Sziasztok! A véleményeteket szeretném kikérni. Azon gondolkodtam hogy a röfi olajszűrője méretben teljesen megegyezik a swift szűrőjével attól az apróságtól eltekintve, hogy a HF138 szűrőn 6db kis lyuk van körbe, míg a swift szűrőjén 8db körben. Szerintetek a két szűrő anyagában más? Szal egy autó olajszűrője is el tudja látni feladatát egy motorban? Gondolok itt arra hogy autó pörög max 6,5 ezeret aztán tilt, motor 6ezertől kezdi jól érezni magát. Lehet h faszarágiságnak tűnik már ezen spórolni, de ezért kérem ki a véleményeteket! Én személy szerint ilyenen nem spórolok, mert ha gáz van akkor a blokk bánja. Ez csak egy kis kíváncsiság. NEm akarom elhinni hogy a gyártók/forgalmazók/kereskedők csak azért mert motorhoz kell plusz 2ezret rátesznek
Szia, nekem kb 3-4 hete áll miatta a motorom, ki lett próbálva más rf400 elektronika is az enyémhez tesztre, de nem volt jó , a szerviz elküldte egy elektronikajavítóhoz, utánajárok, hogy hol csinálták, és mennyiért, mondjuk a mennyiért úgyis megtudom a végén.
Sziasztok. Elért a baj az RF 400-asommal. Gyújtáselektronika kellene és eddig nem találtam sehol. Ha valaki esetleg tud segíteni azt nagyon megköszönném. Az adatok 32900-21ECO / BB7292 5LT8 és Kokusan Denki.
Ahogy átfordultam a csomagtartó felső élén, megnyomtam a bal felkarom alsó-külső felét a könyékprotektor fölött. Délutánra elszineződött, mire haza értünk a motorral, már csak jobb kézzel tudtam szinte emelni a motort a futóról levételkor. Nameg az izomláz ami elég kemény volt a következő napokon.
Még csak nem is repültem semennyit, ami elég ritka frontális csattanáskor.
Bizony, sajnos ezt Én néztem be, de rendesen!
Tempó volt vagy 60, XF le akart kanyarodni balra az autópálya felhajtóhoz de jöttek szemből. Én meg a lassú tempó örömére gyönyörködtem pár másodpercig a tájban, M7 forgalmában. Mikor észrevettem az útakadályt már fékezni sem volt időm. Simán átfeküdtem a csomagtartóra, kinyomtam a hátsó szélvédőt. XF sajnos nem lett lefényképezve, de a csomagtartó is simán záródott utána. Bent az anyag rendesen!
Na Én azóta elmegyek vezetéstechnikai tréningre ha időm engedi. 25 év motorozás után is tanultam ott újat.
Hát ez egy emlékezetes esemény marad...
Még négyen is nehéz volt beemelni Lacibá puttonyába szerencsétlen röfit...
Tisztán előttem van, ahogy észreveszlek, Te pedig kiáltasz egy erős
"Hééé!"-t vagy "Helóóó!"-t. De még így is mentünk vagy 200m-ert
mire leesett mit is láttunk ...
Megnéztem közelről egy JAGUAR XF-et. (2010,05,01,Siófok kelet)
Idomok elég jól megúszták a találkát, csak a sárvédőt nem lehet megszegelni. Többi ragasztható.
Lehet, hogy meg lehet javítani, ha kevésbé sérült, de én akkor sem bíznék benne. Ahol görbül, ott az anyag is gyengül, mert nyúlik. Visszazömíteni meg senki sem tudja. Elvékonyodott anyag sosem lesz olyan erős, mint eredetileg volt.
Szvsz ez a moci erősen vázsérült. Egyértelműen látszik a tanknál. A villában nem látok akkora görbületet, ami indokolná, hogy ennyire hátul van a kerék. Ezen csak egy új váz segítene, hogy tuti jó legyen. Legalább is szerintem.
Előre is köszi ha valaki tud segíteni.
Még csak nem is repültem semennyit, ami elég ritka frontális csattanáskor.
Eladóvá vált a motorom!
Suzuki RF 600 piros
Érdeklődni itt vagy a 06 70 453 9628 as számon
Tempó volt vagy 60, XF le akart kanyarodni balra az autópálya felhajtóhoz de jöttek szemből. Én meg a lassú tempó örömére gyönyörködtem pár másodpercig a tájban, M7 forgalmában. Mikor észrevettem az útakadályt már fékezni sem volt időm. Simán átfeküdtem a csomagtartóra, kinyomtam a hátsó szélvédőt. XF sajnos nem lett lefényképezve, de a csomagtartó is simán záródott utána. Bent az anyag rendesen!
Na Én azóta elmegyek vezetéstechnikai tréningre ha időm engedi. 25 év motorozás után is tanultam ott újat.
Még négyen is nehéz volt beemelni Lacibá puttonyába szerencsétlen röfit...
Tisztán előttem van, ahogy észreveszlek, Te pedig kiáltasz egy erős
"Hééé!"-t vagy "Helóóó!"-t. De még így is mentünk vagy 200m-ert
mire leesett mit is láttunk ...
Idomok elég jól megúszták a találkát, csak a sárvédőt nem lehet megszegelni. Többi ragasztható.