Helló nem e tudsz szerezni egy db kipofogó szelepet ha igen akkor hívj szerintem töled vetem a csomagtartót köszi szépen előre is helló.Tel:06205920530
Az attól nem lesz puhább, csak lejjebb kerül az orra a motornak annyival amennyit kitekersz. Így nől a negatív rugóútja, és csökken a hasznos pozitív.
Ahhoz, hogy lágyabb legyen, hígabb olaj kell a villába de akkor meg húzós kanyarban fog hintázni.
Én a hátsó fertályon keresném a hibát. Kizárt, hogy mindkét trafó beázott volna, ráadásul a kábelek is messze vannak egymástól. Valamelyik csatlakozó ázhatott be. Megnézném, hogy a hátsó sárvédőnél hol juthat át a víz a burkolat alá. Főleg ott vannak csatik, és az elektronikák, az ülés alatt.
Ha beázott valahol, azt meg lehet látni utólag is.
Szerencsére kiszáradt magától,de ezek szerint másnak is előfordult már.Hogy mennyire lett megáztatva?Nem vagyok finnyás gyerek de csak azért nem álltam félre mert nem volt hova.Verte szegény röfi mindenhova a vizet.Most tényleg úgy néz ki mint egy röfi!Újabb tippek?
Ez érdekes amit írsz. Mert a trafot kitakarja a hütö me ott a gumitömités is. gyertya pipa megint csak kiyarhato mert az blokk teteje én még annyira nem tudtam megfürdetni hogy a kerék felverje a vizet. Talan a baloldali deklinél a gyujtas, de ott olaj is van ey nem jo. elsöre a gyertya hátha a pipahoz folyt v trafonál... syerencsére nekem ilyen meg egy motoromnal se volt
Engem is érdekelne, mert tavaly velem is történt hasonló, csak nekem 10 perc alatt kiszáradt. Ha tudtok valamit, szóljatok, mert nem szeretném, ha megint megtörténne
Sziasztok!Hosszú idő után ma motoroztam. És jól megáztam. .Haza értem,motor leállít.Indít újra egy puffanás se. Valami beázott.Garázsba be,ülés le.Ott hagy. .Kb egy óra motor indít pöcc-röff.Kiszáradt. A kérdésem az ha így járok megint és nem indul mit nézzek először?Mi szokott beázni rajta?Gyanítom gyújtás volt valahol mert nem is puffant egyet!Előre köszi.Várjuk a jó időt!
Köszönöm szépen a segítségeteket! Nézni fogom a ventilátort amint kisüt a nap Az olajcsere megvolt már,természetesen jó minőségűvel! Húzni nem nagyon szoktam neki,mert sok a bírság gyorshajtásért,meg ugye meg is kell ám állni....én csak úgy szépen megyek, tyatyásan
Ha csak melegen hallod, akkor azt kell megtudni, hogy amikor hangoskodik, megy e a venti. A legegyszerűbb, ha ilyenkor megállsz, és megnézed. Ha megy, akkor nagy eséllyel venti, ha nem, akkor a motorban van valami. Lehet, ha kiveszed a takarót elmúlik, mert nem fog hozzáérni a ventihez .
A takaró meg valóban felesleges ilyenkor.
Ha kímélni akarod, akkor egyet értek Letsgoval, csak jó minőségű olajat használj, és 6ezrenként szigorúan cseréld. Ha nagyon húzod neki, és sokat, akkor előbb. Feltétlen ellenőrizd a hűtőfolyadékot, és a fékolaj minőségét. Ha nagyon barna, le kell cserélni, hátul is!
Nem kell kímélni!
olajat adj neki 6000ként szigorúan... (És ne ezen spórolj hogy 1000Ft-vel olcsóbb) Márkákba ne menjünk mert az mindig "vita" de gondolj bele hogy ha dolgozol meg eszel 2 tányér tésztát 1 óra és éhes vagy be tolsz 2szelett rántott húst ki birod estig a kemény melót. Na ez a motornál is így van... Ha szart kap egy darabig nincs vele gond de rövidíted az élet tartamát.
Használatkor várd meg amíg a mutató bemozdul addig ne tekerd 6-7e fölé... Én soha nem takargattam. 1 az hogy néz ki? egy karton lappal vagy valami "gagyi" takaróval. másik ha meg nézed a skáláját nagyon kicsi a műszernek az alja és a "forró" (piros) hőfok közti különbség. Ezért látod sokáig hidegnek a motor.
Szóval ha rendeltetésszerűen használod akkor semmi baja nem lesz! Ősszel 0-5fok körül azt mondom rendben van de ilyen időbe felesleges!
Pontosan! Hidd el, 100kg felett meg sem érzed a kátyúkat. Viccet félretéve futóműnek nyilván nem tesz jót, de mit lehet tenni. Általában azért szoktak panaszkodni, hogy túl puha. Egy erősebb fékezésnél pl két embernél van, hogy felkoppan. Mondjuk mindketten 100 felett vagyunk akkor.
Ahhoz, hogy lágyabb legyen, hígabb olaj kell a villába de akkor meg húzós kanyarban fog hintázni.
Köszi!
Ha beázott valahol, azt meg lehet látni utólag is.
A takaró meg valóban felesleges ilyenkor.
Ha kímélni akarod, akkor egyet értek Letsgoval, csak jó minőségű olajat használj, és 6ezrenként szigorúan cseréld. Ha nagyon húzod neki, és sokat, akkor előbb. Feltétlen ellenőrizd a hűtőfolyadékot, és a fékolaj minőségét. Ha nagyon barna, le kell cserélni, hátul is!
Tartóról oldalról kéne kép, mert a főtartó az eltérő.
olajat adj neki 6000ként szigorúan... (És ne ezen spórolj hogy 1000Ft-vel olcsóbb) Márkákba ne menjünk mert az mindig "vita" de gondolj bele hogy ha dolgozol meg eszel 2 tányér tésztát 1 óra és éhes vagy be tolsz 2szelett rántott húst ki birod estig a kemény melót. Na ez a motornál is így van... Ha szart kap egy darabig nincs vele gond de rövidíted az élet tartamát.
Használatkor várd meg amíg a mutató bemozdul addig ne tekerd 6-7e fölé... Én soha nem takargattam. 1 az hogy néz ki? egy karton lappal vagy valami "gagyi" takaróval. másik ha meg nézed a skáláját nagyon kicsi a műszernek az alja és a "forró" (piros) hőfok közti különbség. Ezért látod sokáig hidegnek a motor.
Szóval ha rendeltetésszerűen használod akkor semmi baja nem lesz! Ősszel 0-5fok körül azt mondom rendben van de ilyen időbe felesleges!
Kérdésem lenne.
Lehet az RF nek a futóművén puhítani mert az enyém nagyon kemény nekem?