Ha van ismerősödnek fúvóka dörzsárja, elég beforrasztani a meglévőket (pillanatforrasztó vagy forrasztópáka meg forrasztóón) és felfúrni a kellő méretre.
Gyári értékekre vissza kell állítani mindent.
A Bandit esetében ez egyszerű, mert megvan hozzá minden leírás.
Ha kell, szívesen elküldöm e-mailben.
Én is így kezdtem az RF-en, aztán később emelnem kellett a főfúvóka
méretén 102.5-re, mert nem pörgött ki, de így is túrán 4.5L-ert evett,
vegyesben meg 5.2 körül...
A hidegindítást illetően pedig mindenképp szivatóval kellene indulnia.
Ugyanis az azért van. Ez is egy jó magyar idióta szokás, hogy "ciki"
szivatózni, be lehet állítani úgy is, hogy ne kelljen... baromság...
de sajnos ez van...
pontosan ez a problémám nekem is... mármint ez is... ami a fogyasztást illet... 6-6,5 liter! kész horror.. a másik hogy pl, hidegindításnál is pöccre indult, szívató nélkül, szóval innen is sejthető hogy ez alapból baromi sok kaját kap.. meghát a tavaszi gyertyasort amit kapott a kicsike, kb. 300-400km után kinyiffantotta, és mind full fekete volt, most pedig vmit csinálnom kell vele, mert így nem akarom, meg nem is lehet eladni...
Ha még megvan a motorodon a szegecselt adattábla, és azon fellelsz
valami "E-X" (pl. E-21, E-32) számot, akkor megmondom milyen export
és milyen volt a gyári fúvókázása.
De alapvetően Letsgo-nak adott tanácsom irányadó lehet, max.
5 értéknyi eltérés volt a 400-asoknál, ami annyira nem jelentős.
Sajnos itthon terjed ez a "más az éghajlat, át kell fúvókázni" baromság,
ezért egy csomó 400-asba benyomtak 110-120-as fúvókákat...
Aztán csodálkoznak, hogy 6 litereket eszik...
Régebben nekem is volt karbival dolgom! Akkor Redtől ezt a segítséget kaptam: "Az alapjárati lehet egyébként 30-32.5 között bárhol, a fővúvóka pedig 90-102.5 között. Mindegyik gyári, export függő
volt a Banditoknál, nekem a 100-as jött be, a 97.5-tel nem pörgött ki rendesen. Ami fontos még a schuber tű, no az remélhetőleg gyári a tieden is, elvileg valami 5DF17-nek kellene lennie 3. állásban.
de régebbi gépeken van 5EZ74-es is, azokat 32.5 - 102.5 fúvókákkal szerelték, de a Mikuni tűtáblázat kegyetlen bonyolult, úgyhogy ez leginkább tapasztalat kérdése.
A tűfúvóka (hosszú henger, amihez kapcsolódik a főfúvóka és amiben jár a tű), pedig 0-9-es, ez mindegyiken."
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene... suzuki bandit 400 ügyben , mégpedig a gyári fúvókaméretek, illetve h lehet-e vhol rendelni ilyet, mert nézelődtem neten de nem találtam.. (valószínűleg én voltam a gyökér) de itt hátha hamarabb megtudom mintha estig kotorászok a hálón... /a Bandit topicból küldtek ide, mivel állítólag itt hamarabb kapok választ a kérdésemre.../
Előre is köszöm. Üdv.
Tudom,h nincs. Csak gondoltam,amolyan hátulróljövősenamatőrködve bedobom a kérdést Mertugyehaindítunkbehúzzukakuplungot autómatice
Viszont megkérdezném! Esetleg,elfekvőben vkinek,hátha......... Tolatóradarja,kamerája,parkolássegéd.Nincsen véletlenül? Bontott is jó lenne. Persze csak erefhez való! Nem vmi kínai gagyi
Van egy mikró kapcsoló a kuplung karnál ami inditisánál érzékeli hogy be húztad az az engedi az önindítónak azt hogy indítsa a motort! (Abban nem vagyok biztos hogy a karnál van, bár máshol nem nagyon lehet!)
Ki kel kötni.
Bár a netten szerintem kb 200Ft-ért lehet venni a helyére valót!
Sziasztok! Rosszul érintkezik a kuplungnál a mikrokapcsoló, mikor el akarom indítani a motort. Tudnátok segíteni, h hol lehet ilyet kapni, vagy mi a neve/száma, ami után rá tok keresni. köszi
Sziasztok, mivel tavasszal kimegyek 2-3 évre külföldre, ezért eladóvá vált a motorom. Maradt még 96 utáni kormányvégek kapcsolókkal, és a teleszkóp tetejére való alutakarókkal, ha valakinek szüksége lenne rá szóljon.
elhoztam ma a motort a szervizből, rákérdeztem az elektronikára, 25e volt a javítás és a teljes elektromos átnézés együtt, csak javítást sajnos nem tudok
"Azon gondolkodtam hogy a röfi olajszűrője méretben teljesen megegyezik a swift szűrőjével attól az apróságtól eltekintve, hogy a HF138 szűrőn 6db kis lyuk van körbe, míg a swift szűrőjén 8db körben. "
ha a véleményemre vagy kiváncsi bár nem vagyok motorszerelő szerintem nem.Nem véletlenül lehet a hf138 on több átfolyó.A jobb áramlást vagy a teljesebb nagyobb szűrést teszi lehetővé!Szerintem!
A Bandit esetében ez egyszerű, mert megvan hozzá minden leírás.
Ha kell, szívesen elküldöm e-mailben.
Én is így kezdtem az RF-en, aztán később emelnem kellett a főfúvóka
méretén 102.5-re, mert nem pörgött ki, de így is túrán 4.5L-ert evett,
vegyesben meg 5.2 körül...
A hidegindítást illetően pedig mindenképp szivatóval kellene indulnia.
Ugyanis az azért van. Ez is egy jó magyar idióta szokás, hogy "ciki"
szivatózni, be lehet állítani úgy is, hogy ne kelljen... baromság...
de sajnos ez van...
valami "E-X" (pl. E-21, E-32) számot, akkor megmondom milyen export
és milyen volt a gyári fúvókázása.
De alapvetően Letsgo-nak adott tanácsom irányadó lehet, max.
5 értéknyi eltérés volt a 400-asoknál, ami annyira nem jelentős.
Sajnos itthon terjed ez a "más az éghajlat, át kell fúvókázni" baromság,
ezért egy csomó 400-asba benyomtak 110-120-as fúvókákat...
Aztán csodálkoznak, hogy 6 litereket eszik...
volt a Banditoknál, nekem a 100-as jött be, a 97.5-tel nem pörgött ki rendesen. Ami fontos még a schuber tű, no az remélhetőleg gyári a tieden is, elvileg valami 5DF17-nek kellene lennie 3. állásban.
de régebbi gépeken van 5EZ74-es is, azokat 32.5 - 102.5 fúvókákkal szerelték, de a Mikuni tűtáblázat kegyetlen bonyolult, úgyhogy ez leginkább tapasztalat kérdése.
A tűfúvóka (hosszú henger, amihez kapcsolódik a főfúvóka és amiben jár a tű), pedig 0-9-es, ez mindegyiken."
Fúvokát a pinkmotors ról lehetett beszerezni.
remélem tudtam segíteni (Nekem ezt RF400hoz írták ami elméletileg a 400as bandival meg egyezik)
Egy kis segítség kellene... suzuki bandit 400 ügyben , mégpedig a gyári fúvókaméretek, illetve h lehet-e vhol rendelni ilyet, mert nézelődtem neten de nem találtam.. (valószínűleg én voltam a gyökér) de itt hátha hamarabb megtudom mintha estig kotorászok a hálón... /a Bandit topicból küldtek ide, mivel állítólag itt hamarabb kapok választ a kérdésemre.../
Előre is köszöm. Üdv.
Viszont megkérdezném! Esetleg,elfekvőben vkinek,hátha......... Tolatóradarja,kamerája,parkolássegéd.Nincsen véletlenül? Bontott is jó lenne. Persze csak erefhez való! Nem vmi kínai gagyi
Ki kel kötni.
Bár a netten szerintem kb 200Ft-ért lehet venni a helyére valót!
"Azon gondolkodtam hogy a röfi olajszűrője méretben teljesen megegyezik a swift szűrőjével attól az apróságtól eltekintve, hogy a HF138 szűrőn 6db kis lyuk van körbe, míg a swift szűrőjén 8db körben. "
Szerintem HF138!Szerintem!