hàt igen ha veretitek kemènyen akkor bizony "gyenge" a400as.De azer 6-700e sok marka es nagy gep van a piacon. nekem ennyier a Suzuki Gsx-f jon be bar az eleje erdekes. De ha szereted az rfet akkor meg kell egy 600as es kesz.Ezen jart nekem is a fejem csak el vittek mire sikerult meg egyeznem a be cserelesrol. Bar a nagy vagyam CBR 600 v Gsx-600
De meg lehet csinalni csak nem olcsò. Az enyèm mivel 400as szinte sz--tse èr. Èn ki pofozom aztan addig hajtom amig off nincs a bloknak. De akkor is leg rosszabb esetbe 80k körül blokk csere papir munka aztan had szoljon... Èn csak akkor valok meg töle ha lesz legalabb 1millam motorra plusz a röfi ara...
Lecserélésén matekozok a Röfögőnek. Nincs semmi baja, de be vagyok fo...-va, hogy nálam omlik össze aztán nincs hozzá cucc meg stb. már 3.éve van nálam eddig semmi gond, apróságok. De se karbi tisztítás nem volt se szinkron. Mondom hála Istennek ok minden vele de mégis ?!
Most nem tudom megnézni a jobb minőségű felvételt, mert nincs saját gépem a közelben. Sokat rontott a sportmotor sajnos. Másikon 190 környékére mutatott, navigáción 174-et. Emlékeim szerint akkor nekem is 120/60 gumi volt fenT.
Legközelebb uticél nélkül csinálom a videót, akkor sokkal nagyobb karaktert mutat.
Ha haza erek meg nezem neked. De tudtommal gyeri meretes gumi van rajta elol hatul. Van egy matrica rajta hogy mivel gurult ki anno ugyan az a marka es meretu guma van rajta. Bar mar nem sokaig. jon a mischira jovoheten neki allok felninek fujas gumizas...
Hűtővel semmit, hőfokjeladó mellé kötöttem annyi ellenállást párhuzamosan, hogy a pirosba érve kapcsolt a ventilátor.
Meg az óra felső felében nagyobb út tartozik adott hőmérsékletváltozáshoz. Igy persze nem nulláról indult hideg motornál a mutató.
600-ason már nem kötöttem mellé az Ohmokat.
Mivel első kerékről mér az óra, nem mindegy milyen gumi van rajt. Márkák között azonos méretnél eltérés van, ha ráteszel túrázások miatt begy /60-as gumot akkor meg ihajj!
Ne a kilóméterórát nézd hanem a fordulatszámmérőt, mennyit tud még pörögni leszabályzásig! Nekem is csak a kamion miatt kellett fékeznem, ment volna tovább. Másik videón jobban kipörgött, csak méret miatt nem tudtam feltölteni.
Én nem bántom a gyári van benne és teljesen jó! Egy bőr ponyvát akarok hozzá varratni ami fent lehet fixen és azzal kicsit hűvösebb időben lehetne picit szabályozni!
Nincs! isten ments :D Bár sokan meg szoktak itt rökönyödni hogy 400-as... Nem hinném hogy az enyémnek ennyire rendben lenne a blokkja hogy tudja a tietek meg nem!
Jó az tény hogy már azért a végnél várni kellet egy kicsit de egyenes pálya volt! szóval nem a szakadék hátszél effekt volt :D
Szerintem le van takarva neki az egyik fele hűtőnek vagy pedig termosztátot cserélik ki hogy jobban melegedjen! Gyári 76 körül nyit. Én is gondolkodtam rajta de mivel az enyém digitális műszer fallal van szar a kalibrálása! Az enyém épp hogy el mozdul a vastag csíktól az az üzemi hőjénél!
És nincs kiszedve a tiltás? ÉRdekes mert én pár napja adtam neki kicsit így kíváncsiságból és 180nál feljebb nem nagyon akart menni. Mondjuk nem mentem sokat 180al mert fostam hogy tarfiznak
Imi te mit csináltál a hűtőddel hogy így be van állva a vízhőfok mérőóra a felén túl? Az enyém a felének a feléig megy fel max. és ha így köpetem neki már megy is lejjebb. Persze ha dugóban vagyok (pl. nagykörút) és nem engednek el akkor bemelegszik rendesen, de ha tempósabb az út hamar visszahűl.
Most találtam egy weboldalt ahol foglalkoznak lánckerék gyártással, megkérdezem őket mennyiért csinálnák meg. Egyébként a tied így mennyit fogyaszt hogy nem a gyári lánckerék méretek vannak rajta?
Legközelebb uticél nélkül csinálom a videót, akkor sokkal nagyobb karaktert mutat.
Ezt szívesen bevállalnám, és az ára sem rossz!
Meg az óra felső felében nagyobb út tartozik adott hőmérsékletváltozáshoz. Igy persze nem nulláról indult hideg motornál a mutató.
600-ason már nem kötöttem mellé az Ohmokat.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Innen indult hideg vizzel.
Ne a kilóméterórát nézd hanem a fordulatszámmérőt, mennyit tud még pörögni leszabályzásig! Nekem is csak a kamion miatt kellett fékeznem, ment volna tovább. Másik videón jobban kipörgött, csak méret miatt nem tudtam feltölteni.
Jó az tény hogy már azért a végnél várni kellet egy kicsit de egyenes pálya volt! szóval nem a szakadék hátszél effekt volt :D
Most találtam egy weboldalt ahol foglalkoznak lánckerék gyártással, megkérdezem őket mennyiért csinálnák meg. Egyébként a tied így mennyit fogyaszt hogy nem a gyári lánckerék méretek vannak rajta?