nem! én arra gondoltam ami a hátsó idom alól kilóg mindkét oldalon, és ez a segédvázhoz van rögzítve ha jol emlékszem, azért kellene nekem az mert ahhoz le tudnám fogatni a bukot, kisbanditomon is volt oylan és annak kurv anagy hasznát vettem
Ne érts félre! nem el rettenteni akartalak. Vágj bel. Gyáva embernek nincs hazája szokták mondani! Én is bele vágtam "szarból" próbáltam meg motorozni, motort venni! Nem is néz ki még túl jól de műszakilag okés lett elég sokat mentem már vele. Minid lesz valami amit az ember szerelget a vason. Hisz nem új... De ez a szépsége ennek. Így kerülsz közel a géphez és így lesz meg az összhang mert ismerni fogod a motorodat... Szóval szedd össze rá és ne hagyd hogy más külső tényező le győzzön... Én mikor meg vettem a motort nem volt meg a jogsim. Vásárlástól számítva 3hónapra lett meg ez nyár vége volt. Majd kirugtak. 1 évet vártam mire meg lett műszakija is és elkezdhettem menni vele! szóval ha akarsz motorozni akkor ki tartás és kezd el valahogy csak akkor fog menni a dolog...
Hát sajnos a rohadt anyagiak... meg ez a picsa sok adó az kell nekünk meg ez a sok balfasz aki tereli a népet... sajnos nem egyszerű manapság motorozni akár hogy számolgatok lehet a végén nem merem bevállalni a dolgot!:( mert ha belenyúlok akkor lehet 1 évig vagy kettőig csak a garázsban fog állni lóvé híján.
Kisebbet nem szabad venni mint 600.
Ezt én is meg tanultam viszont én nagyon fölé se mennék.
600ast ugyan nem vezettem még Rfből de a 400asat egyáltalán nem kell hülyére pörgetni ha kényelmesen akarsz motorozni. 6.ba is simán 60-at megy és gáz adásra reagál és fel veszi a forgalom ritmusát. Túrán én nem nagyon szoktam váltogatni vele!
Olcsó motor kategóriájában szerintem mindenképpen az egyik legjobb választás! Bár már nézegettem a GSX-F-et is olyan 400-500e Ft körül egész jót ki lehet fogni! Azt kicsit jobban ismerik a boltok szerelők ha gond van vele!
Az meg hogy milyet sikerül ki fogni az tiszta szerencse kérdése!
Mivel használt és azért valjuk be motoros talikon amiket kapnak a sport motorok hát elég gáz... Utána meg használt autón meg kímélt GSX-R-emet olcsón eladnám de új rajta minden. Vicc az egész...
Én azt javasolnám meleg motornál nézni kell hogy füstje milyen! Egykét túrán láttam már olyanokat köpködöt egykét motor kék az szép szó volt :D De ez sajnos akkor derül ki mikor meg vetted és lekezded használni...
na faszán műxik minden a kis RöFin? lassan kellene guruljunk eggyet vmikor majd
Tegnap este végre hibátlanul haza került a masina még éjjel összeraktam és ma már friss műszakis a kicsike!
Ideje volt!
Vasárnap Nagykállóba motoros találkozó, eljöhetnél! Mi reggel 8 kor indulunk!
Ezt én is meg tanultam viszont én nagyon fölé se mennék.
600ast ugyan nem vezettem még Rfből de a 400asat egyáltalán nem kell hülyére pörgetni ha kényelmesen akarsz motorozni. 6.ba is simán 60-at megy és gáz adásra reagál és fel veszi a forgalom ritmusát. Túrán én nem nagyon szoktam váltogatni vele!
Olcsó motor kategóriájában szerintem mindenképpen az egyik legjobb választás! Bár már nézegettem a GSX-F-et is olyan 400-500e Ft körül egész jót ki lehet fogni! Azt kicsit jobban ismerik a boltok szerelők ha gond van vele!
Az meg hogy milyet sikerül ki fogni az tiszta szerencse kérdése!
Mivel használt és azért valjuk be motoros talikon amiket kapnak a sport motorok hát elég gáz... Utána meg használt autón meg kímélt GSX-R-emet olcsón eladnám de új rajta minden. Vicc az egész...
Én azt javasolnám meleg motornál nézni kell hogy füstje milyen! Egykét túrán láttam már olyanokat köpködöt egykét motor kék az szép szó volt :D De ez sajnos akkor derül ki mikor meg vetted és lekezded használni...