gyengélkedik az akksim. Rámértem járó motornál és kb. 13,6V-ot mutatott, amikor kicsit húztam a gázt nem hogy feljebb ment a feszültség hanem leesett 13,4V majd 13,3V-ra. Ma reggel már csak bikázással indult a moci, de azzal sem úgy mint az álom, hanem mint egy gyengélkedő akksival. Még azt vettem észre hogy indítózásnál eléggé kattog a relé. Idáig nem hallottam a hangját! Lehet az fingott ki? Ha a relé a ludas hol tudok venni hozzá?
Köszi a választ előre is!
Erről hogyan tudnék megbizonyosodni? Vagy szét kell szedni és megnézni melyik hogy/hol áll?
A
Lehet,h csak a karbikban a tűk rezonálnak.
Sziasztok!
Kis segítség kellene voltam kerülni a hétvégén egy kicsit (RF900) és azt figyeltem meg, hogy motorféknél 5000 alatt (lehet hogy csak onnantól hallom), olyan 2500 -ig csattogó szelep hangot hallok, onnantól egyszer csak megszűnik. Ha hallani a csattogást, és finoman gázt adok, megint megszűnik a hang, ha motor fékezek ismét előjön a fenti tartományban.
Mi a véleményetek, mi lehet? Lehet, hogy a szelephézagokkal/lapkákkal van a baj? Ha beállítom a szelephézagot (és annyira meg van bontva), mit érdemes még átnézni?
Köszi a tanácsot, segítséget
A
Ez a teszter érzékenyebb mint az órás.Ezért lehet elsőre cumi beállítani vele. De ha ráérzel akkor már gyerekjáték lesz.Nálam (600RF) a hármas henger a fix.Ahhoz állítom a négyest és a kettest. A ketteshez az egyest. Pofon egyszerű . Amúgy 2T olaj van benne.
A motorodban viszont valóban nem megy minden henger.
Hát itt max. 3 henger megy. Keresd meg melyik könyökcső nem melegszik együtt a többivel! Ott keresd a hibát, először új gyertyával próbálkozz NGK CR8EK. hA KISZEDTED A GYERTYÁKAT ne feledd el kiszellőztetni a hengereket! (beteszed sokadikba, és tolod egy kört az udvaron teligázzal)
Ilyen szinkronteszterem van nekem is csak valahogy én ezzel nem tudtam beállítani. Egy ismerős szerelő állította be órás szinkronnal.Amúgy milyen folyadékot használsz a tesztelőbe?
Az adatlapomon van videó a motorról, ott lehet hallani a hangján hogy valami nem stimmel vele, nekem olyan mintha szelep állítási baja is lenne, de sajnos az ismerőseim között nem nagyon van senki aki be tudná állítani.
Ahogy Red is írta. Ez tipikusan karbi szinkron problémának tűnik.
A szinkront magad is elvégezheted. Nálam találsz a "home made" szinkronizálóról képet. Szinkronizálás nem alapjáraton,hanem olyan 2ezres fordulat környékén történjen. A CO csavarok beállítására a gyári adat csak amolyan iránymutató.Lehet,h annál többet kell kitekerni. A tűk helyzete szintén. Nekem sem a gyári beállításokkal megy jól.Én a co csavarokat 2,5-re tekertem ki 1,5 helyett. tűket pedig egyel lejjebb tettem a gyárinál. Ki kell sakkozni,h jó is legyen és a fejedet se egye le.
Igen, hogyne lehetne... a membrán is fontos része a karbinak.
Vagy ha valamiért példál szorulnak a csúszkák a karburátorban
(az amit mozgat a membrán). Érdemes őket átnézni, lepucolni.
Szokott lenni rajtuk némi lerakódás.

97-es változós GSF400 blokkra nekem a következő adataim vannak:
- 30-as alapjárati fúvóka
- 90-es főfúvóka
- tű a 3. állásban
- CO csavarok 1.75 fordulat kifele

Ezzel ellentétben 93-as normál 400-as:
- 32.5 alapjárati f.
- 102.5 főfúvóka
- tű 3. állás
- CO adat nincs

92-es modellnél még volt olyan is, ami a fentivel nagyjából azonos,de:
- 100 fővúvóka

És mindegyik BST32SS karburátor.
van eladó rf olcson 94-es friss vizsga,
Helló új fórumozó vagyok el szeretném eladni az rf 400-as motoromat. fekete 1994-es kiadású. Nekem ez nagyon gyors és erős. Az idomok kicsit hiányosak Friss műszakis OLCSÓN ADOM. Ha kell küldök fotókat.
A CO csavarok 1 1/2 fordulatra vannak kicsavarva mind a négy egyformán,amúgy mennyire kellene kicsavarva lenniük? Azt hiszem hogy a tűk is egyformán vannak, és a légszűrő sem koszos. Lehet oka a membrán ennek a jelenségnek vagy annak nincs szerepe ebben?
Pedig első körben pont a szinkronra gondolnék.
A baj az, hogy a szinkronnal csak a pillangó szelepeket hangolod.
Attól még lehetnek szanaszét csavargatva a pilot ("CO") csavarok,
állhatnak más-más értéken a tűk (lásd típustársad), lehetnek koszosak
a fúvókák (akár a levegőfúvókák is).

Nekem tipikusan akkor csinált ilyet, mikor beállítás közben túl magasra
emeltem az alapjárati csavart, és túl kicsit voltak kitekerve a CO-k.
Felpörög, aztán lefele megragadt egy fordulatszámon, majd lefulladt...

Ez lehet oka a 3 hengernek is, mert megszívhatja magát.
De lehet öreg-koszos a levegőszűrőd is, ez is dúsabb keveréket okozhat...
Örülök h akkor nemcsak én látom így, mert akkor nem velem van a gáz...
Az e-mail -em pedig : mafiozocska@freemail.hu
Egyébként most úgy néz ki talán megvan a hiba, ugyanis a karbisor előző szakszerűtlen szereléséből kifolyólag, a membránok rosszul voltak visszatéve, (kicsit gyűrötten meg stb.. ) a súbertű is össze-vissza volt állítva mind a 4 karbinál... ja és meg lettek mérve a fúvókák, és 100-asok vannak benne, és nincsenek szétfúrkálva... ha nem lesz jó majd jelentkezek, és köszönöm mindenkinek már azt is hogy pozitívan álltatok hozzám/ a dologhoz....
Üdv.
Helló gyertya sor mikor lett cserélve?még az lehet mert nekem is kihagy a 3as néha kedden megy karbiszinkronra meg cserés a gyertyák is.
Üdv!
A Bandit fórumról irányítottak ide mert ők nem foglalkoznak 400cm3-es motorokkal. remélem itt több szerencsém lesz.
Segítségre lenne szükségem, 400-as banditnál olyat tapasztaltam hogy fordulatról visszaengedve a gázmarkolatot nem esik rögtön le a fordulat csak pár másodperc múlva , akkor viszont mikor eléri a 2500 hirtelen leáll.És az alapjáratot sem tudom rendesen beállítani.Mi lehet ennek az oka. Karbiszinkront csináltattam de azután sem lett sokkal jobb.Olyan érzésem van mintha nem menne minden henger alapjáraton, mikor viszont 3000-es fordulat felé megy akkor jól pörög és nincs vele semmi baj. Ennek mi lehet az oka?
Vagy innen letölteni az összes fentlévőt.: http://www.manualedereparatie....
Dehogy veszem magamra, én sem szeretem azt a fórumot...
Az egy év alatt talán 1x tudtam beszélgetésbe elegyedni a
típustársakkal... az a fórum más kaliberű, más hangvételű...

A legviccesebb tapasztalatomra múlt héten szombaton sikerült
szert tennem, amikor is elmentem egy használt abroncsért, és kiderült,
hogy az eladó is 1.2-es Bandit tulaj... Ráadásul görbevázas mint az
enyém, még az évjárat is stimmelt.

Kérdeztem, hogy szokott-e fórumozni, mert szimpatikusnak tűnt,
majd mondta, hogy megpróbálta, de tele volt nagyképű emberrel, így hamar feladta.

Hát ezen akkorát röhögtem...
Szóval ha kell a PDF változata a GSF400 manualnak jó minőségben,
akkor add meg az e-mail címed és elküldöm. Vagy legalább is megpróbálom elküldeni .
Nincs semmi baj, szivesen megosztjuk mindannyian a tapasztalatainkat ha van rászoruló ember.
attól h neki is olyan motorja van, még 1 szóval sem említettem, és remélem nem veszi magára, mivel neki egy rossz szava sem volt, sőt ő az egyik személy aki nem hagyta figyelmen kívül a bajomat... csak 1-2 ottani embernek volt elég cinikus megjegyzése, ami nem arra vall h ők milyen segítőkész emberek... azért irtam nekik mert segítség kellett, de ha nem tud rá írni semmit akkor inkább tartsa magában a véleményét, mert a lenézésre nem vok kíváncsi...
Röviden ennyi lett volna... bocs az Off-ért...
Red, ne is figyelj rá! Akinek nem inge ne vegye magára! Gondolom Én.
Köszönöm szépen mindenkinek...
itt végre vannak normális emberek nem úgy mint a Bandit topicban, akiknek az 1200ccm-nél kezdődik a motor mert attól hosszabb a "kóbász"