Nem akarlak el keseríteni de gyári fokozat kiosztással is többet megy 180-nál Én is akarom majd kicsit változtatni ha cserélek láncot mert lehet vele nyerni elég sokat fogyasztásban! Erő a súly miatt bőven van benne ha hosszabbra teszed hogy vigye is! Én egyszer ki próbáltam 190 az útsó rublika simán túl megy rajta!
Most se fogyaszt sokat, nagyobb előre meg nem biztos hogy elférne, mert kevés a hely. DE érted lehet hogy hamarabb lepörögnek a fokozatok de ígyse úgyse megy többet 180nál, akkor meg jól gyorsulna. Namindegy úgyis elvetélt mert csináltatni tuti nem fogok hátsó lánckereket, az egy kicsit drága lenne
Az oké hogy jobban gyorsul, de hamarabb leforognak a fokozatok. Saját tapasztalatom alapján a 400-as RF-nek jót tesz a nagyobb lánckerék előre. Utazósebességen kisebb fordulat, kisebb fogyasztás. Egy előzést végig lehet vinni hármasban. Kettesben elforog 100-ig. Legalábbis emlékeim szerint, mert még idén nem ültem motoron. De ami késik, nem múlik.
Sziasztok!
Kérdésem az lenne h valakinek volt már olyan problémája, hogy folyamatosan világított a féklámpája? Megyek vele fékezek és úgy marad de van mikor fékezés után kialszik a következő fékezésig!?
Szevasztok! Valakinek van tapasztalata áttétel módosításból? Nagyobb lánckereket tennék hátulra. HÁny foggal kéne nagyobb hogy érezhető legyen a változás? Most egy 49 fogas van hátul 525ös lánccal. Mivel úgysem megy a gép 180nál többet, de azt 5be viszi erőlködés nélkül, úgy akkor zsiványul gyorsuljon legalább.
Mindig lehet újat tanulni... Én már voltam 1x egy 2 napos vezetéstechnikai tréningen (Honda) és nagyon megérte.
Aki még nem volt, annak nagyon ajánlott elmenni egyre, aki pedig már volt, az tudja, hogy nagyon hasznos és ha teheti elmegy újra, mert azért be kell valljuk a videón is látható motorkezelést nem lehet 1-2 nap gyakorlással megtanulni. Pedig szerintem egy részét azért a mindennapokban is használnánk, ha tudnánk...
Itt nem is a táv volt a lényeg, hanem az utak minősége, a kilátás. Nincs kátyú a kanyar közepén, nyomvályú. Maga a szurdok meg hasonló mint a veszprémi viadukt keleti oldala, csak sokkal hosszabb, magasabb sziklafal mellette, úttal párhuzamosan a patak, végig kanyarokkal. Legközelebb talán felmegyek a Rába forrásig, és Ertzberg felé haza, bár azt az utat elég alsórendünek mutatja a térkép.
Lesz annyi látnivaló ami 3 napra elég.
http://www.motorshow.hu/progra...
Kellemetlen, de vagy előtte vagy a végén oldható meg.
http://www.motorshow.hu/tartal...
Elvileg nagyobbat nem kapsz hozzá, esetleg csináltatni. Vagy előre kisebb, ha nem a legkisebb van már rajt. Akkor viszont hosszú lesz a láncod.
Kérdésem az lenne h valakinek volt már olyan problémája, hogy folyamatosan világított a féklámpája? Megyek vele fékezek és úgy marad de van mikor fékezés után kialszik a következő fékezésig!?
Aki még nem volt, annak nagyon ajánlott elmenni egyre, aki pedig már volt, az tudja, hogy nagyon hasznos és ha teheti elmegy újra, mert azért be kell valljuk a videón is látható motorkezelést nem lehet 1-2 nap gyakorlással megtanulni. Pedig szerintem egy részét azért a mindennapokban is használnánk, ha tudnánk...
Én húsvétra tervezek egy karikát!