Érdekel, akkor még egyeztetünk. Én is így oldottam meg az előző csíkot, de néhány gurulás után elkezdett lejönni, gondolom azért mert a szél cibálta. Most úgy oldom meg, hogy a számokat lefestem ezüst festékkel, így nem lesz annyira látványos a matrica hiánya. Ezt most fogom csinálni, mert most kaptam ezüstmetál javítófestéket, és azzal festem le, ha elkészül lefényképezem.
Én is frankón kimostam a betűket benzinnel ecsettel, és ment rá a ragasztószalag.
A zöld simán bírta a 4 szezont, brigéciollal mostam a felnit is láncpucolásokkor,
nem pöndörödött fel sehol.
Most megint ecset-benzin, jól rányomkodtam a betűkre a szalagot, Bízom a sikerben.
Ha elengedné , akkor hornyolás előtt-után szikével megvágom és nem lesz a feliraton.
Hali! Egy dolgot lehet tenni ki gitteled. de azzt azert nem tettem meg mert a gitt ha vastag hore le reped es ki esik. Semmit nem csinaltam vele at vezettem rajta es kesz. Ha gondolod 4.kenei heten meg tudod nezni. örsvezer korül kint leszek egesz hetvegen...
Szép lett, jó lett, a hátsó keréken hogyan oldottad meg a felnin lévő írást, lehet, hogy csak én nem látom, de érdekelne. Tegnap megkaptam a kopotyút, köszönöm, szombaton viszem is el a műanyagoshoz.
Sziasztok! Na hát a kész a felni csíkom ! Már csak gumizni kell! :D
Bocs ha kicsit sok a kép... Amelyiknél az egyik fele sötét ott kocsi világítja a felnit...
Kedves Letsgo!
Nem vagyunk egyformák és egy idősek sem. Te szeretnél hosszú,több napos túrákat.Én nem. Nem vagyok a túl hosszú,több napos túrák híve.Inkább rövid távú harcos vagyok,amolyan "kanyarvadász" féle.
Aki elmegy fél-egy napra kiszellőzni,jól érezni magát. Erre elég egy hátizsák néhány szendóval meg ücsivel.
Viszont kívánok Neked sok-sok baleset mentes km-t a hosszú túrákhoz!
Én sem vagyok meg doboz nélkül, mindig jól jön.
Bár erősen fenem a fogam két oldaldobozra, amit egyelőre csak azért
nem vettem, mert a konzol fejtörés tárgyát képezi.
Még nem sikerült megálmodnom a megfelelőt...
Persze, hogy kell! Párommal elmegyünk hétvégi 2-3 napra, nem létezik, hogy elférjünk doboz és tanktáska nélkül.
Doboz meg ugye zárható, beleférnek 1 sima túra sétáló részénél a kabátok, gerinc-vese védők, és még a sisakokat is hozzá tudom zárni. Tanktáska meg onnantól hátizsák vagy válltáska.
Hát az hogy egy túra motorra kell doboz az alap. :D Nekem eddig pénz hiány miatt nem volt.
Ha majd túrázni meg nyaralni mész vele akkor rá jössz hogy kell az a doboz... Sok olyan apró cucc van amit vinne az ember és nem fér el! És most nem a krova készletre gondolok. Bár nekem is fura a motor vele. Sokkal nagyobb lett... De az előnyei egyértelműek! Ha pedig nem kell akkor egy mozdulat lekapni róla!
Én sem tenném! Egy régi motoros cimbimnek a doboz letörte a faridomot az SV-ről a rossz rögzítés miatt.
Én nem tennék dobozt a motoromra.De ha mégis,akkor imitrikes megoldását választanám.
Szeretnèk tõletek ùjból segìseget kèni. Gondolkoztam a dobozon. Hegeszgetni meg mindig nem szeretnek. ötlet kènt az merült fel hogy a müanyghoz kellene rögzitenem a lampa felett. igy ha "mozogna" akkor együtt mozogna az egesz motor hatulja. mi a vèlemènyetek? Köszi a vàlaszt elõre is
Üdv: Letsgo
Sziasztok bővült az Rf klubbos oldal! Ha valamit nem szépen írtam vagy valakinek van képe másik típusról (600-as vagy a nem digites 400-as) az szóljon. Ha hiba van vagy valamit ki hagytam azt is írjátok meg légy szíves! Remélem lesz olyan aki tudja majd használni!
pintrb
[1] február 25. 15:42
a szükséges O gyűrű méretek:
tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON
értelem szerűen 4db kell mindegyikből
pintrb
[2] 2011. december 20. 12:24
Gondoltam megosztom veletek a karbiba való tömítések méretét, hátha valaki még neki akar állni így télen a bütykölésnek. Szal itt vettem: http://www.oring.hu/ aki pesti annak kapóra jön. Tehát: tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON
Valamivel kevesebb mint 1000 ft-ból kijön a garnitúra. Akár fel is lehetne dobni az adatokat RF klubba az aktuális részhez
RedOne
[11] 2010. január 23. 17:18
Amire érdemes odafigyelni:
-úszóház tömítés (bárhol lerakódás van a túloldalt ott ereszt)
-tűszelepek (ha a gumikúp ki van ülve, kuka)
-fúvókák természetesen, levegőfúvókát is érdemes megnézni
-gumimembrán sérült-e
-schubertűk azonos állásban vannak-e
-schubertű fúvóka kihúzható, érdemes kihúzni, körülötte hatalmas
lerakódásom volt
-az egyetlen csavar ami van, az a "pilot" csavar, elvileg tilos hozzá
nyúlni, de ha látod hogy valaki már bu.erálta akkor csavard be,
számold mennyit megy be, és írd fel. Ha nem voltak azonosan
beállítva, akkor érdemes gyári manuálban utánanézni mennyit
kell csavarni rajta kifele.
-összes "O" gyűrűt érdemes cserélni, csak VITON anyagú
használható !
-összes járatba nyomj fecskendővel benzint, kompresszorral fújd
át, szivató járatok nekem atomkoszosak voltak.
A zöld simán bírta a 4 szezont, brigéciollal mostam a felnit is láncpucolásokkor,
nem pöndörödött fel sehol.
Most megint ecset-benzin, jól rányomkodtam a betűkre a szalagot, Bízom a sikerben.
Ha elengedné , akkor hornyolás előtt-után szikével megvágom és nem lesz a feliraton.
Akartam képet felrakni, de nem tölti hiába jpg.
Bocs ha kicsit sok a kép... Amelyiknél az egyik fele sötét ott kocsi világítja a felnit...
Köszi és neked is hasonló jót az idényre!
Nem vagyunk egyformák és egy idősek sem. Te szeretnél hosszú,több napos túrákat.Én nem. Nem vagyok a túl hosszú,több napos túrák híve.Inkább rövid távú harcos vagyok,amolyan "kanyarvadász" féle.
Aki elmegy fél-egy napra kiszellőzni,jól érezni magát. Erre elég egy hátizsák néhány szendóval meg ücsivel.
Viszont kívánok Neked sok-sok baleset mentes km-t a hosszú túrákhoz!
Bár erősen fenem a fogam két oldaldobozra, amit egyelőre csak azért
nem vettem, mert a konzol fejtörés tárgyát képezi.
Még nem sikerült megálmodnom a megfelelőt...
Doboz meg ugye zárható, beleférnek 1 sima túra sétáló részénél a kabátok, gerinc-vese védők, és még a sisakokat is hozzá tudom zárni. Tanktáska meg onnantól hátizsák vagy válltáska.
Ha majd túrázni meg nyaralni mész vele akkor rá jössz hogy kell az a doboz... Sok olyan apró cucc van amit vinne az ember és nem fér el! És most nem a krova készletre gondolok. Bár nekem is fura a motor vele. Sokkal nagyobb lett... De az előnyei egyértelműek! Ha pedig nem kell akkor egy mozdulat lekapni róla!
Én nem tennék dobozt a motoromra.De ha mégis,akkor imitrikes megoldását választanám.
Üdv: Letsgo
az RF-ére (400) már nem emlékszem sajnos.
De látom Imi már megadta a választ neked .
Hálás köszönet neked nagyon sokat segítettél. Széles utat.
Üdv.:
pintrb
[1] február 25. 15:42
a szükséges O gyűrű méretek:
tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON
értelem szerűen 4db kell mindegyikből
pintrb
[2] 2011. december 20. 12:24
Gondoltam megosztom veletek a karbiba való tömítések méretét, hátha valaki még neki akar állni így télen a bütykölésnek. Szal itt vettem: http://www.oring.hu/ aki pesti annak kapóra jön. Tehát: tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON
Valamivel kevesebb mint 1000 ft-ból kijön a garnitúra. Akár fel is lehetne dobni az adatokat RF klubba az aktuális részhez
RedOne
[11] 2010. január 23. 17:18
Amire érdemes odafigyelni:
-úszóház tömítés (bárhol lerakódás van a túloldalt ott ereszt)
-tűszelepek (ha a gumikúp ki van ülve, kuka)
-fúvókák természetesen, levegőfúvókát is érdemes megnézni
-gumimembrán sérült-e
-schubertűk azonos állásban vannak-e
-schubertű fúvóka kihúzható, érdemes kihúzni, körülötte hatalmas
lerakódásom volt
-az egyetlen csavar ami van, az a "pilot" csavar, elvileg tilos hozzá
nyúlni, de ha látod hogy valaki már bu.erálta akkor csavard be,
számold mennyit megy be, és írd fel. Ha nem voltak azonosan
beállítva, akkor érdemes gyári manuálban utánanézni mennyit
kell csavarni rajta kifele.
-összes "O" gyűrűt érdemes cserélni, csak VITON anyagú
használható !
-összes járatba nyomj fecskendővel benzint, kompresszorral fújd
át, szivató járatok nekem atomkoszosak voltak.
http://www.rfklub.hu/2011/04/1...
Sajnos innen is hiányoznak még a méretek.