Helló!
1re szedd ki és vízbe gázon melegítsd és látod hogy nyit e. Ha kiveszed azt is észre veszed hogy ha nyitva van nem nagy cucc ki szedni!
Ez jó hozzá:Suzuki swift-é (1.3, 1989.03-2001.05, G13A motorkód) (Anno nekem is csak mondták)
Milyen a motorod? Hol vetted?
De azt tudni kell az RF-ről hogy a hűtése túl méretes... _Az enyém is ép hogy el mozdul a fehér csíkról. A ventilátor nyáron is csak városban indul el ha sok a szüttyögés. Az olyan 3/4-nél indul el!
Jól gondolkodol.
Ha az indítást követően együtt melegszik az alsó és felső cső a hűtőn akkor nyitva van folyamatosan.
Nekem hidegben kb 1/3-ig megy fel a mutató. Ha meleg van akkor beáll középre. 2/3 környékén kapcsol a venti ha megállok és járatom.
Egyáltalán nem szerencsés túlhűteni egy motort.Ez nem számítógép processzor.
Holnap megnézem neked azt a termosztátot (mert ugye ma nem dolgozom) és beváltom azt a cikkszámot is amit írtál.
Mondjuk lehet, hogy egyszerűbb, ha szétszeded, és megnézed, hogy működik-e a termosztát. Vagy nincs-e berohadva. Valahol azt hiszem, imitrikes már töltött fel ide képet szétszedve, hogy pontosan hol is van. Ha visszakeresel, megtalálod.
a termosztát lényege hogy kb 82 fokig lezárja a hűtőt hogy a motorba forogjon a viz,majd kinyit ha tul meleg. A venti kb 92 foknál kapcsol hogy ne forrjon fel a viz.sztem.nálam az a baj hogy nem melegszik.
Ha nyitva lenne, szerintem folyamatosan menne a venti. De ez nem biztos. Próbáld ki, hogy állva addig húzatod szépen fokozatosan, míg felmegy a pirosig. Ha akkor bekapcsol a venti, akkor jó a termosztát. Ha nem, akkor igazad van, és beszart
kipróbálom és letakarom. Azért gondolom h termosztát,és nyitott állapotban szart be mert ahogy melegszik a blokk a hűtő is melegszik,vagyis nem zár el és nyitva az egész rendszer.
Ha a kezed odateszed a blokkhoz, és meleg, akkor nincs semmi gond. Nagyon nehezen megy fel a hőmérséklet ilyen hideg és nyirkos időben. Ha nagyon zavar, takard le az első kerék mögött a hűtő egy részét, vagy egészét. De amúgy ne aggódj, normális. Majd nyáron, 40 fokban melegedni fog.
Amúgy megnézted, megy a hűtő, azért nem melegszik? HA nem megy, akkor normális. Ilyen időben nekem sem szokott nagyon feljebb menni. A kijelző a víz hőmérsékletét mutatja, nem a motorét, attól a motor még meleg. Meg nézd meg, hogy elég víz van-e benne.
Ezek 82 fokosak szoktak lenni. Nem találom az én régimet.
De ha megméred a tányér átméröjét és a teljes magasságát.
Akkor megpróbálom megkeresni holnap a cikkszámát a bárdinál.
Sziasztok!Most vettem egy rf 600r-t és az lenne a kérdésem hogy 10c fok körüli hőmérsékletnél nem melegszik fel a víz (vagy rögtön visszahül) csak a kék jelzés aljáig normális ez?
1re szedd ki és vízbe gázon melegítsd és látod hogy nyit e. Ha kiveszed azt is észre veszed hogy ha nyitva van nem nagy cucc ki szedni!
Ez jó hozzá:Suzuki swift-é (1.3, 1989.03-2001.05, G13A motorkód) (Anno nekem is csak mondták)
Milyen a motorod? Hol vetted?
De azt tudni kell az RF-ről hogy a hűtése túl méretes... _Az enyém is ép hogy el mozdul a fehér csíkról. A ventilátor nyáron is csak városban indul el ha sok a szüttyögés. Az olyan 3/4-nél indul el!
Kiválasztod a termosztátokat és megkeresed a neked megfelelőt.
http://www.bardiauto.hu/
Ha az indítást követően együtt melegszik az alsó és felső cső a hűtőn akkor nyitva van folyamatosan.
Nekem hidegben kb 1/3-ig megy fel a mutató. Ha meleg van akkor beáll középre. 2/3 környékén kapcsol a venti ha megállok és járatom.
Egyáltalán nem szerencsés túlhűteni egy motort.Ez nem számítógép processzor.
Holnap megnézem neked azt a termosztátot (mert ugye ma nem dolgozom) és beváltom azt a cikkszámot is amit írtál.
Ez a startnál van és azt hiszem swifté.
De ha megméred a tányér átméröjét és a teljes magasságát.
Akkor megpróbálom megkeresni holnap a cikkszámát a bárdinál.
Rossz lehet?
Kerestem, de sehol sem találom, milyen előírás van vezérműlánc cserére a 900 okon.
Mennyi km -ként kell cserélni a láncot?
Köszi,
A