Tudtommal mióta az országban van, sose volt letakarítva a leömlő.
Nekiálltam, lesavaztam (mással neki álltam volna), picit bemattult de
fém tiszta lett, utána a türelmem határáig polírozgattam, és ez lett a vége.
Még "katate-kölyközök" rajta (kend-fel-töröld-le ) ha újra megjön a
türelmem, de már így is fényévekkel szebb.
(Lehet ezt Bandit fórumra kellene írni, de ezt a fórumot jobban szeretem .)
Abszolút jó motor a VFR, nagyon vezetőbarát és könnyen kezelhető.
Ahhoz képest, hogy a kézenállvapucsítós motorok törzsébe tartozik,
azon belül a kényelmesek osztályába sorolható .
(Apu azért egy helyen téved, a Bandit kényelmesebb... )
Nem brutális az sem mai viszonylatban. De bőven van benne elég erő.
Élvezetes a V4 nagyon.
Pont ma fogott be magának egy BMW 1100RT játszópajtinak.
Simán forgalomban utolértem, lehagytam, utánam jött, lehagyott,
én meg nem engedtem elszakadni .
Na az a motor már ellenfél lehetne, vissza kellett raknom 4.-be.
Igaz így meg nem kellett nyélgázt húzni.
Lehet a következő motorom egy 1100RT lesz, nagyon tetszenek.
Nehéz a válasz. A legjobb megfogalmazás az, hogy a Suzuki egy gép, a Honda meg egy műszer.
A VFR sokkal kényelmesebb, nyomatékból dolgozik, de hármastól felfele 3ezer alatt vissza kell váltani, mert berángat. Menetdinamika szempontjából egész más a kettő, a VFR váltója sokkal finomabb, precízebb, de ez az egész motorról elmondható. A vezérlés fogaskerekes, ezért nem kell vele foglalkozni. A karbantartás ugyanaz, költségben is. Fogyasztás a Hondánál 4,8-6l közt, használattól függően. Legalább is nálam .
Az RF formavilága nagyon jó, szép motor, szvsz szebb, mint a Honda. A VFR ízlés kérdése, és most a 750RC36-IIről van szó. A 800Fi megint más.
A nagy kérdés megint az, mire akarod használni. Hosszú túrákra a VFR jobb, sportosabb mocizásra RF600-900.
Motoroztam én is sokat esőben... Az előző első gumim konkrétan slickre volt kopva. Kíváncsi leszek rá hogy ezek mire képesek.
Bár most már gondolkozok rajta hogy valami vezetési tréningre el kellene menni! A bajszát mindenki tudja húzni. Bár az én motorozási tempóm messze átlag alatti. Én a motor előnyét max előzésnél használom ki, de ott is csak akkor ha 1000% a helyzet. Az ilyen pont beférünket nem szeretem. Mert ott van az ha nem fértem be.
Jövőhónapba megy műszakira remélem nem lesz gond vele...
Na jó nem tartok mese délutánt!
Neeem nem brutális, ez nem "gonosz sportmotor", hogy az előző gazdiját idézzem.
Mondjuk 6000-ig húz rendesen nem mondom, de felette olyan mint egy 600-as.
Tehát az az erő ami 6000-től megjön egy ilyen nagy köbcentis motornál, azt ebben levágták.
Így nem is lehet fordulatszámból motorozni vele.
Illetve lehet, csak semmi értelme.
Már vettem egy Dunlop Sportmax Qualifier-t hétvégén lesz szerelve, lánc, első lánckerék, meg a gumi, érdekes lesz! Hétfőn jön a Km óra kihajtás, végre tudom majd mennyivel megyek, nem hátrány!
Üdv: Dani
MEZ4 szett nekem is volt, én szó szerint féltem tőle.
Z6 után került fel (gondolván ha Metzeler csak jó lehet), és hát igencsak
vissza kellett vennem a stílusomból, és egyáltalán nem a sebességre gondolok.
Ritka kemény keverékű a MEZ4, a gumi váza is nagyon merev.
Ha legközelebb puhábbat teszel fel kíváncsi leszek a véleményedre.
De lehet csak én vagyok finnyás .
Üdv mindenkinek
Most tettem szert e "röfi" 600ra. kb 2 hete van a birtokomba és eszméletlen 1 gép. Az olvasottak alapján teljesen mást vártam és pozitívan csalódtam a kis vasba. Mivel még új a vas nemkem érdeklődnék milyen típus hibák jöhetnek elő ill mik azok a dolgok amire oda kell figyelnem.
Szia
Én naponta járok dolgozni 60 km motorral, esőben is stb. egy a lényeg esőben, óvatosan és nem lesz baj! A kigyorsítás az érdekes ja meg a fehér csík az úton az csúszik, már vagy 2 szer megtréfált. Fékkel óvatosan. Mz4 gumim van elől hátul elégedett vagyok vele.
Üdv. Dani
aha! Nekem Hátul pilor road van elöl meg sport! Gumis azt mondta hogy így jó mert al eleje hamarabb melegszik. így mire a hátsó tuti addigra az elsö már 1000%-os! Ezek használt gumik... De a hátsó az szinte új volt...
Nekiálltam, lesavaztam (mással neki álltam volna), picit bemattult de
fém tiszta lett, utána a türelmem határáig polírozgattam, és ez lett a vége.
Még "katate-kölyközök" rajta (kend-fel-töröld-le ) ha újra megjön a
türelmem, de már így is fényévekkel szebb.
(Lehet ezt Bandit fórumra kellene írni, de ezt a fórumot jobban szeretem .)
Ahhoz képest, hogy a kézenállvapucsítós motorok törzsébe tartozik,
azon belül a kényelmesek osztályába sorolható .
(Apu azért egy helyen téved, a Bandit kényelmesebb... )
Nem brutális az sem mai viszonylatban. De bőven van benne elég erő.
Élvezetes a V4 nagyon.
Pont ma fogott be magának egy BMW 1100RT játszópajtinak.
Simán forgalomban utolértem, lehagytam, utánam jött, lehagyott,
én meg nem engedtem elszakadni .
Na az a motor már ellenfél lehetne, vissza kellett raknom 4.-be.
Igaz így meg nem kellett nyélgázt húzni.
Lehet a következő motorom egy 1100RT lesz, nagyon tetszenek.
A VFR sokkal kényelmesebb, nyomatékból dolgozik, de hármastól felfele 3ezer alatt vissza kell váltani, mert berángat. Menetdinamika szempontjából egész más a kettő, a VFR váltója sokkal finomabb, precízebb, de ez az egész motorról elmondható. A vezérlés fogaskerekes, ezért nem kell vele foglalkozni. A karbantartás ugyanaz, költségben is. Fogyasztás a Hondánál 4,8-6l közt, használattól függően. Legalább is nálam .
Az RF formavilága nagyon jó, szép motor, szvsz szebb, mint a Honda. A VFR ízlés kérdése, és most a 750RC36-IIről van szó. A 800Fi megint más.
A nagy kérdés megint az, mire akarod használni. Hosszú túrákra a VFR jobb, sportosabb mocizásra RF600-900.
Látom mentél vfr750-nel az milyen ? Lehet az lesz a váltás!
Jó lett a motorod, /lopnám/:-)))!
Bár most hogy a kerekek meg vannak az alsó régió az már egész jó.
Lassan de biztosan meg lesz a több is is!
Ha kell van oldal idomom de már csak a jobb oldali van meg.(Sérült)
Bár most már gondolkozok rajta hogy valami vezetési tréningre el kellene menni! A bajszát mindenki tudja húzni. Bár az én motorozási tempóm messze átlag alatti. Én a motor előnyét max előzésnél használom ki, de ott is csak akkor ha 1000% a helyzet. Az ilyen pont beférünket nem szeretem. Mert ott van az ha nem fértem be.
Jövőhónapba megy műszakira remélem nem lesz gond vele...
Na jó nem tartok mese délutánt!
Neeem nem brutális, ez nem "gonosz sportmotor", hogy az előző gazdiját idézzem.
Mondjuk 6000-ig húz rendesen nem mondom, de felette olyan mint egy 600-as.
Tehát az az erő ami 6000-től megjön egy ilyen nagy köbcentis motornál, azt ebben levágták.
Így nem is lehet fordulatszámból motorozni vele.
Illetve lehet, csak semmi értelme.
A Bandit 1200 brutál? gondolom nyomatékból tolod!
Üdv: Dani
Z6 után került fel (gondolván ha Metzeler csak jó lehet), és hát igencsak
vissza kellett vennem a stílusomból, és egyáltalán nem a sebességre gondolok.
Ritka kemény keverékű a MEZ4, a gumi váza is nagyon merev.
Ha legközelebb puhábbat teszel fel kíváncsi leszek a véleményedre.
De lehet csak én vagyok finnyás .
Most tettem szert e "röfi" 600ra. kb 2 hete van a birtokomba és eszméletlen 1 gép. Az olvasottak alapján teljesen mást vártam és pozitívan csalódtam a kis vasba. Mivel még új a vas nemkem érdeklődnék milyen típus hibák jöhetnek elő ill mik azok a dolgok amire oda kell figyelnem.
Köszi
Én naponta járok dolgozni 60 km motorral, esőben is stb. egy a lényeg esőben, óvatosan és nem lesz baj! A kigyorsítás az érdekes ja meg a fehér csík az úton az csúszik, már vagy 2 szer megtréfált. Fékkel óvatosan. Mz4 gumim van elől hátul elégedett vagyok vele.
Üdv. Dani
Azért köszi a tanácsot
A keresztminta hiánya engem aggasztott, főleg tócsás szakaszokon.