Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én épp a reklamák miatt hagytam fel az értékesítésükkel.....a szerelhető nem túl megbízható...
De, nem legal legfeljebb nem nézik mert fingjuk sincs hozzá... .....és épp azért mert bontható és nem nyomáspróbázzák....a hefal kft-nél csinálnak nyomáspróbát is legalábbis pár éve még megtették...
nem reklamáltam imi már arra sem emlékszem mi volt a cég neve! Pedig nem volt olcsó és nem is gagyi amit felraktak!
Hát én azzal nem foglalkoztam hogy utcára szabad e de a fém fékcsőnek az a lényege hogy bontható... De kpmnél át ment műszakin úgy hogy nem hinném hogy tiltott lenne... Ja és nem csókos műszakin volt...
A fémhálós fékcsöveket(amit fémfékcsőnek hívnak errefelé:) ) is ugyanolyan időközönként cserélni kéne mint a gyári gumit csak épp nem szokták nem beszélve arról, hogy csak a préselt fitting a jó a többi vagy sikerül vagy nem(mint Neked) és ezt kevés helyen csinálják....és főleg ez a fékcső nem street legal, elvileg nem szabad utcán használni és ezt a jobb helyeken ahol árulják jelzik is....
Ezekte a fém csövekre sokszor élettartam (örök) garanciát vállalnak. Reklamálni próbáltál?

http://www.goodridge.hu/

http://www.x-bike.hu/Goodr
idge...
Azért jobb mert amiota hátul nem a profi fém van semmi bajom nincs vele! Elöl tavaly csináltattam meg a szettet jó volt kb 1 évig most nyáron meg megint el kezdet a kötésnél ereszteni. ki peremeztem újra 3 hónapot jó volt nyáron és most megint el kezdte. Szóval elegem van belőle!
A gumi meg ha nincs ki repedve akkor semmi baja nincs és örökös mint a szegénység. Csak ápolni kell kicsit. A hátsó 4 éve gumi az is bontott volt soha nem levegősödik le...

Mielőtt azt mondaná valaki hogy szakszerűtlenül van szerelve. Pesten ezzel foglalkozó cégnél vettem és ők rakták össze.
Szóval elegem van belőle :)
Szia.Drz be van belefaragva a RF kereke Sm nek. nemtudom,hogy mekkora lehetett.de fogaskerékbe 42 fogszám körülit keresek,a féktárcsám 115 mm átmérő
Mekkorára? Nem csereszabatosak!
Mitől jobb a repedezett gumi fékcső mint a fém?
Sziasztok
Keresnék suzuki fr első féktárcsát,lánckereket
akinek van kérem jelezze vagy itt vagy a
laszlosanya@hotmail.com on
köszönöm
Szia!

Azt szeretném kérdezni, hogy az első féknek a fékcsöve az gumi cső?
Illetve, hogy repedezett e?
Ha igen eladod külön?
Meg elégeltem a fém fékcső előnyeit...
Üdv!
Eladó Givi doboztartó konzol, Givi monokey dobozzal! Együtt 30.000ft
üdv. eladó rf 400 / 96-évj.-hoz a képen látható alkatrészek plussz egy tank is. egyben vagy külön , megegyezés szerinti áron ! 0620/992-4528 gödöllő
köszi!
http://www.manualedereparatie....

Innen tölcsed le a manualt, ott találsz bekötési rajzot meg mindent a motorhoz!


Ez a 600 manualjából van, de a bekötés megegyezik. Bár itt nincsen kuplungkaron kapcsoló
Rámértem indítózás közben, 11V-ra esett vissza. Remélem az akksi jó. Azt esetleg nem tudod/tudjátok hogy az önindító relébe menő csatlakozó benne három kábel, azok mik? Ha jól emlékszem egy piros egy fekete-fehér, a harmadikat nem tudom milyen színű. CSak azért érdekelne mert ha veszek egy univerzális indító relét, vagy vmelyik autónak jó bele a reléje hogy kell bekötni?
a hatszázasnál a hézagok:
sz: 0,10-01,20
k: 0,20-0,30
a kilencszázasét nemtom
Szia!
Sehol sem találom, vagy nem volt itt a leírás a szelephézagokról? Úgy emlékszem, még a láncfeszítőről is láttam pedig képet. Nem tervezem a láncot lecserélni, persze hacsak nem ramaty az állapota, de nem hinném, 45 k van a motorban 96 -os évjárat és állt a pincébe 5-6 évet reálisnak gondolom...
A
Ezt az aksit hiába töltögeted! Ha nem jó, úgyis elveszti a feszültséget az elsô terhelésnél. Tekertetés alatt mérd a feszültséget mennyire esik le! Ha 10V alá esik, akkor keress másik aksit! Addig felesleges máshová belemászni. 99%aksi gond!
Azért ennyire nem másznék bele a motorba. Ennyire nem értek hozzá. Most feltöltöttem az akkut, megnézem mit alkot vele, meg ránézek a relére. Ha nem járok sikerrel úgy is szerelő lesz belőle. Azért köszönöm nektek!
A láncfeítőnek vedd ki a közepét (azt a nagy csavart a rugóval).
Majd vedd ki a tokját a két kis csavarral. Ha azt látod,h tudna még beljebb menni.Akkor engedd vissza,tedd a helyére a rugóval együtt és tekerd körbe párszor. Majd vedd ki a nagy rugós csavart és tolj be neki csavarhúzóva,lmiközben tekered a motort és finoman nyomd beljebb a feszítőt 1-2 kattanást.
Lánc csere sem túl bonyi.De ha nem csináltál még vezérlést akkor inkább ne álj neki.
A lánc ára a pinkmotorsnál potávan egy tizes.
Köszi, megnézem a szelephézagokat, meg a karbikat is ha már kézben lesz...
Talán pont Te számoltál be pár héttel-hónappal ezelőtt hasonló műveletről, hasznos lesz majd, megkeresem a képeket, tapasztalókat...
vez.lánc feszítőt hogyan lehet nagyobb feszítésre bírni, ha látszólag a végén vagyunk, de nincs pénz újra?
A
Szia!
Szerintem a töltés környékén lesz a baj (ha jó az akku), generátor, fesz.szabályzó, diódasor.
Esetleg mérd meg, hogy nem sánta-e a generátor. Úgy kezdeném, hogy nem zárlatosak-e egymáshoz a tekercsek, illetve közel azonosak-e egymáshoz, esetleg a diódasorban vált vezetővé az egyik. Normális akkunál járó motor mellet olyan 14.2 körül illik, hogy legyen a töltő feszültség.
A
Ez egy jó kérdés :) Az enyémben is ciripel vmi halkan,mintha szelep lenne.De nem az. Így nem foglalkoztam a kérdéssel.
A szelephézagokat megnézheted,nem árthat. De az nem hallgat el gázadásra. A tűknek a hatszázasnál középen kell lenniük. Az enyémben viszont lejjebb kellett tennem egyel.