Na most, ha még mindig így áll az első kereke egyenesben (előre forgatott teleszkópokkal), nem biztos, hogy hátrébb kéne hajtani a kereket mert nem fog elférni a motor előtt.
Vagy a váz egyengetésével kéne kezdeni a villa előtt.
Ahogy kigondoltuk elvileg működnie kellene, majd ha belevágunk akkor kiderül, hogy jól gondoltuk vagy csere lesz belőle. Elvileg úgy lett beforgatva, menet közben nem érezni, hogy lenne valami gond de akkor sem hagy nyugodni.
Házi egyengetéssel vigyázzatok, mert teljes berugózásnál majdnem alsó villakifliig összecsúszik a teleszkóp. Ha nagy távolságon támasztatok alá a csőhajlítónak, meghajolhat az összecsúszó rész és szorulni, esetleg össze se csúszni fog. Tekerd úgy a szárat, hogy előre fele álljon és próbáld úgy használni.
Nekem Bandit krómszárába elég szép kifli volt és mindig ette a teloszimeringet, meg fekete pöttyök voltak amit csiszolópapírral megoldottunk de még utáni is szar volt! sv 600as krószárából tudtak volna gyártani bandithoz,de mondtam h köszönöm inkább nem kérném mert kurva drága mulatság lett volna
Szerelőtől azér megkérdezném, tud-e vele valamit kezdeni. Itt 7-10000HUF az egyengetés/ db.
Motort te árultad tavaly vagy tavalyelőtt télen, vagy te vagy az új tulaj?
1430 mm kellene legyen (+- a láncfeszítés).