Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez viszont nekem nagyon jól jött köszi szépen az infót! Valamikor szét is robbantom és meg nézem!
Nem azért jó az, mert 1-2 idényt futott, hanem mert Michelin.
Használtam már én is sok félét, Pirelli, Dunlop, Metzeler, BridgeS. de
a Misik messze a legjobbak. Főleg esőben, nedves úton.

Az a Road2 ami most fent van, 4 éves (2008-as) garnitúra, most érem
el a kopásjelzőket, szerintem még 1-2 ezer kilométer.
Mikor felrakattam, a gumis azt mondta, hogy nincs értelme felrakni,
hátul volt olyan 2mm kopásjelzőig, elöl meg 1.5mm.
Lefutott eddig 8000km-et, de még 1 ezrest beletolok bizisten.

Amit vettem, az szintén 2008-as, de Road1, az első az 95%-os, a hátsó
még idén elmegy, olyan 3mm van középen, de ezeket legalább a
keresztminta miatt lehet slickre koptatni.

Ez a Road2 csalóka, mert középen nincs keresztminta... résen kell
lenni, mert kifigyel a szövet .
Na itt még annyi probléma, hogy ez a tartó digit műszerfalasé nem a miénké.
Végülis különbség a műszerfalfülekben van és nem lemez főtartónk van.
RedOne
[7371] 2010. június 23. 19:15
Szia !
Egyelőre ennyire volt időm, illetve kellene oldalról is kép, akkor
könnyebben ki tudnám emelni mivel mi a gond, és beméretezni.
Ha az alsó rudat kihúzzátok ahogy jelöltem, akkor a külső keret
legalább rendesen fog állni.
A felső ferde rudazatot pedig kb.-ra felülről nézve így kell vissza
hajtogatni.
Oldalról is csinálok skiccet, csak tegyél fel képet lszi, illetve ma már
több időm sajnos nincs.
Ha külön kell még méret, szólj... ezek alapján legalább elindulni el
tudtok.


Ezt viszont keresd meg a képekért! Megéri.
RedOne
[7758] 2010. július 18. 15:51
Szia !
Nos... a helyzet az, hogy sok méretet nem tudtam lemérni, de a lényeg
megvan. (Szét kellene szednem az egész elejét.)
Az a fontos, hogy a két bejelölt méret kb. akkora legyen, illetve ahogy
jelöltem, a lámpa felfogatás függőleges (merőleges a földre), illetve
a 3db. műszerfal felfogató szilent egy síkba essen. Ezek elvileg a
korábban megadott értékekkel kiadják a konzol alsó felének a
geometriáját.
Pontosabb méreteket nincs is értelme méricskélni, mert ha ezek
alapján kihúzzátok a konzolod (még ha el is törik), az eredeti
értékek kiadódnak.
Aztán csak a törött/erősen roncsolódott csöveket kell kivagdosni
egymás után és újra cserélni.
Igen, sajnos.
Ha sikerül meg csinálni viszek egyett hozzád... Én sajnos nem tudtam vissza tenni 100%osan! az enyémmel is bal oldalán csúsztak. Kapott új fejidom tartót így lett olyan jó kis 90%-os.
Nekem is fent vannak a misik! Nagyon brutális lett... Már tudom hogy akik meg tehetik miért dobálják le 1- max 2 idény után a gumit.

régebben kérdeztem hogy kanyarba meg ijeszt hát ki próbáltam 130-160ig döntve elég jó. Fölé nem mertem menni kanyarba. kíváncsi leszek mennyi idő alatt lesz "kockás"...
Általában balra bátrabbak vagyunk, mivel balra kanyarodunk nagy ívben.
Illetve a körforgók is balosak...

Az enyém mondjuk most szimmetrikus, igaz mostanában teljesen
városban motorozok, a szlalom meg váltott irányú .

Odatoltam még a végére az olajzó jelen állapotát is.
Sziasztok! Imitrikes hozzád lenne egy kérdésem, napokban elcsúsztam az rf 400-asommal és a fejidom konzol elment baloldali irányba, nincs véletlen valami segítséged ahhoz hogy miként kell állnia normál helyzetben? Főként a váztól lévő bal és jobb oldali távolság érdekelne a konzol alsó részénél, mivel az fontos hogy passzoljon az oldalidom. Tudnál segíteni?:) előre is köszi.
az ára 10000.-
rf 400 dob
szia jó állapotú az ára karral együtt 2500.-
okés! Az a nap már jó nekem is!
kódold át mpg-be aszem abba tetten fel anno én is!
Legyen a Vasárnap, ismerős a helyzet, amikor egy napnak 36 órából kéne lennie. Akkor még egyeztetünk a biztonség kedvéért
Csináltam tréningen on-boardot, 80MB mov, de nem tudom feltölteni a videókhoz. Mit tegyek?
http://trening.tesztmotor.hu/
A szombat nem biztos, hogy jó mert sok f---ság van kitalálva...
Pénteken későn érek fel sajna. Vasárnap meg már haza felé fogom tekerni a gépet... De mondjuk vasárnap ebéd után Pesten vagy környékén ha rá érsz mehetünk...